mc48

Kyllä minä koen itseni hieman jääviksi kertomaan moisia juttuja. Olen ikuinen vastarannan kiiski...se siitä. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
11
Kommenttia
9
"Kone hidastunut"
Mun tietokone on hidastunut eli "hakua" saa odottaa aika kauan. Soitin alan liikkeeseen ja ne sano, että sieltä pitää po12857Kotimaista musiikkia?!
Mistä voisin imuroida " edullista musiikkia". Varsinkin kotimaista, suomirockia 70-luvulta jne? Tietysti ulkomainenkin k7665Neoniin oktaaniluku?
Ostin Neon 97 automaatin. Toimi moitteettomasti. Kävin bensiksellä ja tankkasin 95 oktaanista. Rupesi nykimään. Ihan kui3593Naisystävä!
Vaikka tämä ei olekkaan seuranhakupalsta toivon, että viestini voitaisiin julkaista. Olin lapsuuden uskossa, mutta puber2572Keskusmuistiako lisää?
Mulla on 512 Mb. Se rupee "tökkimään" vähän väliä eli paljonko mun kannattais hommata lisää ja mitä osat ja asennus tuli7517Norton kusettaa
tai mikä Symantec sitä kauppaa. Uudistin kolme kuukautta sitten (Nortonin suojaus) netissä. Kaikki hyvin vielä siinä vai7478Paljon maksaa!
Kerroin tuolla aikasemmin että haluaisin tuplata koneeni "tehot". Tällä hetkellä 512 Mb. Osaako joku sanoo paljon tulee5449Ohjaustehostimen nesteet pellolle?
Mulla on -99 Neon automaatti. Siitä murtui se johto/letku mikä menee siihen nestesäiliöön missä se ohjausneste on. Ja n2259Teksti erikokoista
Mistä johtuu että tekstinkoko on täysin erikokoista eri sivuilla. Esim. kun vaihdan suomi24:sen sivulta toiselle saattaa2228Teksti pieneni
Mun teksti pieneni "kärpäsen paskan" kokoseksi kun yks tutun tuttu kävi päivittään "uuden windowsin". Esim. ennen pystyi1217Nettiyhteys pomppii!
Moi! Missä vika, kun nettiyhteys pomppii "pois päältä". Eli kuuluu "plump-plump" ja käynnistä- palkin oikeaan reunaan t3131