Orotin junaa asemalla,tulipa siihen kaksi
oikein tyylikästä 50,naista,oikein viimeisen
päälle pynntättyjä.
Oikein hyvä,mutta alkoivat kaivaa käsilaukkua,
ja vetivät sätkät suuhun,ja savupöllysi.
Mun mielestä tupakka ei sovi 50.mummuille
Nainen 50vee
19
1347
Vastaukset
- K@isu
viestisi lähes sanasta sanaan. Mummuille-sanaa en tajua. Onko se tässä alennus, vai ylennys. Vaikka itse olenkin tuon ikäinen, minusta ei tule koskaan mummua.
Onko jokin ikä, jolloin on soveliasta myrkyttää itseään, ja muita lähellä olevia? - Noh noh
meneppäs kiltisti takaisin tuonne 17 v palstalle.
Jos 50 v:t ovat mielestäsi mummuja, täytyy sinun olla rippikoulu-iässä :D- Mummu 56wee
Koska itse aloitin aikaisin olin mummo jo 44-vuotiaana,tyttäreni silloin 24!
- tupa koi
lastenlasten näkökulmasta
- plus viisikymmentä
En tupakoi, mutta se on hemmetti soikoon jokaisen henk. koht. asia, älä puutu siihen.
sovi kenellekään, terveydellisistä syistä nimittäin - omankin.
- se sitten
paremmin 60v mummuille?
- tupa koi
Oikein iso piippu,ja ei muutakuin tuprutelemaa
- haloo haloo
vai mummoille ,mä een ainakaa ole mummu vaikka todelisuudessa olenkin.
ja sanoit et tyllikkäitä niin me olemmekin,,mutta huomaa että sinustakin tule joskus se sama mummu mitä sit sanot ,oletko silloin jo vanha viiskypäseksi,mä en ole vaa parasta aikaani elän.- tupa koi
äijänkääkkä,ja viiskymppinen mimmi näytää ihan hyvätä.Mutta eikö siinä mene kaikki meikit ym
muut rasvat ja tupeeraukset pilolle kun vetää
röökiä,
- Ilman tupakkaa
kanssasi. Oikeastaan tupakka ei sovi kenellekään, paitsi valtiolle, joka kerää veroeuroja niistä kääryleistä.
Itse olen ollut vasta 58 vuotta- Kutvonen M
Joka on mielipiteineen samalla aalto pituudella.
Jos tupakkan sauhuttelu lopetettaisiin,
niin lääkäri jonot lyhenisi ja sairaala paikkoja vapautuisi.
Pariviikkoa sitten tupakoivalla kaverilla todettiin keuhkosyöpä.
Häntä varoitettiin asiasta jo parivuotta sitten mut ei ollut älliä päässä.
Aika pahasti jo levinnyt,ei tule toimeen ilman lisä happea.
Saa nähdä näkeekö joulun vielä. - ollut se
Kutvonen M kirjoitti:
Joka on mielipiteineen samalla aalto pituudella.
Jos tupakkan sauhuttelu lopetettaisiin,
niin lääkäri jonot lyhenisi ja sairaala paikkoja vapautuisi.
Pariviikkoa sitten tupakoivalla kaverilla todettiin keuhkosyöpä.
Häntä varoitettiin asiasta jo parivuotta sitten mut ei ollut älliä päässä.
Aika pahasti jo levinnyt,ei tule toimeen ilman lisä happea.
Saa nähdä näkeekö joulun vielä.syöpä siis jo silloin kun siitä varoitettiin. Keuhkosyöpä on hitaasti tappava tauti ja kun se todetaan, voidaan sitä vielä hoitaa, mutta lopulta siihen tosiaan kuolee. Minä tiedän sen.
Otan osaa kaverisi takia.
- tulee....
Voi viulu vai niin veti ämmän länkyrät sätkää oikein pyntättynä, hyi hyi vanhoja akkoja.
- sentäs
ymmärrän pukeutua tuulipukuun ja
vanhoihin korkokenkiin kun kartsalla
röökaan=) 55v kurttumummu kun oon ..
sun suutari, vai veti eukot sätkää ja ihan niinku oikeesti, komeissa kamppeissa. On ne maailman kirjat ihan vänkyrällä, mä oon onneks osannu lopettaa jo vuosia sitten tupruttelun, eikä mukulatkaan polttele, ei ees "ruohopiippua".
Mun täytyy kyl tässä viel sanoo, että naapurin mummo on 85v ja vetelee sätkää viel täysillä, siin halkojen hakkaamisen välillä ja ko pinoo ja kärrää niitä, pitää välillä keuhkot lämmittää, sanoo..- juovus kissa
En usko taidat olla satutäti
- niinpäin ja näinpäin
juovus kissa kirjoitti:
joka (toisessa) suvussa löytyy pappa tai mummo joka on ryypiskellyt ja polttanut ikänsä ja syönyt epäterveellisesti, silti elää vanhaksi ja pysyy terveenä. Sitte voi olla joku nuorempi joka elää oikeaoppisesti mutta sairastuu silti. Semmoista se vaan on.
- mixmaxi*
juovus kissa kirjoitti:
näin se kuitenki on. Mummo on hampaaton, pieni kumarainen,ja kyl ryypytki ottaa ku tarjoo. Yksin asuu kesät talvet mökissään.
On niitä teräsmummoja viel omillaanki, ei kaik oo vanhainkodeissa. Ehkä sekin vaikuttaa virkeyteen, kun jaksaa olla omassa kodissaan ja puuhailla siellä, kun on ikänsä kaikenlaista hommaa tehny ja monta lasta kasvattanu, naapurin mukulat siin sivussa on saanu neuvoja ja opastuksia, aikaa riitti muillekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889