Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
proits
profiilit
proits
proits
Vapaa kuvaus
Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
16
Kommenttia
38
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kappaleen nimi on kaunis maa, ja sen on levyttänyt ainakin Jamppa Tuominen. Ehkä on levyttänyt joku muukin artisti, mut niistä ei ole ainakaan mulla tietoa. Luulisin kappaleen olevan jotain 70 tai 80 luvulta, eli ei se ihan niin vanha kuin sota-aikainen ole.
25.10.2009 19:38
En juuri harrasta neljän seinän sisällä ryyppäämistä varsinkaan yksin, kun ei siinä oikeastaan mitään järkeä ole. Jos hyvää seuraa on, niin silloin ehkä vähän enemmän, mut kohtuullisesti silloinkin. Joskus harvoin yksin ollessa saatan ottaa jonku oluen tai paukun, mutta ne on sitten siinä. Minusta kotona kännien vetäminen on jotenkin junttimaista, ja mitäpä siitä yleensä hyötyy. Ei mitään.
25.10.2009 18:22
Biisi on Eija Korisevan esittämä huokausten silta.
09.05.2009 15:51
Tiedän kyseisen biisin, ja sen esittäjä ei ole syke, vaan se on taivalkunta beat -yhtyeen esittämä ikkunan takaa -biisi.
12.03.2009 21:09
Tuleehan se aika kalliiksi kieltämättä, mutta minusta koko homman mielenkiinto on juuri se, että saa itse kasata, ja pikkuhiljaa. Ei olisi mitään järkeä, jos koko härvelin saisi heti kasattuna.
08.03.2009 15:24
Nallikarin mökeistä ne modernimmat, harjakattoiset mökit talviasuttavia, mutta ne vanhat neliskanttiset mökit ovat tietääkseni käytössä vain kesäisin. Siisteydestä en ole niin varma, mutta luulisin ainakin niiden uusien mökkien olevan melko siistejä. Ota selvää ja soita, niin saat lisätietoja.
19.02.2009 19:22
Neiti aikahan on vain nauhoite, johon kellonajat on tallennettu, niin vois olla vähän toivotonta treffiehdotuskia alkaa sinne luuriin lausumaan, kun ei sieltä kukaan oikea ihminen puhelimeen vastaa.
08.02.2009 19:37
Kappale on Petri Salmisen, tanssii tuhansin askelin. Siinähän sanat meni että: -tanssii tuhansin askelin, laulaa ääniä enkelin. Hän vie minua jonnekkin.. Tää Petri Salminen onkin vähemmän tunnettuja artisteja, niin sillä tää kappalekkin on varmaan useimmille aika outo.
29.01.2009 18:57
Kyseinen kappale on juuri se Tapani Kansan hafanana 70-luvulta, jonka myös frederik on levyttänyt samoihin aikoihin.
27.01.2009 14:21
Minä suosittelisin Oulun urheilutalon, eli tutummin pyrinnön kuntosalia. Sijaitsee melkein keskustassa rantakatu 15 :ssa heinäpäässä päin. Kuntosali toimii kahdessa kerroksessa ja laitteet on nykyaikaiset ja monipuoliset, ja melkein kaikki laitteet löytyy. Paikka kuuluu kaupungin liikuntapaikkoihin, ja on siten halpa, verrattuna yksityisiin, ja ketjukuntosaleihin. Kertamaksu on 3 euroa. Pesutiloissa on myös sauna, jossa saa käydä samaan hintaan. Suosittelen tätä paikkaa.
25.01.2009 16:49
Aivan, hostelleita ei Oulussa juuri ole. Tietääkseni yksi tällainen hostelli kuitenkin löytyy, ja se muistaakseni sijaitsee luovin ammattiopiston yhteydessä myllytullissa. Nimi oli joku oppimestari, ja tämäkin hostelli taisi olla vain kesäisin käytössä. Kumma juttu kyllä, että Ouluun ei ole hostelleja perustettu, vaikka niihinkin asiakkaita voisi riittää, kun eivät kaikki halua kalliisiin hotelleihin.
24.01.2009 18:11
Sehän on se Timo Schmidtin bussilla pietariin -biisi. Siinähän lauletaan näin: takapenkillä kuumeisia unia näin, sipulikirkko käänty väärin päin..
10.01.2009 19:26
Sehän on se Timo Schmidtin "bussilla pietariin" -biisi. Siinähän sanat menevät jotenkin näin: takapenkillä kuumeisia unia näin, sipulikirkko käänty väärin päin..
10.01.2009 16:47
Asiahan on hyvin ristiriitainen. Tosi on, että eihän se tyhjä kainalo, eli kumppanin ja vastakkaisen sukupuolen läheisyyden puuttuminen kivalta tunnu. Taas on kuitenkin sitten se seikka, että jos parisuhteeseen lähtee, niin erilaisia ongelmia saattaa tulla, kun molempien pitäisi puhaltaa vähän niin kuin "yhteen hiileen" ja emmehän ole samanlaisia ja samanluontoisia. Emme suinkaan. Tämä tekee valinnan hyvin vaikeaksi, että haluaako suhteeseen, vai olla yksin. Suhteeseen kyllä haluaisi, mutta ne erilaiset ongelmat voivat pelottaa, ja juuri samanhenkisen löytäminen voi olla vaikeaa.
27.12.2008 17:07
Epäilenpä, että Tapani Kansakin voi olla jo vähän kyllästynyt esiintymiseen ja keikkaelämään. Onhan hän jo esiintynyt pitkään. Taitaa olla jo 40 vuotta keikkaelämää takana, joten ihan ymmärrettävää on, että motivaatio aikojen saatossa voi laskeakkin, ja suosio myös, monien uusien artistien jyrätessä. Toki Tapsallakin omat faninsa on. Kyllähän erokin varmasti myös koville ottaa, ja vaikeaahan se voi olla yleisön edessä teeskennellä iloista, ja valovoimaista erokriisin keskellä. Minusta Kansan ura ei ole suinkaan mennyttä, vaan hän tarvitsee pitkän huilitauon kerätäkseen motivaatiota ja selvitäkseen erosta, niin eiköhän Tapsallakin ala laulut taas luistaan.
18.12.2008 21:19
En menis takuuseen, että kyseessä todellakin olisi kummittelemisen aiheuttamia ääniä, koska vastaavanlaisia ääniä voivat aiheuttaa myös muut tekijät. Näitä ääniä tosiaan voivat olla lämpöpatterien napsuminen, ja puukalusteista ja seinistä lähtevää rusahtelua, koska puu elää. Myös läheisellä tiellä menevän, subbarilla varustetun poppiautonkin jumputus saattaa sisällä äkkiseltään kuullostaa askeleiden ääneltä. Joten aika epätodennäköiseltä tuntuisi että, melkein uudessa talossa kummittelisi joka muutenkin on erittäin harvinaista.
15.12.2008 18:09
Joo, tuossapa se taas nähtiin että pikavipeistä on vain enemmän harmia kuin hyötyä, ja juuri sen takia en ole niihin sortunut. Monet pikavippiä ottaessaan ajattelevat, että siitä ei isoja ongelmia synny tai ei ongelmia ollenkaan, mutta toisin usein käy, kun näihin jää helposti vielä koukkuunkin. Mä olen sitä mieltä, että nämä pikavipit voisi ihan hyvin kieltää, ja niin vois olla parempikin.
06.08.2008 15:32
Olen samaa mieltä ikisinkun kanssa. Kun ajattelee että hyvin monet sosiaalisesti rajoittuneet miehet kaipaavat sen seksin lisäksi myös ihan aitoa molemminpuoleista rakkutta ja tunteita sekä yhdessäoloa, ja sitähän tällaisessa "huoratalossa" käynti ei korvaa alkuunkaan. Kun menet sinne, ja käyt siellä pikaisesti kiksauttamassa jotain Virolaista tai Venäläistä naista, niin siinä kaikki. Mitä virkaa siitä hetken huumasta on. Seksin tarve tulee tyydytettyä, mutta rakkuden ja yhdessäolon puute ei. Juuri tämän takia en kannata ks.ideaa. On jotenkin muutenkin säälittävää hakea korvausta naisen puutteeseen seksipalveluista.
26.06.2008 14:27
Kyllähän sinkkuelämäkin on loppupeleissä ihan ok, jos on muuten hyviä kavereita ja ystäviä joiden kanssa olla, mutta jos kavereita ei kuitenkaan ole, tai niitä on vähänlaisesti, niin kyllähän sitä seurustelu tai parisuhdetta alkaa silloin kaipaamaan. Onhan asia niinkin on, että kyllähän sitä vastakkaisen sukupuolen seuraa alkaa jossain vaiheessa kaipaamaan kuitenkin, vaikka sinkkuna on aikonut pysyäkin, ja sille ei mahda mitään.
19.04.2008 14:23
No moi!
Itse olen lähdössä viihteelle tänään, kun menen kaverin tupareihin toppilaan. En ole ihan varma että mihin baariin mennään sieltä, mutta veikkaisin että ykän pubiin tai dixoniin siihen lähelle, kun epäilen että porukka ei taida kauemmas viitsiä lähtä. Käyppä siellä jommassa kummassa tai vaikka kummassakin. Niin, minusta vähän vielä. Olen 25v pitkä, lyhythiuksinen ihan mukava mies.
11.04.2008 16:40
1 / 2