Naisystävä!

Vaikka tämä ei olekkaan seuranhakupalsta toivon, että viestini voitaisiin julkaista. Olin lapsuuden uskossa, mutta puberteetti-ikäsenä maailman riennot vei minut pois Jumalasta. Nyt olen saanut palata Taivaan Isän hellään huomaan. Olen pian viisikymppinen mies Etelä-Suomesta. Minun on hyvin vaikea lähestyä uskovaisia naisia, kun pelkään että teen jotain väärin. Että olen liian julkea tai kömpelö jne. Tämä "vamma" on tullut nyt uskoon tulon myötä. olisiko täällä naisihmistä joka haluaisi kirjoitella kanssani ja jos tuntuu siltä että meillä voisi olla jotain enemmän ehkä tutustua?! mc48@suomi24.fi

2

574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarkOOL

Niin, ei ole varsinaisesti seuranhakupalsta, mutta miksipä asiallisia viestejä "matkakumppanin" hakemiseen liittyen ei voisi julkaista? Onnea & Siunausta elämääsi!

• Uppiduu

Jos sinulle on tarkoitus löytyä puoliso niin eiköhän sitä siinä vaiheessa löydy ne oikeat sanat ja lähestymistapa. (Tosi lohduttavaa... ymmärrän, ettei tuosta ole juuri iloa.)

Itsekin olen tämän seurallisemman elämäni (vastakkaiseen sukupuoleen) elänyt epäuskossa ja varmaan tuntisin jotenkin epävarmuutta jos joku ihmissuhde nyt uskovaisena saisi alkunsa. Omalta osalta en ole jaksanut asiaa aikoihin murehtia, kun alkaa tuntua siltä ettei sitä toista kuitenkaan löydy. Epäuskon päivinä sitä kuitenkin tuntui löytyvän minustakin kiinnostuneita ihmisiä, nyt alkaa kuitenkin naisellinen itsetunto olla aika rappiolla. Ihmisethän tuppaavat vakiintumaan aika nuorina ja kun uskovaisten parissa ei (onneksi) ole toisia ja kolmansia kierroksia niin vapaat potentiaalit on aika vähissä...

Ehkä minun on parasta keskittyä puutarhanhoitoon, hah!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3023
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2285
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1785
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1517
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe