En hyväksy kommunistina, että Suomen pääministeri uhoaa, että muiden maiden ei pidä puuttua Viron sisäisiin asioihin! Mutta Vanhanen itse on siihen puuttumassa,komentelemassa isoa Naapuri Venäjää,ei kannata Vanhasenkaan leikkiä tulella,kun ei tiedä,mihin se patsas kiista voi johtaa,kaikki on mahdollista,olisi parempi,mitä vähemmän Viron asioihin puututaan, annetaan Viron maistaa omaa lääkettään,kun sen rettelöinnin aloitti!
Ei olisi tullut näitä ilmassa leijuvia sodan enteitä,vai oliko se patsas maantien oiasun tiellä vai mikä tätä Viron pääministeri Andyurs Ansippiä vaivaa, ehkä mahdin näyttämisen halu,mutta uskon, että Venäjä opettaa kananpoikaa nokkiamaan jyväset oikein!
Odotellaan,kuinka vaikeaksi Viro haluaa tehdä kansalaistensa asiat ja vapautensa, pitäisi nyt tämä Viron pääministeri Itsenäisyydestään kiinni kun sen on sattumalta saanut, mutta sattumalta sen voi myös menettää uudestaan!
Samoin olisi Suomenkin pääministeri Vanhasen syytä olla puuttumatta Venäjän patsas asiaan,kun se ei Vanhaselle kuulu, saattaa vielä Suomenkin ongelmatilanteeseen, tätä se on Porvaripolitiikka.
Hyvin puhui puhj Yrjö Hakanen Vappupuheissaan, tätä on köyhälistö ja syrjäytetyt ja työttömät odottaneet pitkään, että Tyäläisten ääni saadaan kuulumaan tässäkin maassa, eikä Kapitalismin voimin, eköhän olisi Suomessakin aika saada joku kumous, että roska hallitus nurin ja heti!
Kunnon Sosialistinen
VANHASEN EI PIDÄ SEK VIRON ASIOIHIN
14
733
Vastaukset
- yli muiden
en anna paljoakaan arvoa kommunistien jutuille. teillä on käsittelemätön ongelma korvienne välissä. sosialismi kokeilut on mennyt persiilleen venäjällä ja te pässit ette tajua kokeilujen surkeata lopputulosta. kyllä minä uskon komujen vitutuksen. en voi auttaa mutta minä nautin tilanteestanne täysin rinnoin.
on venäläisetkin panneet hautausmaita ja muistomerkkejä siluvei sileeksi pitkin karjalaa. tää pronssisotilas edustaa nyt itsenäiselle virolle miehitttäjien julmuudesta.
minun käsityksen mukaan komuilla eikä venäläisillä ole mitään oikeutta sekaantua koko juttuun! - komukka!!
"En hyväksy kommunistina, että Suomen pääministeri uhoaa, että muiden maiden ei pidä puuttua Viron sisäisiin asioihin! Mutta Vanhanen itse on siihen puuttumassa,komentelemassa isoa Naapuri Venäjää,ei kannata Vanhasenkaan leikkiä tulella,kun ei tiedä,mihin se patsas kiista voi johtaa,kaikki on mahdollista,olisi parempi,mitä vähemmän Viron asioihin puututaan, annetaan Viron maistaa omaa lääkettään,kun sen rettelöinnin aloitti!"
Miksi EU-Maa Suomi ei saisi huomauttaa Venäjää, että se puuttuu EU-Viron asioihin? Mikä ylimaallinen koskemattommuus koskee Venäjää, kunm sotä ei saa arvostella? Kuulepas, komukka, rettelöinnin aloitti nimenomaan Venäjä ja sen masinoimat ja tukemat huligaanijoukot.
"Ei olisi tullut näitä ilmassa leijuvia sodan enteitä,vai oliko se patsas maantien oiasun tiellä vai mikä tätä Viron pääministeri Andyurs Ansippiä vaivaa, ehkä mahdin näyttämisen halu,mutta uskon, että Venäjä opettaa kananpoikaa nokkiamaan jyväset oikein!"
Millään ihmeen keinolla luulet, että Venäjä opettaa yhtään mitään NATO-maa Virolle?
"Odotellaan,kuinka vaikeaksi Viro haluaa tehdä kansalaistensa asiat ja vapautensa, pitäisi nyt tämä Viron pääministeri Itsenäisyydestään kiinni kun sen on sattumalta saanut, mutta sattumalta sen voi myös menettää uudestaan!"
Millä ihmeen keinolla Viro menettää nyt itsenäisyytensä? Kerro minulle se ??
"Samoin olisi Suomenkin pääministeri Vanhasen syytä olla puuttumatta Venäjän patsas asiaan,kun se ei Vanhaselle kuulu, saattaa vielä Suomenkin ongelmatilanteeseen, tätä se on Porvaripolitiikka."
Eu-maiden KUULUU puolustaa toisia EU-maita. - Jan Stark
Sanon vain sen varran, että seuratkaapa kaikki lukijat tarkkaan, kumpi osapuoli kehottaa koko ajan rauhallisuuteen ja kumpi rähinöintiin.
Mukaan lukien vallankumouksen saarnaajat.
Ei muuta tällä kertaa. - Stasi-Stradivarius
ROTZENHOLZ AINEISHTO PITHÄISI JULKISTAA, ETHÄ
LOPULTHAKIN PALJASTETAAN NÄMÄ PROVOKAATTORIT! - jäsenyys
NATON jäsenyys olisi nyt Suomelle poikaa.
- Jan Stark
Ei tunnu vain paljon auttavan edes Viroa..
"Viron suurlähettilääseen käytiin käsiksi Moskovassa"
Viron suurlähettiläs Marina Kaljurand joutui aamupäivällä Moskovassa fyysisen hyökkäyksen kohteeksi.
Kaljurandiin käytiin käsiksi ja hänen kasvoilleen suihkutettiin kaasua, Viron ulkoministeriön edustaja kertoi uutistoimisto BNS:lle.
Välikohtaus sattui, kun venäläisen Nashi-nuorisojärjestön edustajat yrittivät tunkeutua Kaljurandin lehdistötilaisuuteen.
STT-BNS - NATO PUOLUSTAA
Jan Stark kirjoitti:
Ei tunnu vain paljon auttavan edes Viroa..
"Viron suurlähettilääseen käytiin käsiksi Moskovassa"
Viron suurlähettiläs Marina Kaljurand joutui aamupäivällä Moskovassa fyysisen hyökkäyksen kohteeksi.
Kaljurandiin käytiin käsiksi ja hänen kasvoilleen suihkutettiin kaasua, Viron ulkoministeriön edustaja kertoi uutistoimisto BNS:lle.
Välikohtaus sattui, kun venäläisen Nashi-nuorisojärjestön edustajat yrittivät tunkeutua Kaljurandin lehdistötilaisuuteen.
STT-BNShttp://www.nelonen.fi/uutiset/uutinen.asp?cat=2&d=6344
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Naton valmiusjoukoit harjoittelevat Itämerellä toukokuussa/1135226969099?ref=rss
Että Neuvostoliittoa ei enää ole ja Venäjä ei kaikesta huolimatta ole kommunistinen valtio...tai sitten tuo aloitus on huono provo
- kommarit piestään
Onneksi sentään tänä kirjoittajan ihannoima Putin-jugend pieksää kommareita niin että veri roiskuu.
- Siinäpä se
kommarit piestään kirjoitti:
Onneksi sentään tänä kirjoittajan ihannoima Putin-jugend pieksää kommareita niin että veri roiskuu.
Nyt on katsottava miten kokoomus puolue suomettuu!Vai tuleeko uusi termi;VIROTTUU!
- huolimatta
Venäjä on "liikuttunut" neuvostovallan aikaisen miehityspatsaan kohtalosta. Kummallista, jos Neuvostoliittoa ei enää kerran ole.
huolimatta kirjoitti:
Venäjä on "liikuttunut" neuvostovallan aikaisen miehityspatsaan kohtalosta. Kummallista, jos Neuvostoliittoa ei enää kerran ole.
Venäjällä vallassa olevat varmaankin kaipaavat Suuren ja Mahtavan Neuvostoliiton kulta-aikaa, mutta kerroppas mikä se saa nämä kotoset kommunistit nykyisin ihannoimaan Venäjää? Neuvostoliiton perään itkeminenkin on asia jota minä en ymmärrä. Mikä siinä järjestelmässä oli niin mahtavaa?
- Änkyrä!!
hekokaivuri kirjoitti:
Venäjällä vallassa olevat varmaankin kaipaavat Suuren ja Mahtavan Neuvostoliiton kulta-aikaa, mutta kerroppas mikä se saa nämä kotoset kommunistit nykyisin ihannoimaan Venäjää? Neuvostoliiton perään itkeminenkin on asia jota minä en ymmärrä. Mikä siinä järjestelmässä oli niin mahtavaa?
Suomen kommarit luulee että Venäjän politiikassa on kaikuja vanhasta kommunismista.Erehdys paljastuu heille aikanaan,kunhan tutustuvat venäjän nykyiseen poliittiseen menoon.Venäjä on kansallismielisten hörhöjen linnake,josta kommunistinen aate on kaukana.
- shegetz
Kommunismin - tuon imperialistisen, murhanhimoisen, verisen maailmanvaltaan pyrkivän diktatuuriaatteen kannattaminen on jo itsessään riittävän yököttävää mutta kun siihen liittyy vielä isovenäläisen chauvinismin kritiikitön ihannointi, saadaan aikaan jotain todella vastenmielistä.
Mene Biltemaan ja osta 5 m köyttä. Hirtä itsesi siihen niin maailmasta tulee parempi paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081