Tää vanha muisto seuraa mua matkallain, tuo kaunis puisto esisuudelman sain. Sun nimes rakkahin mä silloin kirjoitin, syömmeen aarteenain oot minun vain. On nuoruus mennyt aika pään hopeoi, mä tiedän sen nyt muisto unelmat toi. Käy askel menneeseen saa silmiin kyyneleen, tuo aika kultainen soi rakkauden. Kun vuodet tuutii poissa ystävät on, tiet eri suuntiin käskynä kohtalon. Tuon aarteen talletin rakkauden sinetin, se esiin tulla saa kun itkee maa. On sydän purppuraa rakkaus helpottaa, se seuraa matkallain mua rakas ain.
Vanha muisto
6
241
Vastaukset
- lindalinda1
että sydämesi on purppuraa, mutta myös sen lisäksi se on kultainen. olet tallettanut aarteista parhaimman kun ensisuudelman huulilles sait ja nimen tallensit sydämeen rakkaimman silloin kun oli nuoruus tuorehin kait ja siitä muisto mitä parahin kantaa päivissäs yhäkin vaik kyynel joskus vierähtääkin silmäkulmiin se on vain tunne lämpöisin hopea ohimoillas se on Luojan luoma kruunu sitä ylpeänä kanna Ystävä rakas
oli kaikkein lämpöisin sekä ensirakkaus, muistoissa vieläkin. Ei koskaan se unhoon jää, mielessä lämmittää. Kiitos Sinulle linda kauniista sanoistasi, palaute runon muodossa. Kyllä se riimitys siintä lähtee. Oikein hyvää tulevaa viikonloppu Sinulle YSTÄVÄ.
- Mysteriet
Ensisuudelma - se ei kai koskaan unohdu =) Ihana!
on muistojen aarrepala. Sen muistaa vielä silloinkin kun sokeri ei enää suussa sula. Kiitos Sinulle mys.
- Laudi
:)))se eka suudelma. Puitteet olis ollu vaikka mille muullekki...:/... mutta siihen yhteen suudelmaan se sillon jäikin :) Eri suuntiin lähdettiin.. mutta muisto säilyy... huoh :)
aina mielessä haparoivasta ensi suukosta,suolaisen makeana. Kiitos Sinulle Laudi. Hyvää viikonloppua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391829En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81151
- 121058
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80909