Vapaa kuvaus

olen eronnut 2 vuotta sitten huumoritajuinen rehellinen uskollinen tosi hyvä kaveri kotona on vielä nuorin 17v poika muut ovat mailmalla.Olen tosi nuorekas ja pirtsakka en lainkaan 60 näköinen pukeudun myös nuorekkaasti.Olen neljän polven hesalainen siinä nyt ensi hätään. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

3

1. Kyllä olen samaa mieltä kyllä lapsilla kuri pitää olla.Meitä oli 10 ja minä olin nuorin (50 luvulla)
    Kyllä kaikki sai selkäänsä jos teki väärin eikä kukaan ole aikuisena siitä valittanut päinvastoin olemme kaikki (osa tietenki jo vainajia) kunnon kansalaisia ei kenelläkään ole rikosrekisteriä.
    Me asuttiin ensiksi 18 neliöisessä asunnossa ja 40-luvun puolessa välissä saimme kaksion 40 neliötä ni se tuntu kuin olisi saanut lottovoiton vaikka oli ahdasta niin meillä kaikilla oli hyvä lapsuus (raitis isä) mutta jos teimme väärin niin meitä myös rangaistiin remmillä.
    Nykyisin minulla on 3 lasta ja kaikilla on ollut säännölliset kotiintuloajat eikä koskaan ole tarvinut ottaa kiinni olen vaan sanonut heille että lasken kolmeen sen jälkeen tiedätte mitä tapahtuu tyttären kohdalla en päässyt kuin yhteen niin totteli mutta pojilla oli kaksi ja se tepsi meillä tosi hyvin kaikki lapset ovat rehellisiä eivätkä pojat juo eikä polta (ei tarkoita että olisivat hihuleita) ja heillä taas on sama kasvatus omille lapsille ja on toiminut ei se paljon vaadi mutta jos lapsi saa yliotteen vanhemmista (sama koskee koiria) niin silloin ei auta muu kuin selkäsauna ja palauttaminen ruotuu.
    Nuorin lapseni on vielä kotona ja käy lukiota mutta ei ole mitään hankaluuksia hänen kanssa ollut kunnioittaa vanhempiaan.
    Se kunnioitus pitäisi saada takaisin lapsille siitä se alkaisi ja saatais taas hyvä nuoruus aikaiseks.Kyllä siellä joukossa on hyviä nuoria mutta he voivat huonosti kun kotona on kaikenlaista touhua (juopottelua ja kiroilua huutamista ei lapsi sellaista kestä ja tietenkin hakee seuraa kadulta tai jostain muualta.
    Mutta Zemppiä kaikille kerran me vaan eletään ja meillä on sentään vaapaa isänmaa.