Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
satumaa
profiilit
satumaa
satumaa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
80
Kommenttia
532
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vitsit on vitsejä, mutta sanotaan että totta toinen puoli. Nyt alkoi kyllä mietityttämään, että kuka oikeastaan aloitti blondivitsien buumin. Oliko tämä verbaalinen lahjakkuus mies vai nainen. Katsokaahan, kun nainen on niin viisas että osaa nauraa itselleenkin.
26.02.2008 19:03
vanha kansa vertauksineen oikeassa useimmiten. Me näitä sutkauksia lainataan välillä onnistuen ja välillä onnahdellen asiayhteyteen sutaten. Toki sovit porukkaan kun omaat humoristisen ja positiivisen elämän katsomuksen, etkä vähistä säikähdä kun tulee vettä niskaan silloin kun sitä vähiten odotat. Uutta verta kehiin ja uusia tuulia aina kaivataan. Vastahan minäkin elokuussa täytin 50 ja silti on jo tuttuja nimimerkkejä joiden juttuja ihan haen kun näitä tekstejä selailen.
26.02.2008 19:00
Menneet on menneitä ja nyt eletään nyt. Toki kirjoittajat on vallan väkisinkin paremmuusjärjestyksessä koska toisilla on tuo kirjoittamisen taito ja itseilmaisu parempaa kuin toisilla. Sama puhe kun esim. kahden eri ihmisen välillä on huisin erilainen. Toinen tylsyttää ja toinen kiinnostaa. Siinäpä tää onkin mukavaa kun kirjottajia ja mielipiteitä on paljon niin saa valita mitä haluaa kommentoida ja mitä lukea. Törkeää ei ole kuin se, että on mielipide eikä sitä tuo julki!!
26.02.2008 18:56
viisikymppisten nuorekkaaseen ja iloiseen joukkoon. Vuodet vierivät vuosi vuodelta nopeammin ja fillaroidessa sitä huomaa mäkienkin kasvavan salakavalasti, mutta periksi ei anneta. Positiivinen elämän asenne kantaa pitkälle.
26.02.2008 14:58
Omantunnon venyttäminen.. paree se on olla sisällä lämpimässä sen venyvän omantunnon kanssa kun vaihtoehtona on palelu kylmässä ja pipo tiukalla.
25.02.2008 12:53
kilttiketju. Ihan totta. Kilttiketju kun torpedoi sen ajatuksen, että ei haukuttaisi ja hukutettaisi suohon aloituksia, jotka ei kiinnosta. Kilttiketjun tarkoitus tuntuu olevan päinvastainen kuin otsikko ilmoittaa. Tai sitten minä olen ymmärtänyt ihan väärin koko HTZAn ajatusmaailman.
:)
25.02.2008 09:29
sitä ottaa paremmin vastuun tekstistään. Paitsi tietenkin jos Galleria-sivukin on salattu. Kun laitat tietojasi esille ja kirjoittelet juttujasi, on niinkuin keskustelisit reilummin.
25.02.2008 09:25
Ajattelin hemmotella itseäni ostamalla ne nätit Eccon balleriina-kävelykengät jotka maksaa paljon mutta on niiiiiiin nätit. Maanantaina. Joo, hyvä idea
23.02.2008 10:28
yrjösit oikeaan paikkaan....voi voi ja nyt on pää niin kipiä..ootteko muuten huomanneet, että kaappijuopot jotka salaa lipittävät viiniä ilta toisensa perään ja syövät salmiakkia, että vanhan viinin lemu ei paljastuisi, niin viinin haju alkaa tulla ihosta läpi. Mulla viiniin ihastunut serkkulikka lipittelee illat ja salmiakki on kuulemma justiin sellainen että peittää kaiken hajun, mutta kun hän hikoilee niin vot! Kiinni jää. Huvittava tapaus.
23.02.2008 10:23
on siinä kun tajuaa onnen pienet pipanat
23.02.2008 10:19
rukoilen illoin aamuin eikä ateisti oo moksiskaan kun en sitä häneltä vaadi enkä tämän enempää mainosta
22.02.2008 14:12
Tämä on kiva tapa. Nää arvostelijat vois olla vaikka naapureina ja sillon oltaisiin kusessa. Nyt niitten mielipiteil ei niin kauhiasti ole väliä. Eespäin eespäin....ollaan kamuja
22.02.2008 14:09
kuitenkin pohtia tätäkin asiaa ja huomata siinä eri näkökulmia.Kenenkään ajatuksia ei onneksi ei voi säännöstellä eikä vahtia, joten antaa mielikuvituksen laukata vaan.En ole ikinä ymmärtänyt sellaista suhdetta jossa täydessä sovussa hypätään vieraisiin peteihin. Luulisi että ei siitäkään hyvä seuraa pitemmän päälle. Sairaalloinen mustasukkaisuus on kyttäämistä ja syyttelyä ja kalvamista ilman syytä. Se tekee elämästä helvetillistä, ja siitäpä sen juuri tunnistaakin
22.02.2008 13:19
Kaikkinainen tyrkytys on pahasta.:)
22.02.2008 13:14
mahdollinen tässä elämässä on jo ainakin kertaalleen todettu vievän ennenaikaiseen hautaan. Minun hiuksiani värjätään ja minusta on mukava olla huoliteltu. Luotan kampaajaani. Et kai sinä asiakkaillesi vain tee vahingollisia hoitoja tai toimenpiteitä
22.02.2008 12:51
on harmaantunut jo nelikymppisenä. Taitaa olla sen verran raskas elämä kanssani. Ei miehen tarvitse hiuksiaan värjätä vaan ikä tuo charmikkuutta. Toista se on minunlaiseni naiseläjän jonka hiusten harmaantuminen pitää peittää värjäämällä. Ja siinä tarvitaan kampaaja kun yksi väri ei riitä, eilen laitettiin ainakin neljästä eri purkista. Kevätlookki!
22.02.2008 12:48
oivaltanut asian ihan oikein. Mutta menemällä vaikkapa Itäkeskukseen, ei viriä mielipiteiden vaihtoa. Katteltaisiin vaan.
22.02.2008 12:16
että mahdollisimman usein käyn lukemassa mielipiteitä ja heittelen omiani joukkoon. Hassua että sellaisestakin asiasta pitää syyllistää. Mutta oikeassa aloittaja on siinä, että äärimmäsyyksiä pitää välttää, niin tietsikalla olossa kuin kuntoilussakin on kohtuus poikaa
22.02.2008 12:14
Mitä on pettäminen. Mieheni on aina ollut mustasukkainen enkä ole saanut edes jutella vastakkaiselle sukupuolelle. Kun sosiaalisena ihmisenä olen kuitenkin jutellut niin siitä on seurannut hirveä mekkala. Voi voi. Itse hän on vanhoilla päivillään keksinyt soitella maksullisiin numeroihin ja se on minun mielestäni pettämistä tosissaan. Ja jotenkin loukkaavaakin.
22.02.2008 12:11
mistään hurmahenkisyydestä. Minä uskon Jumalaan ja se helpottaa usein itseäni kun on vaikeaa. Mutta että kulkisin käännyttämässä ihmisiä tai istuisin kirkossa vain siksi että kaikki huomaisivat minun olevan hyvä hurskas ja uskovainen, niin ei kyl passaa ollenkaan. Minä yritän aina ajatella niin, että kukin taaplaa tyylillään näissä uskon asioissakin mutta kun tapaan ateistiksi itseään kutsuvan ihmisen niin nousee suru puseroon. Mihin hän turvaa hädän hetkellä ja ihmettelen että voiko olla mahdollistakaan elää niin että ei usko mihinkään korkeampaan voimaan
22.02.2008 12:06
12 / 27