Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: --- Email: pto52@suomi24.fi

Aloituksia

25

Kommenttia

93

1. Hyvästi...!!!

Jääkää tänne meuhkaamaan keskenänne Karjalan palautuksesta. Jutelkaa vaan niistä putkiletku-jutusta. Vihatkaa kaikessa
    Karjalan palautus
    1
    76
  2. Matkailua

Palstalta ovat menneet muualle muutaman vuoden takaiset vakinaiset palstalaiset. He ovat menneet Facebookiin jo vuosia s
    Yleistä Venäjästä
    0
    69
  3. Vene...

Miten on veneen viennin kanssa Venäjälle? Haluaisin viedä moottoriveneeni Igorin datsalle Paatjärvelle ja Säämäjärvelle
    Yleistä Venäjästä
    0
    163
  4. Laakerivika...!!!

Jotain on jäänyt kertomatta vuosien takaa. Naistenpäivät, Salmin 600:n lehmän navetta, Transitin lämmittely navetassa, V
    Yleistä Venäjästä
    10
    374
  5. Loppukesällä!!!

Palstalaiset, lähtekää mukaan heinä-elokuun vaihteessa Petroskoihin Igorin datsalle pidennetylle viikkonlopulle. Kaikki
    Yleistä Venäjästä
    9
    310
  6. Automatkailua!!!!

Olisi tarkoitus tehdä vanhan ajan "Mötte" (tapaaminen) ensi kesänä heinäkuussa Itä-Karjalaan. Kohde on datsa suunnilleen
    Yleistä Venäjästä
    1
    241
  7. Marmeladova...

"Voi kuinka mä Sinua kaipaankaan." Ota jotain yhteyttä! Ressu
    Yleistä Venäjästä
    12
    212
  8. Invaasio!

Yritän houkutella muutamia vanhoja palstalaisia mukaan tähän Suomi24 palstalle Facebookista. Täällähän on ollut muutamia
    Yleistä Venäjästä
    6
    349
  9. Ei pilata??

Älkää pilatko palstaa. Onhan tuota palstan pilaamista jo nähty. Karjalasta ja sen palautuksesta voidaan keskustella aiva
    Karjalan palautus
    6
    106
  10. Elämää datsalla

En tiedä, onko tämä nyt oikealla palstalla, mutta laitan kuitenkin. Minulla oli heinäkuun lopulla jälleen ilo olla vier
    Yleistä Venäjästä
    6
    235
  11. Isäni ja minä!

Olen ollut palstalla muutamia vuosia. Aiemmin olin ProKarelia-palstalla, kunnes se tuhoutui muutamien häiriköiden toimes
    Karjalan palautus
    14
    78
  12. Palautus

Karjalan (ja muiden luovutettujen alueiden) palautuksen esteet suomalaisten kannalta ovat ensisijaisesti poliittiset, to
    Karjalan palautus
    6
    95
  13. Lopettakaa!!

Eikö näistä asioista voida keskustella aivan kaikessa rauhassa? Ei palstalla tarvitse haukkua karjalaisia tai venäläisiä
    Karjalan palautus
    2
    54
  14. Karjalaiset

Lapsena vanhempani opettivat, että ei pidä puhutella kylälle tulleita karjalaisia evakoiksi. Sitä perusteltiin sillä, et
    Karjalan palautus
    5
    95
  15. Lopettakaa!!!!!

Lopettakaa jo karjalaisten parjaaminen. Lopettakaa jo ne mutanttijutut. Puolustan karjalaisia, jotka ovat tehneet vuosi
    Karjalan palautus
    35
    290
  16. Rakentaminen

Onkohan kunnassamme rakennettu yhtään rakennusta viimeisten vuosikymmenten aikana, jossa ei olisi valmistumisen jälkeen
    Siilinjärvi
    2
    282
  17. Matkaa Karjalaan...?

Olen matkaillut Karjalassa melkoisesti vuosien myötä. Nyt olen valitettavasti menettänyt monivuotisen matkakumppanini. O
    Karjalan palautus
    1
    99
  18. Heimosodat..??

Olivatko ns. heimosodat Karjalassa jatkoa Suomessa vallinneisiin sotiin? "Punakapina, kansalaissota, vapaussota,.." Eri
    Historia
    7
    160
  19. Muistaako joku?

Olen hävittänyt nettiosoitteen venäläisen memorial-järjestön kotisivuille. Tietokone romuttui ja kaikki nämä osoitteet h
    Karjalan palautus
    7
    226
  20. En jaksa taisteluja..

Tämä on mennyt aivan sekopäiseksi. En jaksa enää näitä taisteluja palstalla. En jaksa! Tilatkaa sotilaskantakortti kansa
    Historia
    2
    106