Vapaa kuvaus

Runon tuuli tuudittaa hiuksia päässä, senkin vähän luudittaa eivät pysy umpijäässä. Suosikkibändit/artistit: Reijo Taipale, Esko Rahkonen Suosikkileffat: Tuntematon sotilas Lempikirjat: Lehväslaiho Vapaa-aikanani: lenkkeily, kirjoitus, musiikin kuuntelu Katson tv:stä mieluiten: poliisi sarjat Kotieläimet: villakoirat En pidä: epärehellisistä ihmisistä Ruoka & juoma: Kaamoksenkiusaus, vesi Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi Email: bacgal@suomi24.fi Hakusanat: rakkaus, uskollisuus, rehellisyys

Aloituksia

156

Kommenttia

799

1. Suuri Onni Se On !

Arkaillen sun luoksesi mä saavun luulin että suhde ohi on ? Päältäni pois heitän valheen kaavun olen silti kovin onneton
    Rakkausrunot
    4
    245
  2. Vanha muisto

Tää vanha muisto seuraa mua matkallain, tuo kaunis puisto esisuudelman sain. Sun nimes rakkahin mä silloin kirjoitin, s
    Kirjallisuus
    6
    243
  3. TUNTEIDEN MENTYÄ

Ei mennyt aika takaisin,saavu sanotaan en aikaa sitä kaipaakkaan kun saisin tunteen vaan, sä silloin mua rakastit ja pid
    Rakkausrunot
    6
    235
  4. Muistojen Polku!

Jos ei saisi tunteitansa näyttää? Kuinka voisi rakastaa? Osaisi ei rakkautta käyttää tietäisi ei mistä ilman jää? Jospa
    Rakkausrunot
    3
    235
  5. Kohti kesää

Aurinko kirkkaana paistaa lämmittäin ihoain, riemuja kevään saan maistaa hiki on otsallain. Linnut ne rakentaa pesää ki
    Runot
    4
    234
  6. MUISTOJEN SÄVEL

Niin kaihoisasti sävel muistojen tää soi kuulijalleen mieleen paljon tuoda voi? Mennyttä näin aikaa meille kertoilee syö
    Rakkausrunot
    2
    230
  7. Ei Koskaan Pila !

Monta ruusua tarhassa Luojamme meitä, joskus kulkee niin harhassa saa kyyneleitä. Silti kaikkien ruusujen kukkia anna, y
    Rakkausrunot
    11
    230
  8. Rakkauden Lainelauta !

Mennyt on aika ruusujen mennyt on elämä tää, nyt vain kellot murheiden sielussa heläjää. Rakkaus jälkensä jättäen kävi
    Rakkausrunot
    6
    227
  9. Kaikesta Huolimatta !

Nään auringon keskellä kyyneleiden se säteillään kutsuu ja palaa, kuin rakkauden tieltä eksyneiden näin kuiskeellaan toi
    Rakkausrunot
    8
    226
  10. Rakkauden Katkoviivaa!

Näitä hetkiä yksin kun mietin aina rukoilin puolestanne, vaikka surunkin aikoja vietin oli rakkaus kanssamme. Jos et osa
    Rakkausrunot
    4
    224
  11. Rakkaus Valssi !

Rakkaus silmissä ystäväin luokseen mä siksi jäin, onnen hän suuren meille loi tunteen kun esiin toi. Päästää en häntä ta
    Rakkausrunot
    6
    223
  12. Tunteiden tulkit

Minä vuodan kyyneleitä sanoista ihmisten, minä kutsun enkeleitä kentille rakkauden. Eikö tiedä kukaan teistä miksi kyyn
    Rakkausrunot
    2
    222
  13. Sen Aitona Kerran Saan !

Niin usein miettii yksinään kun ilta mailleen käy, tyynylleen kun laskee pään eikä ketään näy. Tää tarkoitusko elämän m
    Rakkausrunot
    8
    220
  14. VOI ELÄMÄ !

Löit taas ruoskan lailla, kuin ajomies hevosta, mikä on syytön siihen että ei jaksa. Huidotko vailla määrää? Sinne tänn
    Runot
    6
    219
  15. Rakkauden Siipirikko !

Rakkauden sanoja kohtaa monen moista, toinen vannoo valoja joku pettää toista. Siipirikon rakkaus ei tunteillakaan kest
    Rakkausrunot
    4
    219
  16. Kipeä koskee !

Heilutan lailla tuulen peltoa muistojen, sanasi vielä kuulen sua rakasta enää en. Kuin ruoskalla sivallettu sanasi kylm
    Rakkausrunot
    10
    216
  17. Rakkaudenmaa !

Hellät sanat huulillani Sinua Rakastan ! Silti särkyi maailmani sain haavan vuotavan. Toin ruusuja kimpun sulle merkiks
    Rakkausrunot
    8
    215
  18. Kaipuuni Luoksesi Kantaa !

Sinun jälkeesi jäin minä heiluttamaan suljit portin päätäsi kääntäin, minä paikallain vaiti katselin vaan vanha sarana i
    Rakkausrunot
    6
    209
  19. Rakkaus asuu meissä !

Olin hetken ystäväsi joka muistoja matkalle saa, nyt kun johtaa kohtalon käsi voit minut taas unohtaa. Kun tunne on val
    Rakkausrunot
    4
    208
  20. KULKIJAN KUKKA

Kulkijan kukka en sua nyt mä nää syömmeni itkee vain ikävää, päivien lohtu,valoni mun milloin nähdä taas saan sun? Luok
    Kirjallisuus
    4
    207