Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Kotimainen 60- 90 lukujen hittimusiikki Vapaa-aikanani: Koiran kaa Katson tv:stä mieluiten: Komediat, dokumentit, joitain sarjoja Kotieläimet: koira En pidä: vastuuttomuudesta, ilkivallasta, välinpitämättömyydestä Ruoka & juoma: Kaikkiruokainen/ vesi, maito, piimä, ehkä vähän punaviiniä.. Linkit: http://yuo tube, Inka; ruususen unta. Kikka; osassa toisen. Peetu; sammunut nuotio. Duo Kuunkuiskaajat; kahden. Kake Randelin; pakko painaa pitkää päivää., http://yuo tube.sebastian: jälkeenpäin.Kari Tapio; se jokin alkaaKikka; tulikirjaimin.Joel Hallikainen; oputuslapset Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi Email: s.e1@luukku.com

Aloituksia

22

Kommenttia

265

1. baaris aina hakemassa mies seuraa? Voi herran tähden, sinäkin kirjotat, että " päästät hänet" onko hän sinun orjasi vai tyttöystäväsi. Varmaan hän mielellään lähteekin välillä muihin maisemiin, jos vahdit häntä alituisesti.
    Jos nainen tai mies haluu mennä vieraisiin, sitä ei voi millään kontroloida, pitäis olla käsiraudat ja kulkee mukanansa koko ajan. Turhaan sinäki ittees vaivaat miettimällä asiaa teet vaan kummankin elämän vaikeeksi ja ero on tuota pikaa edessä.
    Minä käyn kyl silloin tällöin baari tanssimas, mut saan hätistellä seuralaisia pois vähän välii. Ei yhtäkään iltaa mene ilman ehdotuksia " yhteisistä" jatkoista, tai halusta tulla samaan pöytään. Osaan minä istua naisten seurassa, ei siihen kenenkään ole lupa tulla.
    Olen paljon vähentänyt tanssimis käyntejä, olen kyllästynyt noihin kimpussa pörrääviin mehiläisiin.
  2. hiljane palsta, kaikki vissii ovat jo varattuja tai juur päässeet entisestä riesasta eroon.
    Voinee vaa todeta, ettei oo aihe kovinkaan hääppönen, mut minä senkun oottelen, parempia tai sit ei, päiviä.
    Ei vaan, elän joka päivän oikeesti, enkä oottele mitään, siihe tärveltyy turhaa aikaa, jos koko ajan pittää jotain ootella.
    Elämä on juur tässä hetkessä, ei takana, mut toivon mukaan edessäpäinki on jottain kivaa, onhan koko elämä sinänsä mukavaa, jos ossaat siit oikeesti nauttii, ilman ittensä huumaamista tietyillä tavoilla. hellureippa kaikille sulosilmille ja hymyhuulille.