Vapaa kuvaus

Ei myö myyä villihevosia..

Mitähän tähän sitte vielä...ai nii jos vaikka:

... jos velkasi pääset sä kuittaamaan vielä kaksi on ovella ottajaa, verot ja kuolema...

Notta eletään sitte sen mukkaan.

Suosikkibändit/artistit: on

Suosikkileffat: Nii mitenkä ?

Lempikirjat: Oon mä lukenu

Vapaa-aikanani: Mitä se on?

Katson tv:stä mieluiten: Mieluummin en

Kotieläimet: Ei mulla oo lehmiä

En pidä: Piänpäs

Ruoka & juoma: Ei kiitos, mä söin jo äsken

Kotimaa: On

Koulutus: On on

Ammatti: Mikä niistä?

Siviilisääty: Juu ei

Lapset: Ai se firma joka tekee niitä leikkivälineitä?

Aloituksia

3

Kommenttia

89

1. Kieltämättä tarjolla olisi Saharan alueen valtioille hyvä tulon lähde jos näin tehtäisiin. Aurinkoa Saharassa kyllä luulisi piisaavan. Vedestä tosin siellä pulaa taitaa olla, mutta sitäkin saa merestä pumpattua ja sähkön voi viedä lähemmäksi vettä. Mutta onko muuta ongelmaa?
    Se vedyn kuljetus mainitaan monasti ongelmaksi.
    Kaasuna vety on aika "harvaa" ja vie siten tilaa paljon joten se pitää kuljettaa paineistettuna ja säiliöt tästä johtuen tulevat varmaan aika raskaiksi.
    Maakaasun siirto pääasiassa tapahtuu putkia pitkin, mutta onko vedyn kuljetus putkia pitkin yhtä vaivatonta?
    Yhdeksi ongelmaksi kuljetusten aikana mainitaan vedyn katoaminen, vuotojen kautta ilmeisesti?
  2. Toiset ne turvallisuuttaan ainoastaan vaalii kun rajoja siirtelövät,ja me ollaan niitä pahimpia rosvoja... Vai miten se menikään?
  3. Vastaus 1.Kannattaa tutustua Juri Kilinin tutkimuksiin esimerkiksi, ja kirjassa Talvisodan pikkujättiläisessä on jotain Kilinin tekstiä. Itse en ole vielä lukenut kirjaa mutta tarkoitus olisi jahka saan käsiini.
    2.Marssiopas Suomeen löydettiin Suomussalmella raatteentielle mottiin jääneiltä puna-armeijan sotilailta, siitä on olemassa suomennos. Sen voi lainata useimmista kirjastoista jos epäilet. Marssilauluista olen lukenut mainintoja kirjoista joissa on haastateltu entisiä puna-armeijan sotilaita (valitettavasti kaikkien lukemieni kirjojen nimet ei jää mieleen), niissä ihmettelevät sitä kuinka laulut oli niin nopeasti saatu valmiiksi(laulut oli laulettavana jo kun miehet marssi rajalle päin ennen sodan syttymistä).
    Sitteen kirjoitat näin?
    3."Hankoniemi ynnä muita alueita haluttiin primaaristi, jotta NL olisi kyennyt puolustutumaan, sillä he tiesivät, että Suomi hyvin todennäköisesti osallistuu Saksan ohella joka tapauksessa myöhemmin tulevaan hyökkäyssotaan NL:ään." Eikö kuitenkin ole niin että Neuvostoliiton hyökkäys Suomeen v-39 aiheutti aiheen Suomelle osallistua tuohon hyökkäyksen? Ja nuo "heimosodat" oli jo aikaa sitten "sovittu" ja tehty ns. hyökkäämättömyys sopimus ja vahvistettu rajat. Mutta sinun logiikalla olisi Suomen pitänyt ajatella silloin enemmän "turvallisuusintresiään" ja panostaa voimallisemmin mainitsemiisi heimosotiin ja lyödä Neuvostoliitto maan rakoon.
    Ja lopuksi kehottaisin sinua lukemaan kirjallisuutta laajemmin, nyt vaikuttaa siltä että olet lukenut ainoastaan Neuvostoliiton virallista historiankirjaa tahi yrität provota. Itse voin ainakin tunnustaa olevani hyvin vakuuttunut että että talvisota olisi voitu välttää ainoastaan antautumalla heti.