Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen monta kesää hankkinut ja hankkinut, että pitäisi meikäläisittäin sanottuna vintti tyhjentää, ei mahdu kauan enää joukkoon, kun aina vie uutta "ryjää" lisää ja lisää...
Ja kun siellä on jo edellisenkin sukupolven tavaroita, ovat kyllä aarteista kaukana.
Ihmetyttää mihin ne vievät ylimääräiset tavarat, joilla ei ole vinttiä!
(KristaTee, sulla oli vielä "Pysty" käymättä!)
27.04.2007 21:11
Ei kyllä hyvältä näytä tämän baarin tulevaisuus!
Akkojen varaanko on jäänyt kokonaan, kyllä pitäisi joku vetonaula tänne saada.
Vappunakin luvattiin jotain kylmää säätä ja luntakin mahdollisesti - ei taida silloin terassikaan houkutella.
Ja niin kun sitä ensimmäistä "Pystyä" vielä nurkan takanakin pönkitettiin...
27.04.2007 21:02
Multa loppui vähän niin kuin vahingossa polttaminen, kun odotin ensimmäistä lasta - lakkasi vaan maistumasta.
Ja onneksi loppui eikä tehnyt jälkeen päinkään mieli muulloin kuin vähän juhliessa, mutta ei sitten enempää, vaikka pari polttaisinkin.
Moni ei uskalla ensimmäistäkään polttaa sen jälkeen kun on saanut lakkaamaan.
27.04.2007 20:53
No ei se sitten olekkaan maksullinen kanava - dikiboksin kautta näkyy.
Aina viisastuu!
27.04.2007 20:37
Tämä on vähän sama kun niiden lauluketjujen kanssa - sananlaskut pyörii päässä ja vieläkin niitä löytyy.
Opin sauna autuas aina.
Oppia ikä kaikki.
Kateus vie kalatkin vedestä.
Vieras tulee ajallaan,
talo elää tavallaan.
Joka vanhoja muistaa,
sitä tikulla silmään.
Mikä laulaen tulee,
se viheltäen menee.
Kun on paikka paikan päällä,
niin on markka markan päällä.
(pitäisikö olla euro euron päällä?)
Joka toiselle kuoppaa kaivaa,
se itse siihen lankeaa.
Sanasta miestä,
sarvesta härkää.
Oma maa mansikka,
muu maa mustikka.
27.04.2007 20:33
Olen aika innokas katsomaan urheilua, mutta nyt riitti kun tuloksen näin.
Sitten vasta kun Suomi on finaalissa (hah-hah!)
katson koko pelin tai voin pronssipelinkin katsoa.
Jääkiekkoon olen sillä tavalla kasvanut kiinni, kun poika on nappulasta asti sitä harrastanut, tosin vain jossain puulaakitasolla, mutta sitten seurattiin kaikki liigapelit ja se vain jotenkin on jäänyt kiinnostamaan.
Formuloista riittää myöskin tulokset, onneksi ne menikin johonkin maksulliselle kanavalle.
Eikö tätä jääkiekkoakin tule jostain yle-ekstralta suorana?
27.04.2007 20:18
seuraksesi ja voisin ottaa minäkin yömyssyksi kuuman rommitotin.
Se tekee ihan hyvää sinun flunssallesikin, oletko heittänyt liikaa vaatteita pois ja vilustunut. Nämä lämpimät säät ovat niin petollisia, ettei sitä huomaakkaan.
Kiitos seurasta ja hyvää yötä!
26.04.2007 21:53
Hullu paljon työtä tekee,
viisas pääsee vähemmällä
26.04.2007 21:46
Tulin katsomaan onko teillä nyt mitään herkkuja tarjolla. Kovin on hiljaista täälläkin.
Kahvia taitaa termarissa olla, juon sitä kupillisen ja ihailen aina yhtä kaunista pirttiänne. Jospa nuo muutamat kahvikupit aikani kuluksi vielä tiskaisin.
Kisukin on tainnut lähteä riiuureissulle, kun ei näy sitäkään, vähän myöhässä on, maaliskuu on jo aikaa ollut ja mennyt.
Kiitos kahvista ja illan jatkoja!
26.04.2007 20:42
Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa
Ei auta itku markkinoilla
Rahalla saa ja hevosella pääsee
Joka syyttä suuttuu,
se lahjatta leppyy
Sopu sijaa antaa
Ei kannettu vesi kaivossa pysy
Kyllä routa porsaan kotio ajaa
Tyvestä puuhun noustaan
Tulis kesä ja kärpäsiä,
olis köyhälläkin ystäviä
Perjantaina laiskat virkoo,
rutilaiskat lauantaina
Työ tekijäänsä neuvoo
26.04.2007 16:02
Yksikseen täällä taitaa nykyään saada istuskella - itsepalvelu näkyy olevan, onneksi ovat ovet auki. Lämmintä on taas vaihteeksi, +19,8 varjossa.
Vähän olin taas kylillä huitelemassa, pitäisi kai töihinkin tarttua, mutta kun ei huvita niin ei huvita. Mistä mahtaa moinen saamattomuus johtua, onneksi tiedostan sen itsekkin.
Mistä saisi jonkun piristysruiskeen, että alkaisi työ maittaa.
Jaffat on juotu, kiitos ja hei!
26.04.2007 15:28
siinä onkin, että miehet ei löydä mitään, vaikka ihan nokan edessä olisi?
Se on ihan yleinen ilmiö, niin monen olen kuullut siitä valittavan.
26.04.2007 09:17
että Suomi on vesistörikas maa, niin monet muistot näkyvät liittyvän järvi- tai merimaisemiin.
Itse olen täysin kuivan maan kasvatti, vettä oli vain kaivossa, pieni jokipahanen virtasi kylän läpi ja sekin kesäisin melkein kuiva.
Yhden kesän nuoruudessani olin Ahvenanmaalla kesäpiikana ja paikka sijaitsi pienellä saarella missä oli muutama talo.
Työtä oli, mutta se paikka on jäänyt mieleen kimaltavine meren selkineen.
Siitä on kohta viisikymmentä vuotta, jälkeen en ole siinä paikassa käynyt, vaikka Ahvenanmaalla olen jälkeen retkeillyt.
Olisi se kiva sinne vielä joskus päästä, nykyään se on niin helppoa, silloin ei ollut paljon autolauttoja!
26.04.2007 09:02
Multa on aina kaikki hukassa - itseäni en ole vielä onnistunut kadottamaan.
Hyvä konsti asian mieleen palauttaminen on mennä lähtökuoppiin elikkä takaisin sinne mistä lähti, niin usein asia tulee mieleen.
Etunimen ollesa hukassa, otan allakan ja luen sieltä nimiä, usein hoksaa, että tuohan se oli.
On muuten ihmeellinen paikka se hukka, on siellä paljon tavaraa...
26.04.2007 08:27
siitä "uunijussista" tai paremminkin ternimaidosta. Ei sitä varmaan mihinkään teollisuuteen käytetä, myyjäisistä löytyy joskus hyvällä tuurilla ja tiloilta myyvät suoraan pakastettuna. Kuulemani mukaan jossain kaupoissakin sitä on pakasteena.
Siinä on myös niin kovat vaatimukset pakastettaessa, että senkin tähden se on "kiven alla".
Joskus oli tiloja, joissa ei ymmärretty mitään ternin päälle, kaikki vaan vasikoille - on tainnut arvostus nousta lehmien vähetessä.
Vielä siitä juustosta ja sen nimityksistä. Jossain päin Suomea se on vasikan tanssia ja sitten sitä sanotaan myös (uskallanko sanoa?) sonnin töyssyksi!
25.04.2007 20:49
useinkin miehestäni isäntä nimeä, mutta itse olen aina vierastanut emäntä nimikettä, eikä miehenikään usein emännäksi sano.
Niinpä puhelimessakin, jos kysytään emäntää sanon olevani vain emännän tapainen.
"Vaatimattomuus kaunistaa"!
25.04.2007 20:27
Kissa kiitoksella elää
Älä osta sikaa säkissä
Ei ole yhden syy jos kaksi tappelee
Lopussa kiitos seisoo
Eteenpäin sanoi mummo lumessa
Itku pitkästä ilosta,
pieru kauan nauramasta
25.04.2007 19:16
vähän mainostaa, että Poriin mennään tuosta vaan, vaikka en jazzeille ole innostunut lähtemään.
Voisi kai sinne mennä haistelemaan tunnelmaa ihan vaan kaupunkille, vaikka Kirjuriin ei menisikkään.
Antaas kattoo ny mitä tehdään.
25.04.2007 14:09
Kettu ei päässyt tien ali!
-------
Maata vasten!
-------
Olisko lompakko?
-------
Ja sitten viimeinen - ei kukaan koputa mennessään omaan hotellihuoneeseensa.
-------
Saanko kymmenen pistettä ja papukaija merkin?
25.04.2007 14:03
hyljätyn näköisenä vanha "Pystis" seisoo täällä, että täytyi vielä kerran laittaa punavalo päälle.
25.04.2007 09:56
120 / 123