Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

10

Kommenttia

31

1. Kuntouttavaa työtoimintaa 4pv/vk

Minulla on diagnosoitu paniikkihäiriö ja siitä johtuvat uniongelmat. Olen saanut kärsiä tästä jo aika tarkkaan kymmenen
    Yhteiskunnan tuet ja avustukset
    0
    52
  2. Ongelmia nettitilausten kanssa

Olen tilannut useita kertoja netistä vaikka mitä. Kerran aiemmin oli ongelmaa kun palautin osan tuotteista ja palautus o
    Muoti ja kauneus
    0
    46
  3. Turkiskuoriaisen toukkia!!

Muuttaessani vajaa vuosi sitten tähän asuntoon huomasin keittiön alakaapin reunassa jotain "roskia". Mietin hetken että
    Kerrostalo
    29
    21680
  4. Reindeerspotting

onkohan kellään hajua mistä vois nähä sen about 3 tunnin version tästä? tai nähä ees niitä poistettuja kohtauksia.. aika
    Kotimainen elokuva
    0
    565
  5. tiedoston lataaminen

nyt on ihan pakko kysyä kun meinaa hermot mennä enkä googlesta vastausta löydä. eli, nykyään kun yritän ladata jotain ti
    Ohjelmat ja sovellukset
    1
    185
  6. kisun hammasharja

mietinpä tässä että lähden ihan justiinsa kauppaan, ja kollini on heti ensi viikolla menossa ell (jos vaan saan ajan sin
    Kysy kissojen hoidosta
    4
    268
  7. sisältä liukkaat kengät

oon jo jonku aikaa miettiny että miksei ole olemassa semmosia sukkahoususukkia missä on semmoiset ns jarrut tms, niinku
    Kengät
    6
    1074
  8. Kissan hampaat

Poikaystäväni on pitkän aikaan sanonut että kollimme henki haisee tosi pahalle, en ole siitä välittänyt koska hampaat on
    Kissojen terveys
    2
    185
  9. Kiima

Hei. Jos jollakin olisi jotain ideoita seuraavaan, niin kertokaas. Tilanne on tämä, että meillä on kaksi kissaa, tyttök
    Kysy kissojen hoidosta
    14
    601
  10. Henna"tatuoinnit"

HEI. poikakaverini osti minulle helsingin intian bazaarista bilqees merkkistä väriä, se on siis tuubissa. onko kukaan ko
    Tatuoinnit
    6
    769