Ethan pilaa toisten ulkoilunautintoa sotkemalla koirasi ulosteilla.
Varmasti kaikki palstalaiset kuuluvat siistien ja vastuullisten koiraihmisten enemmistoon, saannot tunnetaan ja muistetaan. Jos kuitenkin naet jonkun tyhmyrin sotkevan ulkoilureitteja ulosteilla, ota jamakka asenne ja opeta saannot sotkulille. Melkein jokaisellahan on nykyaan puhelimessa kamera ja sita kannattaa sotkusodassa kayttaa. Kakallasotkija siivoaa jalkensa ennemmin kuin maksaa sakon, nama sotkijat ovat alemmista sosiaaliluokista ja pienikin saako on kova kannustin vahavaraiselle.
Muistathan, kakka on kerattava!
Oletko siisti
8
439
Vastaukset
- semmu
Eiköhän niitä kakan keräämättä jättäjiä löydy ihan joka luokasta kun vain alemmista luokista. Turha alata mitään ryhmää leimaamaan.
Itse en koirani jätöksiä kerää, koska tekee ne ojaan, pellolle tai metsään. Ei ikinä sellaiseen paikkaan jossa ne mainittavasti häiritsisivät hienoa kaksijalkaista otusta. - Arska
haise paskalle,
sinua alemmasta sosialiluokasta tuskin on kukaan. Kamera ja sakot, nyt kyllä naurattaa tuollainen lapsellisuus, no kakarat on kakaroita.- PASKAN
LYKKÄSIT painu todellakin luokkinesi jonnekin opeteleen kielen käyttöä
Mikä yläluokka olet olevinasi kun alat alaluokista haastaan
Onko sulla ees koiraaa vai muutenko kyttäät mitä koiraihmiset tekee ja sitten valitus pintaan
Ja muutenkin fiksu ja hyväntahtoinen. Sekä suvaitsevainen. Toisin kuin eräät.
- realist56
en pilaa kenenkään ulkoilunautintoa sotkemalla koirani ulosteilla. Olisihan se nyt itsellekkin ikävää ulkoiluttaa ulosteilla sotkettua koiraa.
koirissa runoilit.Laitan eilisen mantrasi Suomeksi tähän ja muista itse noudattaa sanatarkasti:
Älä tallaa nurmikoita.
älä puita vahingoita.
Älä riko luonnon rauhaa
ÄLÄ PARJAA, ÄLÄ PAUHAA.- ihmiselle
joka polttaa tai heittää roskan maahan että vie roskiin...veikkaan ettet sano. koiran kakka maantuu ikinä en ole siivonnu koirankakkaa maasta enkä siivoa ellei se keskelle katua pasko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763