Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
marita84
profiilit
marita84
marita84
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
122
Kommenttia
279
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
...kun tuossa Betadine-putilossa sanotaan että vaarallista suun kautta otettuna? Kun koirahan kuitenkin nuolee tuota alapäätään, pystyykö tätä ainetta sitten käyttämään?
01.03.2007 19:10
Itse kävin koirakoulun penturyhmässä seropini kanssa aikoinaan. Kyllä siellä kuule on useampiakin räksyttäviä villikkoja, sitähän varten siellä ollaan että opitaan olemaan muiden koirien ja ihmisten ympäröimänä. Tuskinpa siellä vihaisia katseita saat jos koirasi haukkuu, tuskin on ainut =) Rohkeasti vaan mukaan, meille saimme ainakin hyviä kokemuksia penturyhmästä!
01.03.2007 15:12
....vaan vinkeistä. Taidanpa tästä lähteä pian apteekkiin oikein ostoksille, kun pitää näköjään ostaa vielä Canicurit ja kaikki. Tuota Betadinea voisin kokeilla, eipä tuo tulehdus muuten haittaa jos ei koiralle vaarallista ole, mutta on tosiaan melko ikävää kun niitä roiskeita näyttää sitten löytyvän joka puolelta....=S
01.03.2007 15:03
...noitakin konsteja, ennen laitoinkin joskus hihnaan ja kiinni kaapinoven kahvaan, mutta tuohan retale repäisi oven saranoineen irti...Ja koira on kuitenkin vain kymmenkiloinen... Sen jälkeen en ole viitsinyt oikein köytellä =)
08.06.2006 12:23
...ihan rasismin vakavuudesta ole kyse =)
24.04.2006 00:21
...meilläkin hyvin menee. Ja kyllä tuo sinänsä näyttää hyvin uusiin paikkoihin sopeutuvan, ollut anoppilassakin ja muualla hoidossa, ja alkuvilliintymisen jälkeen on aina hyvin viihtynyt. Kun se nyt ei päättäisi aivan ranttaliksi laittaa, ettei sitten heti tarvisi alkaa paikkoja remppaamaan...=)
20.04.2006 19:34
...Kerran jopa yksi kaverini sanoi minulle, että "Kylläpäs noi ruskeat piilarit käy sulle hyvin"...Olin vain että mitkähän piilarit. Ja nykyään kun niin paljon varsinkin naiset käyttävät ruskeita piilolinssejä, harvemmin sitten uskotaan jos onkin ihan aidosti ruskeat.
20.04.2006 17:30
...sano. Itse olen luonnostaan vaalea (en siis mikään platinablondi kuitenkaan) ja silmät ovat tosi ruskeat. Kyllä monet kaupantädit ihasteli ja kummasteli kun olin pikkulikka, että kuinka voi olla vaalea tukka ja tummat silmät. Itse en tietysti ajatellut siinä mitään sen erikoisempaa olevan...Ja muuten, ruskeat silmät ovat sinänsä hankalat, kun niitä ei niin vaan piilareilla muutella niin kuin noita siniharmaita...
20.04.2006 17:19
...koulutus on kaiken a ja o mutta saattahan olla tilanteita jolloin hyvinkin koulutettu koira unohtaa korvat narikkaan....Mutta tosiaan, onhan niitä isompiakin elukoita ihmisillä.
01.04.2006 23:30
...ihan oikeaa kutinaa on ollut, jo useamman viikon olen raapinut, ja etenkin yöllä ei melkein saa nukutuksi. Ja kun tuo koira vielä minun vieressäni nukkuu, ei olisi kovin ihme että jotain tarttuisi. Mutta kun tuo mieskin on armeijassa on niin kiva kun on joku kainalossa niin ei pelota...=(
13.03.2006 21:19
Se että lenkität kahta koiraa tuskin tekee sinustakaan sen parempaa koirankouluttajaa. En nyt siis haasta riitaa, ihmettelen hiukan vain...
05.03.2006 23:23
...jos sinäkin yhdyit tuon edellisen ikäkommenttiin tästä tytöstä on se minusta aika hassua koska olet itse vielä nuorempi....
05.03.2006 23:20
...koirat sillä piehtaroimisella yritä peittää omaa hajuaan "viholliselta" ja siten suojaudu? Ainakin näin olen kuullut. Meillä tuo myös löytäessään kostean pyyhkeen tai hikisen paidan alkaa pyöriskelemään niissä =) Eipä kyllä tulisi mieleen kieltää koiraa nuolemasta vehkeitään ja itse hoitaa se peseminen sen puolesta... Mutta enpä kyllä ensimmäisenä anna heti minua pussaillakaan kikkelin pesun jälkeen....=P
05.03.2006 23:16
Itse olen tuota vähän miettinytkin että josko juuri tyttöjen takia nuoleksii, kaikki pissat kun ei nuolemaan houkuttele....Tosi ällöä se kyllä on, vielä kun niin tunteella pysähtyy sitä toimenpidettä suorittamaan. Välillä menee aikoja ettei tee ollenkaan, mutta taas pari päivää on maistunut. Varmaan jollakin naapuruston flikalla taas juoksut....
05.03.2006 17:24
...=)
28.02.2006 00:03
Meillä riippuu niin päivästä minkämoinen rytmi. Kun heräillään, käydään pissillä ja syödään, jos on koulua tai töitä, niiden jälkeen käydään käpöttelemässä ja sitten vielä illemmalla kerran tai pari, joita ennen toinen ruoka. Nyt kun olen viimeaikoina käyttänyt viimeisen kerran melko myöhään (23-01) olen myös uskaltanut päästää koiran irtikin hetkeksi tuossa kotitalon lähellä, ja harjoitellut luoksetuloa ja seuraamista. Kun siihen aikaan ei ole juuri pelkoa muista vastaantulijoita tai autoilijoista, tuo kun ei osaisi oikein varoa niitä.
24.02.2006 01:09
Välillä olen lähes koko ajan lukemassa näitä palstoja, sitten taas on hyvin pitkiäkin ajanjaksoja etten käy täällä ollenkaan.
23.02.2006 23:01
...se on sen 10 kk niinkuin tuossa lisäilin äsken =) Ainakin kovin sille näytti maistuvan nuo. Yleensä syötän nappuloiden lisäksi makkaraa tai purkkiruokaa johon niitä sitten sekoitan. Ja riisiäkin tulee keiteltyä melko usein.
22.02.2006 22:32
...koirani on nyt n. 10 kk.
22.02.2006 22:27
...sain taas mahdollisimman sekavasti esitettyä asiani...=P
22.02.2006 22:26
4 / 14