Herättääkö nätit silmät kiinnostuksen?
Niin ja minkä värisistä silmistä ylipäätään tykkäätte?
naisen silmät?
85
33088
Vastaukset
- SaNainen
Burgha päälläkö kuljeskelet?
- kauneimmat
niihin ihastuin!!!!!!!
- santa claus
kauneimmat kirjoitti:
niihin ihastuin!!!!!!!
taju pois välittömästi
- key-f
santa claus kirjoitti:
taju pois välittömästi
...ne tähdet?
- santa claus
key-f kirjoitti:
...ne tähdet?
ja olen taas sekaisin ...
- key-F
santa claus kirjoitti:
ja olen taas sekaisin ...
...mutta niin kaukana horisontissa
- Sampermentti
Ihan sellaiset tummat nappisilmät on tosi horst.
Miksei vaaleatkin... mut sellaiset haaleansiniset ei iske. Syvänsininen jees. Vihreät on hämmentävät ja pistää pään ihan sekaisin. - Badge
Herätys! Olet ilmeisesti tippunut kärryiltä jo vuosia sitten? Eihän nätit silmät riitä vielä mihinkään. Eikä muuten ulkonäkö yleensäkään..
- bkbk
Silmät kuin silmät, ne iskee suurin piirtein yhtä paljon kuin korvat. Itse asiassa en muista kuin yhden naisen jonka silmiin ihastuin mutta sekin oli mun venäjänopettaja joten se siitä. Esim. beba on paljon tärkeämpi eli joka päivä lenkille seuraavat 6 kk jos haluatte miehiä säväyttää
- zaba
ei kiinnosta.
- Kolli Kellinen
Mielestäni silmät ovat kaunein ruumiinosa, sillä niiden kautta heijastuu ihmisen tunteet. Silmät ovat sielun peili, kuten sanotaan... Ensimmäiseksi naisissa kiinnitän huomioni juuri silmiin.
Tärkeintä silmissä ei ole niiden väri, muoto tai koko, vaan silmissä palava tuike. Tykkään kujeilevista, viekoittelevista, eloisista ja intensiivisistä silmistä. Niihin voisi vaikka hukkua. Humalaisen silmistä en tykkää, sillä ne ovat lasittuneet, sameat, karsastavat ja elottoman tympeät.
Jos puhutaan pelkästään silmien ulkomuodosta, tykkään eniten aika isoista ja mantelinmuotoisista ruskeista tai vihreistä silmistä ja pitkistä räpsyripsistä.- kiiluvista
silmistä?
- mies 82
Ihanat tumman ruskeat kuin suklaa. Ne sulattaa...
- neiti nappisilmä
miul on tumman ruskeet silmät. :)
- on..
neiti nappisilmä kirjoitti:
miul on tumman ruskeet silmät. :)
se yks silmä ihan tummanruskee. Ja tummanruskea on yhdyssana by the way...opettele kirjottamaan piilolinssies väri oikein
- hentilä
mitä tummemmat sen tylsemmät yleensä
- nappi
on.. kirjoitti:
se yks silmä ihan tummanruskee. Ja tummanruskea on yhdyssana by the way...opettele kirjottamaan piilolinssies väri oikein
Täytyy sun sit olla niin kateellinen ja mie en mitää piilareit käytä ku niis ei oo mitää järkee. Mun omat simmut on tarpeeks kauniit. Ja että mitä pilkun viilaamista.
- aika läheltä
Aika läheltä pitää mennä tarkastelemaan, jos silmät itsessään ihan ensimmäisen kiinnostuksen herättävät. Ehkä kasvot on se oleellisempi juttu kuitenkin.
Eri ihmiset pitävät eri väreistä. Ruskea on tylsä väri, minun mielestäni. Mutta eihän ihminen voi silmiensä väriä vaihtaa. Paitsi piilolinseillä, mutta siitä seuraakin sitten kaikenlaista iloa, jos mies ihastuu naisessa ensisijaisesti silmiin eivätkä ne ole edes aidot...- Silmät . . .
Mä en myöskään pidä ruskeista silmistä - tylsät, miehellä tai naisella. Kuitenkin monien mielestä juuri ruskeat on tosi kauniit... joten mitä sitä piilolinsseillä muuttamaan itseään niitä varten, jotka sattuu pitämään päinvastaisesta.
- mies 87
Silmät . . . kirjoitti:
Mä en myöskään pidä ruskeista silmistä - tylsät, miehellä tai naisella. Kuitenkin monien mielestä juuri ruskeat on tosi kauniit... joten mitä sitä piilolinsseillä muuttamaan itseään niitä varten, jotka sattuu pitämään päinvastaisesta.
Mun mielestä ehdoton ykkönen on jessica alba ruskeine silmineen. Ne sytyttää mut...
- jumpe
meikatut silmät herättää kiinnostuksen. Mut eniten se katse...usein silmistä näkee jo ihmisen luonteen. silmät on sielun peili taitaa pitää paikkansa. eli ei niinkään väri, muoto tai koko, vaan se katse. itse pidän naisista jotka uskaltavat katsoa ja joiden silmistä loistaa hyväsydämisyys ja pieni flirtti.
- riitä mihinkään
Jos ei naisella ole muuten äly ja luonne kohdallaan, niin ei jaksa ne silmät kovin pitkään kiinnostaa.
- ne SILMAT
ruskeat "nappisilmät" on ihanat ja tekee naisesta aivan omanluokkaisensa. Silloin silmät on osa luonetta ja tempperamenttia.
Niin harvoin näkee edes??- funky!
ruskeet on ehkäpä yleisin silmienväri,vihreä taasen harvinaisin.
- Miesykkönen
funky! kirjoitti:
Siniset on yleisin silmien väri ainakin meillä kaukaasialaisilla, koko maailman mittakaavassa toki ruskeat, mutta ymmärsin että nyt on kyse kotomaasta tai lähialueilta. Suomalaisilla sellainen sinisen harmaa on yleisin (se on kyllä aika mitäänsanomaton väri).
- TUMMIA
funky! kirjoitti:
siis , aivan tummat ruskeat,, ne on jotenkin ihanan "terävät",, ja hän kertoo silmillään.
Vihreät on peroonalliset myös,, mutta ei niin kertovat, - neiti nappisilmä
Miesykkönen kirjoitti:
Siniset on yleisin silmien väri ainakin meillä kaukaasialaisilla, koko maailman mittakaavassa toki ruskeat, mutta ymmärsin että nyt on kyse kotomaasta tai lähialueilta. Suomalaisilla sellainen sinisen harmaa on yleisin (se on kyllä aika mitäänsanomaton väri).
liian yleinen kun taas vaaleaihoisella ovat ruskeat silmät harvinaiset ja varsinkin blondilla
. - jee..
neiti nappisilmä kirjoitti:
liian yleinen kun taas vaaleaihoisella ovat ruskeat silmät harvinaiset ja varsinkin blondilla
.Ja ruskeasilmäisethän ovatkin usein luonnostaan vaaleaihoisia - ja etenkin aitoja blondeja ;-D
jee.. kirjoitti:
Ja ruskeasilmäisethän ovatkin usein luonnostaan vaaleaihoisia - ja etenkin aitoja blondeja ;-D
...sano. Itse olen luonnostaan vaalea (en siis mikään platinablondi kuitenkaan) ja silmät ovat tosi ruskeat. Kyllä monet kaupantädit ihasteli ja kummasteli kun olin pikkulikka, että kuinka voi olla vaalea tukka ja tummat silmät. Itse en tietysti ajatellut siinä mitään sen erikoisempaa olevan...Ja muuten, ruskeat silmät ovat sinänsä hankalat, kun niitä ei niin vaan piilareilla muutella niin kuin noita siniharmaita...
- Loly
Miesykkönen kirjoitti:
Joo kyllä näin on, ruskea on maailman ehdottomasti yleisin silmienväri ja etelä-euroopassa asuneena täytyy sanoa että mikään ei voita ainakaan miehellä kunnon sinisiä -tai vielä mieluummin vihreitä silmiä. Ruskeat ällöttää, niitä pursuaa joka paikasta ulos. Joissain harvoissa tapauksissa vaaleanruskeat silmät vaaleiden hiusten kans on hyvä yhdistelmä. Ei muuten. Yök.
- Suklaasilmä
Loly kirjoitti:
Joo kyllä näin on, ruskea on maailman ehdottomasti yleisin silmienväri ja etelä-euroopassa asuneena täytyy sanoa että mikään ei voita ainakaan miehellä kunnon sinisiä -tai vielä mieluummin vihreitä silmiä. Ruskeat ällöttää, niitä pursuaa joka paikasta ulos. Joissain harvoissa tapauksissa vaaleanruskeat silmät vaaleiden hiusten kans on hyvä yhdistelmä. Ei muuten. Yök.
Kuten laulussakin sanotaan :-) Minulla on kauniit mantelin muotoiset ruskeat ISOT silmät ja olen kuullut kehuja niistä about 10 000 kertaa. Niin Suomessa kuin maailmalla matkatessa. Ja olen todella ylpeä niistä.
- ei ole
Loly kirjoitti:
yleinen... Harmaat on tylsät. Kauneinta on valkoinen tyttö ja ruskeat silmät... Jessica Alba, Britney Spears, Jessica Simpon ym kaunottaret...
- jep näin on
Suklaasilmä kirjoitti:
Kuten laulussakin sanotaan :-) Minulla on kauniit mantelin muotoiset ruskeat ISOT silmät ja olen kuullut kehuja niistä about 10 000 kertaa. Niin Suomessa kuin maailmalla matkatessa. Ja olen todella ylpeä niistä.
hailakan siniset miltei harmaat silmät omistavat ovat vain kateellisia ruskeasilmäisille. ;)))
- NAPPI
ei ole kirjoitti:
yleinen... Harmaat on tylsät. Kauneinta on valkoinen tyttö ja ruskeat silmät... Jessica Alba, Britney Spears, Jessica Simpon ym kaunottaret...
Munkin mielestä.:)
- neiti nappisilmä
TUMMIA kirjoitti:
siis , aivan tummat ruskeat,, ne on jotenkin ihanan "terävät",, ja hän kertoo silmillään.
Vihreät on peroonalliset myös,, mutta ei niin kertovat,aivan tummat silmät.:)
- en tajuu!
Loly kirjoitti:
onko aina pakko olla noin loukkaava???? tosi ärsyttävää ku pitää haukkuu joku väri lyttyy! toi loukkaa ruskeesilmäsiä urpo!!
herättää. Silmät on sielun peili. Kun nainen oikein ihanasti katsoo silmiin ja on samalla paljon puhuva hymy olen mennyttä miestä. Värin ei niin väliä. Mutta tummat silmät ruskea tukka kerran niihin langeta sain....
- simmutkii
Voi kun te puhutte niin kauniisti silmistä! Toivottavasti minunkin pieniin vihreän sinisiin silmiini joku joskus rakastuisi. Minä olen rakastunut miehen iloisiin silmiin kolmesti. Tällä kertaa ne ovat ruskeat niinkuin sitä edelliselläkin kerralla. Eka kerralla olivat pienet ja siniset. Iloiset ja nauravat silmät iskevät minuun aina. Kolmesti olen siis ollut rakastunut ja kaikille yhteistä iloiset silmät.
- oufyo
Niina on nelikymppisenä viehättävämpi kuin koskaan, ja silmät ovat persoonallisen kauniit. http://www.helsinginfreet.net/snurminenn.html
- näyttää
ilman meikkiä ?
- touho1984
Ruskeat salaperäiset silmät miehellä vie jalat alta.. Niitä vaan suomalaismiehiltä löytyy turhan harvoin
- HARVOIN
Mutta se on totta että ne on kivan puhuttelevat.
Joille on helppo puhua kun tietää saavan "vastauksen". Ne silmät on mielipiteen ilmaisijat ja luettavissa. Kyllä ainakin naisella silmät kertoo paljon. esimerkiksi tanssiessa kun katsoo suoraan naisen silmiin, kyllä sieltä voi lukea palson. Sieltä voi lukea suoraan kannattaako edes pyrkiä saatolle. Muistan ihan nuoresta miehestä lähtien aina katsoneeni naista syvälle silmiin, jos sieltä saa samanlaisen vastauksen, aina sydän löi ylimääräisen lyönnin. Oi niitä aikoja, oi niitä aikoja......
- ketsueki
...kuinka paksu kerros on pakkelia muualla naamassa, jos on niin paljon ettei silmiä edes nöy niin paha sanoa :D
- ..-
on musta.
- .........
Ruskeat silmät on ällöttävät. itselläni on:(
Jos joku muuten olisi nätti ja hänellä on ruskeat silmät, niin se kyllä pilaa kokonaisuuden! - Nimetön
Silmät ovat sielun peili. Iloiset, katseenkestävät silmät ovat merkki siitä, että luotat katsottavaasi ja olet iloinen saadessasi tavata hänet.
Värillä ei ole väliä.
Katsetta välttelevät arat silmät kertovat epävarmuudesta eivätkä luo katsojassa kovinkaan suuria tunteita. - -ae-
Olen viisaampi kuin arvaatkaan.
Se aito, mikä kesti 17v, on nyt ohi.
Sä tiedät syyn.
Hyvästi. - siniset silmät...
niihin ihastuin!
- Fallokraatti
Voivat tehdä tai sitten ei. Joka tapauksessa naisen silmiä tulee aina kehua, vaikka pitäisikin rinnoista ja pepusta. Niitä sen sijaan ei saa kehua.
- ansku_
Kyllä ne silmät saavat ainakin tämän tyttösen sydämen hyppimään.. :) Sinisiin isoihin silmiin olen jostakin syystä aina ollut ihan heikkona. Oman kullan silmät on mitä parhaimmat siniset räpsyt.. :D
- J???.?
:) sinun räpsyttelijäsi haaveilee unelmiensa vihreistä mantelisilmistä
- oijoi...
Joskus olin niin palavasti rakastunut tyttöön, jolla oli hämmentävän siniset silmät, kehystettynä tummilla ja tuuheilla ripsillä sekä kauniisti kaartuvilla kulmakarvoilla. Enpä ole moisiin silmiin sen jälkeen törmännyt, vaikka olen aina samanlaisia silmiä sen jälkeen etsinyt...
Terveisin P:lle, jos luet tämän ;-) - Sinisilmä
Itselläni on aivan oikeasti jään siniset silmät ja yleensä kun juttelen jonkun kanssa toinen jossain vaiheessa kysyykin, että onko noi silmät aidot? tai onko sulla piilarit? Vastaan tietysti, että aidot on, mutta kaikki ei aina usko sitä. Onhan se tietysti ihan kivaa, että ihmiset huomaa silmäni. Jotkut sanovat mua joskus pelottavan näköiseksikin kun on muka niin luonnottoman väriset silmät. No en voi sille mitään ja itse tykkään niin eikös se ole pääasia. =)
- ???
No mutta, sehän on tietysti ihan kiva! :D
- Sinisilmä
??? kirjoitti:
No mutta, sehän on tietysti ihan kiva! :D
Se, että sanon et ihmiset hämmästelevät mun silmien väriä ja että tykkään niistä itsekin ei tarkota et olisin rakastunut silmiini!! Pitäisikö mun sitten haistattaa vitut jos joku vähänkin rupee tuijottaan ja kyseleen?
- Make_71
Sinisilmä kirjoitti:
Se, että sanon et ihmiset hämmästelevät mun silmien väriä ja että tykkään niistä itsekin ei tarkota et olisin rakastunut silmiini!! Pitäisikö mun sitten haistattaa vitut jos joku vähänkin rupee tuijottaan ja kyseleen?
Oletko sä tän viestiketjun alottaja mahdollisesti? Siltä ainakin vähän vaikuttaa!
...Kerran jopa yksi kaverini sanoi minulle, että "Kylläpäs noi ruskeat piilarit käy sulle hyvin"...Olin vain että mitkähän piilarit. Ja nykyään kun niin paljon varsinkin naiset käyttävät ruskeita piilolinssejä, harvemmin sitten uskotaan jos onkin ihan aidosti ruskeat.
- Sinisilmä
Make_71 kirjoitti:
Oletko sä tän viestiketjun alottaja mahdollisesti? Siltä ainakin vähän vaikuttaa!
mutta en kyllä ole.
- neiti nappisilmä
onhan multakin mutten mainosta sitä!
- Sandscorpion
Miehet kiinnostuvat näteistä silmistä yhtälailla kuin näteistä rinnoista, näteistä hiuksista, nätistä pepusta tai mistä tahansa nätistä ulkoisesta piirteestä. Erona on se, että kaunis takapuoli unohtuu heti, kun toinen vastaava ilmestyy näköpiiriin, mihin yleensä ei yleisillä paikoilla kymmentä sekuntia kauempaa kulu. Kauniit silmät sen sijaan voivat jäädä ajatuksiin pyörimään pitkiksi ajoiksi, jopa vuosiksi.
Silmien väreistä vihreät ovat mielestäni tunteitaherättävimmät, ehkä juuri siksi, että puhtaan vihreät silmät ovat niin harvinaisia. Valkoihoisilla tummanruskeat silmät ovat myös mieleenpainuvat. Muiden rotujen edustajillahan on kaikilla tummat silmät, joten heillä niissä ei ole mitään tavallisuudesta poikkeavaa tai säväyttävää.
Mutta minkä väriset silmät ovat seksikkäät? Kun tähän kysymykseen pureudutaan syvemmälle, pelkkä silmien värin vertailu ei riitä, vaan pitää ottaa huomioon, kuinka hyvin ko. väri henkilön muuhun väritykseen sopii. Lähinnä tarkoitan hiusten väriä; tummat silmät sopivat yhteen ruskeiden tai vaaleampien hiusten kanssa, kun taas hailakansiniset, -harmaat tai -vihreät korostuvat parhaiten todella tummien hiusten ympäröiminä. Tunnen muutaman söpöhkön, tavallisen näköisen sinisilmäisen blondin, joista tulisi hetkessä järkyttävän upeita, jos malttaisivat värjätä hiuksensa mustiksi.
Vihreitä ja ruskeita silmiä ovat muutkin kehuneet. Entäs sitten, jos väri on jotain siltä väliltä? - .-.-.-.-.-.-.
Mielestäni värillä ei ole niin väliä, enemmän silmien muodolla, ja katseen yleisellä intensiivisyydellä. Suurimmalla osalla ihmisistä katse on aika tavallinen ja mitäänsanomaton, joskus näkee sitten niitä, joiden silmät on pelottavan kauniit ja intensiiviset, suorastaan salamoi. Varsinkin jos on tummat kulmat ja ripset, ja suuret silmät. Tuntuu että sellaisen katseen omaava ihminen ois jotenkin enemmän elossa.
Jos väreistä on pakko sanoa jotain, niin olen huomannut että henkilö jolla on hyvin hyvin vaaleat siniset tai vihreät silmät, ovat jollain tavalla hätkähdyttäviä ja hämmentäviä. Siis kun se silmän mustuainen erottuu kauhean selvästi. Katse on pistävä ja unenomainen jotenkin sellasilla ihmisillä.
Mä en ymmärrä mitä ihmeellistä on jossain ruskeissa silmissä. Ne eivät ole harvinaiset edes Suomessa. Melkein koko meidän suvulla ja puolella kavereista on syvänruskeat silmät. Harmaakin on tylsä, ja yhtä tavanomainen kuin ruskea. Kaunein ja erikoisin silmien väri taitaa olla sellainen kauniin syvän vihreä, joissa on ruskeaa sisäreunoissa. Joskus olen sellaiset nähnyt ja ne oli tosi erikoiset.
Mutta kuten sanottu, värillä ei väliä jos silmät on kauniit muuten.- mulla
yleissävy vihreä. Mutta reunoilla todellakin hiukkasen ruskeaa. Olen saanut kehuja silmistäni.
- Melkeinvihreät
Pähkinänruskea on nimitys tuollaisista silmistä.. täällä myös yksi sellaiset omaava
- Angie
Kerran juttelin muutaman saksalaisen miehen kanssa aiheesta silmät. Näiden nuorten miesten kanta aiheeseen oli, että sini- ja vihreäsilmäiset naiset ovat ulkonäöltään viettelempiä ja salaperäisempiä ja tavallaan "kylmempiä", ja nämä naiset kiihottavat heitä seksuaalisesti enemmän kuin ruskeasilmäiset. Mutta ruskeasilmäiset taas olivat heidän mielestään "lämpimämpiä", turvallisempia ja luotettavampia(?), ja heidän kanssa mennään mieluummin naimisiin. Makuja on niin monia. Suomessa tykätään tummasta kun sitä ei täältä tahdo löytyä ja etelässä rakastetaan vaaleaa smasta syystä.
- joka on
hulluna brunetteihin. Saksassa siniset silmät on tavalliset. Siellä kans monet miehet kuulemma tummien tyttöjen perään...
- neiti nappisilmä
tummatkin viettelevät jos ovat kuin kissalla mut se on totta et nappisilmäiset ovat yleensä niitä uskollisempia. niin kuin minä.
- muuan muu
ole huomannut silmien ja muun luonnollisen värin, kuten hiusten kontrastin vaikutusta. Itse olen pari kertaa tavannut vaalean naisen, joilla oli ruskeat silmät. Lähes tyrmäävä vaikutus minuun. Italialaiset kuulemma pitävät kauneimpana yhdistelmänänä sinisiä silmiä tummalla ihmisellä.
Tosin henkilökohtiasista syistä pidä paljon myös briteillä esiintyvästä hazel-silmän väristä. Harvinainen Suomessa.- SINISILMÄ
Olen huomannut! Olen itse nainen, vaalea jolla ne tavanomaiset siniset silmät tosin välillä vetävät turkoosiin.... Siitä kontrastista, olen törmännyt nimenomaan naisiin joilla vaaleat hiukset ja ruskeat silmät ja on muuten tosi makean näköistä. Itse olen jopa niin epätoivoinen että voisin hankkia ruskeat piilolinssit, eihän se nyt toki ole yhtään sama kun jos olisi oikeasti mutta kuitenkin.. Että ymmärrän jos olet tykästynyt.
Jos olisin mies niin sellaisen vaalean ruskea nappisilmäisen naisen itselleni iskisin ;) - my ass...
SINISILMÄ kirjoitti:
Olen huomannut! Olen itse nainen, vaalea jolla ne tavanomaiset siniset silmät tosin välillä vetävät turkoosiin.... Siitä kontrastista, olen törmännyt nimenomaan naisiin joilla vaaleat hiukset ja ruskeat silmät ja on muuten tosi makean näköistä. Itse olen jopa niin epätoivoinen että voisin hankkia ruskeat piilolinssit, eihän se nyt toki ole yhtään sama kun jos olisi oikeasti mutta kuitenkin.. Että ymmärrän jos olet tykästynyt.
Jos olisin mies niin sellaisen vaalean ruskea nappisilmäisen naisen itselleni iskisin ;)Huomaa kirjoituksesi sävystäkin, että olet ruskeasilmäinen etkä mikään sinisilmäinen.
Voi jessus, mitä lapsellista touhua :D - BLUEBABY
my ass... kirjoitti:
Huomaa kirjoituksesi sävystäkin, että olet ruskeasilmäinen etkä mikään sinisilmäinen.
Voi jessus, mitä lapsellista touhua :DLapsellista? Jaa, jaahas, vai niin, vai sillä lailla, jassoo, jahans......
Juu, tavallaan olet oikeassa sillä alasilmä on kyllä ruskeaan vivahtava ja sointuu siellä päin oleviin karvoihin kyllä hyvinkin miellyttävällä tavalla....
:O Oho tulipas heitettyä härskisti..... - et voi
sanoa että italialaiset on tätä mieltä ja suomalaiset tätä... Kyllä kaikissa maissa on yksilöitä...
- mikä sua vaivaa?
my ass... kirjoitti:
Huomaa kirjoituksesi sävystäkin, että olet ruskeasilmäinen etkä mikään sinisilmäinen.
Voi jessus, mitä lapsellista touhua :Donko pakko aina tulla pilaamaan toisten keskustelu? taidat olla joku epäluuloinen traumaatikko joka epäilee kaikkea.
- mutta miehellä
isot siniset silmät yhdistettynä ruskettuneeseen ihoon, tummiin hiuksiin, tummiin kulmiin ja ripsiin. NAM! Justiin loppui nimittäin Lost nelosella, ja siinä on se aivan syötävän hot Boone ;-) Auts, mitkä silmät!
- gitano .
.. vaan tärkeintä on niissä oleva katse..
- N50-
Tumman ruskeilla silmillä ei tarvits kuin pikaisesti vilkaista miestä, niin johan "ne" viereen tulevat ihmettelemään, että katsoit häntä....Se vilkaisu ruskeilla vastaa ilmeisesti pitempiaikaista tuijotusta vaaleammilla : )
Ainakin minulle on usein näin käynyt.Tumman suekeat silmät ja saman värinen tukka, niihin kerran langeta sain. Oi niitä aikoja, oi niitä aikoja.....
- miekkonen84
Tarviiko edes kysyä
- silmät!
Verenpunaiset silmät ovat kaikkein kivoimmat. Ne ovat tosi ihania!
- Valkosipuli
vampyyri, mikä siihen auttaa?
- yleensä
lauantai-aamuisin melko helposti!
- jantse
eka niitä tulee katsottua,sit vasta muu runko...
- hertsy
Tärkeätä on, että on silmät. Vatsa kurissa ja reidessä vähän lihaa. Sellaista on mukava katsella, eipä nälkäkään niin usein vaivaa.
- hentilä
siniset sädehtivät silmät varmaan iskevimmät. vihreet ja varsinkin kirkkaan vihreät erittäin mahtavat myös. ruskeat/tummat silmät ylivoimaisesti tylsimmät.
- Jessica is sexy
Jessica ALba
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734269Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921223
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66918Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia114855Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65826
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245789- 37773