Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
laittaa sokeria. Tein "koe-erän" hunajalla ja simaa siitäkin tuli.
Vähän on oudon väristä, kun ei ole fariinisokeria, mutta juotavaa kuitenkin.
22.04.2007 09:29
Ei sieltä löytynyt kuin yksi kansakoulussa aikoinaan samaan aikaan ollut, oli ylemmillä luokilla, ei oikeastaan kaverikaan.
Muiden koulujen sivuilla oli aika hiljaista, kun en ole käynyt silloista yhteiskoulua - ehkä enemmän opiskelleet kirjautuvat paremmin tai en tiedä.
22.04.2007 09:26
se p----ahuusi, hienommin vain huusi tai huussi, myös hyyskä ja puusee - kaikki käy!
21.04.2007 20:05
Syön itse melkein noin monta siinä vaan paistaissa, silloin ne on parhaita.
Mutta, siinä on vain yksi mutta - on tuo painoindeksi vähän sitä sun tätä.
Lastenlasten täytyy antaa aina vähän herkutella. Meilläkin eilen tyttö 5v. söi kolme kaakun siivua ihan ylimääräisenä, mutta ei voi kieltää.
Karkit on pannaan julistettu.
21.04.2007 18:41
Ei meillä ole mitään hävettävää, oltiin ihan asiallisesti liikenteessä. en ymmärrä kuinka se silloin oli niin kauhea paikka heille.
Olen joskus käynyt siellä vieläkin - tänään viimeksi. Yhdellä viestillä sain taas sheriffinkin liikkeelle ja sekin oli aivan asiaa!
Taidan olla mustalla listalla herkästi edelleen!
21.04.2007 17:19
mentäis vaikka puskista huuteleen, siitä tykätään. (Vitsi vitsi)
Muistan kyllä sen kahinan, joka saatiin aikaiseksi silloin kun tämä oli mykkänä.
Varmaan aina hiljaisemmaksi tulee kesän tullessa, silloin on niin paljon kaikkea muuta.
Eilen ja tänään ei ole tarvinnut ulkona olla, nyt näyttää siltä kuin alkaisi kirkastumaan.
Minua ainakin todella masentaa sellaiset ilmat mitä nyt on pari päivää ollut.
21.04.2007 16:55
siellä chatissa eri nikeillä kuin täällä?
Joskus olen sinne kurkannut niitä höpinöitä ja kaikki ovat ihan outoja. Ne samat siellä kyllä aina ovat, joten olen ajatellut siellä olevan oman piirinsä - en ole paljon joukkoon pyrkinyt.
21.04.2007 15:40
Olet tehnyt noin litran munkkitaikinan?
En ole tehnyt varmaan jälkeen viime vapun munkkeja, silloin kun muksut olivat pieniä tein useinkin. Vapuksi pitää nytkin tehdä.
Simaa tein jo koe-erän, laitoin sokerin tilalle hunajaa, hiukan oudolta maistuu, mutta kauppansa tuntuu tekevän.
21.04.2007 14:31
puhelet ja täällä ollaan talvisissa tunnelmissa - lunta, lunta vaan.
Olen utelias, asutko maalla vai kaupungissa?
Tämä vain siksi, joko siellä peltotöitä tehdään? Maalaislikkaa kiinnostaa vielä sekin.
21.04.2007 11:11
Meidän kylässä oli joskus mies, joka hiukan käytti väkeviä.
Olivat sorsastamassa ja papparainen oli nukahtanut, heräsi ja kysyi kelloa. Sanoivat kellon ajan, niin tämä kysyi: "Kah, ilta vai aamu?"
Nykyään ei moisessa kunnossa päästetä metsästämään.
Ymmärsin, että sinulle oli käynyt vähän samalla lailla, että kah ilta vai aamu!
21.04.2007 09:59
sinä sitten meinaat lähteä viikonlopuksi hurvittelemaan?
On niin hiljaista etusivullakin, että vähän on syntistä olla täällä nurkan takana.
21.04.2007 09:47
on itselläkin totuttelua ennen kuin tuntee sen omakseen.
Kyllästyin siihen kuusviiteen, mummu olisin ihan ylpeänä. Onhan se ihanaa omistaa kaksi pientä prinsessaa, kun vihdoin sain tulla mummuksi.
Pääsitkö onnellisesti kotiin, vaikutti kuin olisit ottanut yhden liikaa? Ja töihinkin lupasit tänään mennä. Toivottavasti ei ole pää "kipiä"!
Hyvää työpäivää sinulle kuin myös kaikille työssä oleville!
21.04.2007 09:44
katsomaan mitä tänne kuuluu, mutta kovin tuntuu hiljaista olevan. Vaki kävijät joskus poikkeavat, mutta muita ei näy.
Koko palsta on hieman väsähtänyt.
Kuka keksisi hyvän aiheen, että saataisiin vähän vipinää?
21.04.2007 09:34
oli mieli jo eilen, kun lunta tuli taivaan täydeltä ja sama jatkuu...
21.04.2007 09:22
Älä niin ikäviä päästä mieleesikään. Kyllä edelleen hengissä ollaan, ovat ehkä jo olleet ulkotöissä niin ahkeraan, että eivät ehdi tänne.
Meillä ei ole tällä hetkellä ulkona muuta kuin lumitöitä, eilen jo välillä tuli vettäkin, mutta taas tulee lunta. Kovaa myrskyäkin lupasi lounaiseen Suomeen.
Joskus on sanottu kesän ja talven tappelevan keskenään - tämä on kai sitä.
Olen huomannut, että ovat paljon aktiivisempia tuossa kahden puolen, mistä sitten johtunee.
Itsekkin tulee joskus niihin joskus poikettua.
21.04.2007 09:20
Huomasin, että sinulla on ollut synttärit eilen - onnea näin jälkeen päin!
Olen yleensäkin aina myöhässä jos esim. korttiakin tarvitsisi lähettää.
20.04.2007 11:49
minäkään tosissani ollut - mitä tulee niihin hymiöihin, niin olen joskus käynyt tuolla "sätissä" ja siellä niitä vilkkuu pilvin pimein, ne on ärsyttäviä.
En ymmärrä koko "sätistä" mitään...
No niin - kaikki hyvin - ei enää selityksiä - elämä hymyilee.
(Se sinun Kingkalesi "miinoittelukaan" ei enää niin paljon masenna)
20.04.2007 10:40
Pyydän tuhannesti anteeksi, en missään tapauksessa tarkoittanut sinua sillä piikatytöllä, mutta kun kirjoitan mitä sattuu.
Itse olen aikoinani ollut piikatyttökin.
Ja ei kai sinun nyt tarvii sieltä missikisoista pois jäädä - näytetään niille mitä typyköitä täältä lähtee!
Meillä (Satakunnassa) on aamu satanut lunta ja on tosi kurja keli.
20.04.2007 10:14
vaikka pikkasen urputinkin, mutta onnellinen olen silti.
Olen elänyt köyhän lapsuuden, mutta en koskaan ajattele sitä niin. Miksi ajatella, kun on saanut elämänsä siihen malliin, että toimeen tulee.
Kun ei ole koskaan leveästi elänyt on tyytyväinen vähempääkin.
Sitä aina toivon, että saisi olla suht. koht. terveenä, niin kaikki olisi hyvin.
20.04.2007 08:33
Tuli vielä mieleeni, että luuleeko kartanon omistaja niin vaan voivansa valikoida kenet kukakin ottaa.
Ei ole ajat enää kuten ennen, kun kartanon herrat piikatyttöjä vokotteli!
Etkö ole sattunut huomaamaan, että nyt on Suomessa akkavalta - mietippä sitä ;D
20.04.2007 08:15
122 / 123