Vapaa kuvaus

Oman tien kulkija joka katsoo muiden sekoilua mieluummin sivusta. Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Aloituksia

138

Kommenttia

267

1. ???

Moikka! Kysyisin tässä sellaista että onko minulle tulossa talokauppoja tässä lähiaikoina? Vaihtoehtoja on muutama. Mihi
    Ennustukset
    1
    127
  2. Kuka esittää kappaleen...

niin kysyisin tässä erästä kappaletta koskien että kuka esittää tämän kappaleen joka menee jotenkin näin "huudan jippiia
    Muut artistit
    0
    124
  3. Käännöskoneella tehdyt viestit raivostuttaa...

Niin kysyn tässä vain semmosta että saatteko te muut näitä ns. spammeja vai mitä ne nyt on, siis käännöskoneella väsätty
    Nettideittailu
    4
    117
  4. Katariina++++

Puhuis vittu nuo muut idiootit katariinalle ite eikä odota alotetta!! Vittu mitä idiootteja nuo muut asukkaat!!!
    BB-talon asukkaat
    3
    114
  5. Facebook fikit..

Mitä tehdä facebookissa naisille jotka lähettelee viestejä ja ehdottelee tapaamista mutta sitten kun sanonkin että tavat
    Sosiaalinen media
    1
    105
  6. Miten on?

tuleeko tässä vihdoinkin kohta ne talokaupat? Entäs kumpihan se noista kahdesta oikeen on? Näkiskö kukaan sen? Entäs
    Ennustukset
    0
    91
  7. Jälkispekulointia...

Niin tietääkö kukaan paljonko yhden ihmisen antamat pisteet vaikuttaa prosentuaalisesti? Tarkoitan lähinnä tätä tän ilta
    BB-talon asukkaat
    9
    87
  8. Youtube reistailee??

Niin kellään muulla samaa ongelmaa, jos yrittää katsoa jonkun videon niin aina ruutuun tulee "tapahtui virhe yritä hetke
    Tietokoneohjelmat
    0
    86
  9. Kuka tyhjensi ilmat polkupyörästä??

Niin kuka tai ketkä tyhjensi minun polkupyörästä ilmat takarenkaasta minun poissaollessani tänään?? Pyörä oli kotipihall
    5
    76
  10. Umpikujassa...

Hei! Milloin saan taloni myytyä vai saanko ollenkaan?? Miksi ei millään mene kaupan? Talo on kuitenkin peruskorjattu jn
    Ennustukset
    2
    70
  11. Mä mistä löytäisin sen naisen...

se joka mua rakastais, mä mistä löytäisin sen naisen, se joka mulle tärkein ois. Mä sua etsinyt jo oisin, mä vaik en tie
    Sinkut
    2
    64
  12. Iida tuotannon suosikki!!

Ei missään nimessä saa voittaa!! Ärsyttävä nauru sillä myös ja muutenkin kiehnää sen joukon kimpussa koko ajan!
    BB-talon asukkaat
    1
    59
  13. ANTTI VOITTAA!!!

Antilla ihan hyvät mahdollisuudet voittoon niinkuin oli viimevuotisella kesken kauden tulleella Anniinnalla! Silnmiinpis
    BB-talon asukkaat
    1
    53
  14. Eihän tämän näin pitänyt mennä....

alkuunkaan. Mulle luvattiin 2002 että 2003 keväällä tapaat sen unelmien kuningattaren, eipä kuulunut sitten 2005 kesällä
    Ennustukset
    1
    53
  15. Katariina ++++

Ja kiusaajat ja syrjiät ulos!!!
    BB-talon asukkaat
    0
    51
  16. Tanja tuotannon suosikki!!!

rikkonut jatkuvasti sääntöjä, kohdellut isoveljeä töykeästi ja käyttäytynyt todella halpamaisesti koko ajan. Jopa juonta
    Yleistä Big Brotherista
    3
    50
  17. Tanja ulos talosta!!!

Todella rasittava tyyppi!! Koko bb historian tyhmin asukas ikinä! Töykeä ja inhottava bb:lle ollut koko kauden ja rikkon
    BB-talon asukkaat
    1
    42
  18. Iida ulos!!!!

Tekopyhä, tekopirteä!
    BB-talon asukkaat
    8
    36