Minä haluan nähdä kellon, yölläkin, kun välillä havahdun.

soilike

Yöpöydällä punaiset valonumerot kertovat missä vaiheessa yötä ollaan.
Nautinnollisesti käännän kylkeä ja jatkan untani, tai vaivun hassuun horrostus-uneen,
jossa ei oikein tiedä , onko se unta vai ei.

Kummallisesti nuo punaiset , aina näkyvät aikanumerot helpottavat elämääni.

Päivällä ajan havaitseminen ei ole niin tarpeen.
Puhelimeen laitettu muistutus kertoo, jos pitää jotain tehdä.

4

450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Folk.2

Niinhän tuo vilkkuu sängyn vieressä,mutta minulla kun on niin huono näkö ,niin ne numerot menee ihan sekasin.
      Jos laittaa lasit päähän,niin siitä valpastuu,eikä saa enää unesta kiinni.
      Veskissä pitää käydä silmät sikkurassa melkein puoli unessa.
      Nyt kännyköiden aikaan en ole käyttänyt enää rannekelloakaan.Ja eihän sitä enää eläkeläisen tarvitse kellon mukaan elää,jos nyt ei ole lääkäri aikaa tai muuta aikaa varattuna.Ollaan vapaita kuin taivaan linnut!

• helppoa

noillakaan systeemeillä. Torkahdin ja oli ajatus käväistä kioskista vähän olutta. Nykyään siis vasta klo 9 jälkeen. Kun heräilin ja jäin vartoamaan säädettyä aikaa. Sitten kipsalle, mutta sehän sitten kiinni kun kello olikin jo mennyt yli 21. Penskat olivat päässeet räpläämään 24 h näytön 12 h näytöksi enkä sitä puoliunessa huomannut.

• helppoa kirjoitti:

noillakaan systeemeillä. Torkahdin ja oli ajatus käväistä kioskista vähän olutta. Nykyään siis vasta klo 9 jälkeen. Kun heräilin ja jäin vartoamaan säädettyä aikaa. Sitten kipsalle, mutta sehän sitten kiinni kun kello olikin jo mennyt yli 21. Penskat olivat päässeet räpläämään 24 h näytön 12 h näytöksi enkä sitä puoliunessa huomannut.

Meidän kylässä oli joskus mies, joka hiukan käytti väkeviä.
        Olivat sorsastamassa ja papparainen oli nukahtanut, heräsi ja kysyi kelloa. Sanoivat kellon ajan, niin tämä kysyi: "Kah, ilta vai aamu?"
        Nykyään ei moisessa kunnossa päästetä metsästämään.

Ymmärsin, että sinulle oli käynyt vähän samalla lailla, että kah ilta vai aamu!

• aureliina

ihan hymyilytti kirjoituksesi. Niin minäkin vahdin numeroita yöllä. Minulla ne ovat keltaisia. Kelloradioyhdistelmästäni on tullut ylin ystäväni öisin. Jos ei nukuta, nappaan radion auki ja kuuntelen musiikkia. Radio sammuu itsekseen tunnin kuluttua, ettei häiritse, vaikka nukahtaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      55
      7187
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      714
      3343
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      144
      1630
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      260
      1481
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1230
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe