Vapaa kuvaus

Kyllä minä koen itseni hieman jääviksi kertomaan moisia juttuja. Olen ikuinen vastarannan kiiski...se siitä. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

11

Kommenttia

9

1. Ohjaustehostimen nesteet pellolle?

Mulla on -99 Neon automaatti. Siitä murtui se johto/letku mikä menee siihen nestesäiliöön missä se ohjausneste on. Ja n
    Chrysler
    2
    258
  2. Nettiyhteys pomppii!

Moi! Missä vika, kun nettiyhteys pomppii "pois päältä". Eli kuuluu "plump-plump" ja käynnistä- palkin oikeaan reunaan t
    Apua aloittelijalle
    3
    130
  3. Neoniin oktaaniluku?

Ostin Neon 97 automaatin. Toimi moitteettomasti. Kävin bensiksellä ja tankkasin 95 oktaanista. Rupesi nykimään. Ihan kui
    Chrysler
    3
    592
  4. Norton kusettaa

tai mikä Symantec sitä kauppaa. Uudistin kolme kuukautta sitten (Nortonin suojaus) netissä. Kaikki hyvin vielä siinä vai
    Apua aloittelijalle
    7
    476
  5. Paljon maksaa!

Kerroin tuolla aikasemmin että haluaisin tuplata koneeni "tehot". Tällä hetkellä 512 Mb. Osaako joku sanoo paljon tulee
    Apua aloittelijalle
    5
    447
  6. Keskusmuistiako lisää?

Mulla on 512 Mb. Se rupee "tökkimään" vähän väliä eli paljonko mun kannattais hommata lisää ja mitä osat ja asennus tuli
    Apua aloittelijalle
    7
    516
  7. "Kone hidastunut"

Mun tietokone on hidastunut eli "hakua" saa odottaa aika kauan. Soitin alan liikkeeseen ja ne sano, että sieltä pitää po
    Apua aloittelijalle
    12
    856
  8. Kotimaista musiikkia?!

Mistä voisin imuroida " edullista musiikkia". Varsinkin kotimaista, suomirockia 70-luvulta jne? Tietysti ulkomainenkin k
    Apua aloittelijalle
    7
    663
  9. Teksti pieneni

Mun teksti pieneni "kärpäsen paskan" kokoseksi kun yks tutun tuttu kävi päivittään "uuden windowsin". Esim. ennen pystyi
    Apua aloittelijalle
    1
    215
  10. Teksti erikokoista

Mistä johtuu että tekstinkoko on täysin erikokoista eri sivuilla. Esim. kun vaihdan suomi24:sen sivulta toiselle saattaa
    Apua aloittelijalle
    2
    227
  11. Naisystävä!

Vaikka tämä ei olekkaan seuranhakupalsta toivon, että viestini voitaisiin julkaista. Olin lapsuuden uskossa, mutta puber
    Lestadiolaisuus
    2
    571