tai mikä Symantec sitä kauppaa. Uudistin kolme kuukautta sitten (Nortonin suojaus) netissä. Kaikki hyvin vielä siinä vaiheessa, mutta vaihdoin välillä Linuxin Ubuntun jota kokeilin 2 viikkoa ja nyt pari päivää sitten halusin alkuperäisen ohjelman takasin koneeseeni (Win XP) ja se asennettiinkin, mutta kas kummaa... ilmoitettiin että joudun ottamaan uuden Nortonin. Eli vaikka mulla on todistettavasti 9 kk jäljellä edellistä tilaustani joudun ostamaan uuden paketin koknaan. Eiks mulle mitenkään hyvitetä sitä 9 kk, joka mulla on siitä 3 kk sitten ostetusta jäljellä. Onks tää totta vai olenko ymmärtänyt asian väärin??? Kuka tietää mitä tehdä ja miten??? Asiallisista vastauksista todella kiitollinen T. Äimän käki
Norton kusettaa
7
476
Vastaukset
- vittu saatana 666
Eihä se edes suostu asiallisesti lähteen koneelta jos haluaa sen jostain syystä poistaa!
- virustorjuntaohjelmaa
on ilmanen, eikä yritä ees tyrkyttää mitään maksullisia versioita, ja itellä ei ainakaan ikinä ollu viruksia (tai ainakaan mitään häiriöitä koneen toiminnassa) ja mitä netistä lukenu ni yleensä käyttäjät erittäin tyytyväisiä. Niin ja lisäksi ei kuluta niin paljon koneen resurseja kun noi raskaammat kaupalliset ohjelmat. Ehkä rinnalla kannattaa pitää jotain haitta/vakoilu-ohjelmien esto ohjelmia, joita myös saa ilmatteeks ihan hyviä, vaikka ihan Microsoftin oma Defender.
- Köh.
Avastin suosittelun vielä ymmärtää, mutta MS:n oma Defender on testienkin mukaan huonoimmista huonoin.
AVG anti-spyware (ex-Ewido) on ilmaisten huippua. - vinkistä, en oo
Köh. kirjoitti:
Avastin suosittelun vielä ymmärtää, mutta MS:n oma Defender on testienkin mukaan huonoimmista huonoin.
AVG anti-spyware (ex-Ewido) on ilmaisten huippua.kerenny asiaan niin syvällisesti perehtymään enkä lukemaan testejä, pitää testata sitä AVG:tä..
- AVG:llä 62kpl
vinkistä, en oo kirjoitti:
kerenny asiaan niin syvällisesti perehtymään enkä lukemaan testejä, pitää testata sitä AVG:tä..
TrackingCookies:ta, riskitaso kaikissa medium. En ihan tarkkaan tiiä mitä on, mut löytyyhän Googlesta infoo. Toki jos joku on enemmän syventyny niihin, niin voi jakaa tietojaan. Niistä olis vissiin päässy myös eroon tyhjentämällä selaimesta ne "keksit"??.
Defender siis näytti että kaikki on vihreetä. No varmaan pidän tän AVG:n ja ei varmaan se Defenderikään haittaa vaikka sen jättää koneeseen, voihan olla että se joskus löytää jonkun yksittäisen spywaren jota AVG ei??
No myönnän että oli väärin yleensäkään mainita sitä Defenderiä kun en ollu asiaan perehtyny. Mut tarkoitus oli lähinnä suositella sitä Avastia ja siinä kun on hyvä olla rinnalla jokin antispyware, niin tuli heitettyä tuo Defender ja niistä antivakoiluohjelmista itsellä ei oo paljoa tietoo, no nyt on vähän enemmän.
- toope
lähteehän norttoni "norton removal tool":lla, mikä on ladattavissa symantecin sivuilta. tosin paheena tässä että tämäkin asia tulisi tietää..
jos sulla on todistettavasti aikaa jälellä, etkä jostain syystä pääse aktivoitumaan, niin ota yhteyttä sinne nortonin asiakaspalveluun (vain englanniksi, myös ruotsi käy, muttei suomi) sähköpostitse, mulle tulee alle 24h vastaus. mailiosoitteen löytäminen symantecin sivuilta onkin sitten äärettömän vittumaista, mutta tässä url, mihin voit syöttää tietosi ja ongelmasi. he vastaavat sähköpostiisi. huomioi englanninkieli. linkki alhaalla "Click here to email us."
http://www.symantec.com/norton/support/cs/contact_cs.jsp
niillä on nykyään chat-mahiskin, mistä saa ilmaseksi tukea chattailemalla (verkkotuki, myös suomeksi). tosin asennusvaiheessa asennusohjelma alko kyselee windowsin tietojen lähettämisestä eteenpäin, ni piti alkaa lopetella sitä kautta symanteciin lähestymistä =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959