Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

18

Kommenttia

487

1. Olen aikoinani kun tämä maksulapun saanut, 2005, enkä muuten ole sitä maksanut, ihmetellyt tuota kohtaa: Tieliikennelain 28§ 2 momentin mukaan ehtojen vastainen pysäköinti yksityiselle alueelle on kielletty. (olin muuten pysäköinyt viivan päälle).
    Tämä on siis sanatarkasti kädessäni olevasta maksulapusta. Finlex auki toisella sivulla tieliikennelain kohdasta 28§. Eikä maallikolle tuo oikein aukea niin kuin Parkcom lapussa väittää.
    Missä vika, olenko täysin ymmärtämätön

ps. onko muuten lapun sisällä mitään lisää tekstiä, on ollut joskus kiusaus avata tämä lappu. Joku joka on avannut sen voisi kertoa.
  2. en viitsinyt tässä kertoa yksityis kohtia niin tarkkaan koska kyseiset liikkeet/myyjät olisi voitu tunnistaa.
    Luonnollisesti. esim. juuri tämän Mondeon kohdalla lähetin viestin yhteyshenkilöllemme jolle kerroin että tuo on minun seuraava auto, ei vain viitsinyt edes vastata ettei halua myydä.

Mitä tulee tuhon ennakkoon tilaamiseen, toimii toki varmaan soittamallakin, mutta minä toimin mielummin niin että tutustun ensin autoon ja jos se vaikuttaa mukavalta niin myyjä järjästää koeajon sovitulla mallilla. Ei tule myyjälle noita maitsimisiasi "töitä" likaa kun eivät oikein ole kiinnostuneita niitä tekemään.
    Jos joutuisin ajamaan sellaisen mallin jota en varmaan halua, niin joutuvat pesettämään sen kuitenkin. Tässä suhteessa logiikkasi tuntuu hieman ontuvan.
    Sitä paitsi tämä nykyinen järjästyi juuri kuten kerroin, tosin kerrottuani koeajon jlkeen että todennäköisesti otan sellaisen en myyjästä sitten enää kuullutkaan. Sain vastaavan tilattua sitten Viikistä.
    Yrityksemme sitäpaitsi tilaa auton aina jommalta kummalta "isolta" joten myyjän lisätyö olisi vain vaihtaa s-posti osoite. Kauppahan syntyy kuitenkin ostaja vain jompikumpi.

Eihän täällä myydä mitään "eksoottista" mallia vaan niitä vakiomalleja joihin minunkin on siis tyytyminen, eikä se ole ongelmia tuottanut.
    En muuten tiennyt että myyjät tekevät työtänsä vapaa-ajalla niinkuin viestissä kerroit, oletin heidän tkevän nuo myyntipuuhat ihan työajalla jopa vielä prosentti liksalla.
    Tuo selittääkin jo miksi uuden auton ostaminen on pääkaupunki seudulla niin vaikeaa, en mnäkään vapaa-ajalla kauheasti viitsi työpaikkani töitä tehdä. Tuossa toisessa viestissä käy ilmi että muualla suomessa myyjät siis tekevät työnsä työajalla koska auton ostaminen siellä ilmeisesti onnistuu.