Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aulis-vilen
profiilit
aulis-vilen
aulis-vilen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
567
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Yrit'+ny+eres+yhren+kerran+saara+aikaseksi+jotain+sinusta+ja+sun+tunteis+kertovaa.
Aina+tota+kukkasta+ja+porrosta++kattia+tyrkytat
Aika+kornia+kansakoulu+meininkia+isolta+miehelta.
Koita+jatkaa+omalla+tasollas+.
15.08.2017 14:51
Nakojaan+taas+on+teoriapohjalta+porukka+kirjottamas+,kokemuksesta+voin+vakuuttaa+etta+se+hiekka+mika+kevaalla+korjataan+pihoilta+on+mainiota+kasvualustaa.
Muutaman+viikon+paasta+on+sen+pinnalla+vankka+kerros+vihreaa+ja+ei+missaan+oo+niin+pulskia+matoja+kuin+keruu+hiekka+kasoissa.
10.08.2017 14:32
Kyl+se+on+kelasta+tullut+soitto+mikä+saa+ilon+silmiin.
07.08.2017 19:59
Olispa+itekkin+nii+varakas+et+vois+käyrä+jossain+ravintolas+kaffel+.
07.08.2017 19:33
Voi+voi+sunkin+kohtaloas+,ei+ol+kiva+tommonenkaa.
07.08.2017 19:31
Sanoppa+muut+,mettään+meni+koko+ajatus.
Nyt+on+viel+mentävä+järjestämää+peräkärryn+romukuorma+,on+taas+eressä+joka+kesäinen+yhteinen+laatuaika+retki+kaatopaikalle.
Sen+tunteiren+ilotulituksen+jälkeen+voikin+taas+vuoreks+palata+arkeen.
07.08.2017 15:10
Oikean+miehen+ne+hätiin+hälytti+kun+sulle+soittivat+,komeesti+hoirit+homman+.
Alottaja+kyseli+miten+surun+kokee+,+omasta+kokemuksestani+kirjotin+,+olen+haudannut+vanhempani+ja+yhren+veljeni+,sisarusten+lapsista+puhumattakaan.
Omasta+kokemuksestani+voin+sanoa+et+oman+lapsen+poismeno+oli+pahempi+kokemus+kuin+muut+kuolemat+.
28.07.2017 17:01
Kokenut+jotain+tietää
Kysyit+alistumisesta,+olen+aina+ollut+se+joka+vastaa+ja+järjestää+,kuvannollisesti+yritin+estää+kuolemankin+tulon+likan+huoneeseen.
Vaikka+seisoin+oviaukossa+puristaen+karmeja+sormet+valkosina+se+vaan+tuli.
Väistämättömän+hyväksyminen+hiljalleen+,sitä+tarkotin+alistumisella+omaan+kohtaloonsa
28.07.2017 11:54
Lapseni+menetin+ja+ne+tunteet+silloin+oli+semmossi+et+ne+lamas+kaiken+alleen+.
Vuosia+valmistelin+ittiäni+tulevaan+ja+kumminkin+en+ollut+valmis+siihen+kun+tajuaa+ettei+voi+jutella+,soitella+,halata+eikä+nährä+toista+enee+koskaan+.
Musta+tuli+semmonen+istuja+pitkän+illan+,keinutuolistani+näin+likan+lapsiajan+huoneen+oven+joka+mustana+tuijotti+minua,ei+kuulunut+alakerrasta+elämisen+ääniä+vaikka+miten+olis+kuulostellut.
Mä+olin+semmosen+mustan+kaiken+vaimentavan+hupun+sisällä+.
Ei+sinne+päässyt+paljookaan+valoo+,olin+siellä+hiljakseen+katkeruuteni+ja+vihani+kanssa+ja+järkivähä+sanoi+et+kenenkään+en+voi+sitä+purkaa+,ellet+pysty+päästämään+irti+mä+suren+itteni+hautaan.
Nyt+on+mennyt+6+vuotta+ja+tänään+huilates+tajusin+ajattelevani+etten+oo+viikkoihin+joka+päivä+jauhanu+sitä+,entäs+jos+olisin+noin+tehnyt+juttua.
Niin+paljon+likan+kuolema+vei+et+koskaan+en+varmaankaan+oo+samanlainen+ku+sen+eläes+mut+matkalla+kohti+alistumista+ollaan++,olen+ain+tykänny+kirjotella+ja+sen+halun+häviäminen+huolettaa+.
27.07.2017 21:12
Pakko+kysyä,+kirjotit+että+muovikasseihin+eri+marjat+omiin+kasseihin.
Onko+sulle+ennen+ollut+eri+marjat+samas+pussis+ja+käyttöön+tulles+oot+eritellyt+samassa+pussissa+olevia+eri+lajikkeita?
Jos+noin+niin+kuluhan+se+aika+siinäkin+.
19.07.2017 21:20
Ens+tyksis+ja+sit+mettäs+.
17.07.2017 20:25
Tulihan+tämäkin+täyteen
vaik+sivusta+seuraten+
huonosti+tuntui+käyneen.
kesällä+ei+jaksa
riimejä+rustata
kun+pitää+aurinkossa
itseään+mustata.
https://www.youtube.com/watch?v=DRxyQ8Bt9EQ
12.07.2017 21:24
Kalenterin+mukaan+
olemme+suvisessa+illassa
Miksi+siis+hytisemme+
kudotussa+villassa
Ei+ole+vanhalla
iloa+muuta
kuin+katsella+aurinkoa
ja+vehreää+puuta.
https://www.youtube.com/watch?v=Bp1tKhpiUPY&spfreload=10
12.07.2017 21:19
Ainahan+herrojen+liksat+on+resuperseitä+ärsyttäny+,+mut+kerroppa+mulle+et+lisääntyiskö+sun+tulot+jos+johtajien+laskis?
Sitähän+minäkin+,ainakaan+minuu+ei+kiinnosta+mokoma+asia.
10.07.2017 21:04
Antaa+homojen+homostella+syrämensä+kyllyyrestä+,ei+jaksa+innostaa+kun+minuu+kiinostaa+mistä+löytäis+oman+puolueensa.
Koska+ei+Suomes+oo+ainuttakaan+porukkaa+joka+olis+kiinoistunu+rasvanahkase+duunarin+arjesta+tai+eläkeläisen+hyvinvoinnista+,olen+mielenkiinnolla+lueskellut+Aallon+ajatuksia.
Kuhan+tää+kuherruskuukausi+on+mennyt+ja+jos+äijä+puhelee+jatkossakin+yht+täyspäisiä+juttuja+niin+kuka+ties+mitä+koriton+äänestäjä+tekee+.
20.06.2017 19:30
Millä+sääkin+hunksi+omat+väittees+toristat+kun+tääl+kerran+on+nii+helppo+puskasta+huurella+.
Mä+pirän+molemmat+nikkini+juurkin+siit+syystä+kun+niitä+on+vaarittu+poistamaan+,kiusattu+tai+piikkiö+,tanuja+nikkejä+molemmat.
20.06.2017 17:08
Jokane+saa+kirjotta+mitä+haluu+kuhan+vastaa+huutoonsa.
13.06.2017 08:14
Mää+ole+sitä+naisen+pitäny+ja+pirä+jatkossaki+,tanu+on+Päätalon+murteest+turkulainen+sanois+et+se+on+suara+luantone+.
13.06.2017 08:06
Ei+manu++vaan+tanu+ja+tanu+on+linjansa+pitävä+ihminen++mä+olen+oppinu+siihen+et+tellukka+on+ku+risukarhi+ja+siihen+olen+voinu+luottaa
13.06.2017 07:32
Parasta+täs+komedias+on+se+et+Sipilä+törmää+toivon+mukaan+kepun+vanhaanisäntään++.
On+se+vaan+uskomaton+tyyppi+jos+se+nousee++ratkasijan+asemaan+.
13.06.2017 06:46
1 / 29