Yöpöydällä punaiset valonumerot kertovat missä vaiheessa yötä ollaan.
Nautinnollisesti käännän kylkeä ja jatkan untani, tai vaivun hassuun horrostus-uneen,
jossa ei oikein tiedä , onko se unta vai ei.
Kummallisesti nuo punaiset , aina näkyvät aikanumerot helpottavat elämääni.
Päivällä ajan havaitseminen ei ole niin tarpeen.
Puhelimeen laitettu muistutus kertoo, jos pitää jotain tehdä.
Minä haluan nähdä kellon, yölläkin, kun välillä havahdun.
4
454
Vastaukset
- Folk.2
Niinhän tuo vilkkuu sängyn vieressä,mutta minulla kun on niin huono näkö ,niin ne numerot menee ihan sekasin.
Jos laittaa lasit päähän,niin siitä valpastuu,eikä saa enää unesta kiinni.
Veskissä pitää käydä silmät sikkurassa melkein puoli unessa.
Nyt kännyköiden aikaan en ole käyttänyt enää rannekelloakaan.Ja eihän sitä enää eläkeläisen tarvitse kellon mukaan elää,jos nyt ei ole lääkäri aikaa tai muuta aikaa varattuna.Ollaan vapaita kuin taivaan linnut!- helppoa
noillakaan systeemeillä. Torkahdin ja oli ajatus käväistä kioskista vähän olutta. Nykyään siis vasta klo 9 jälkeen. Kun heräilin ja jäin vartoamaan säädettyä aikaa. Sitten kipsalle, mutta sehän sitten kiinni kun kello olikin jo mennyt yli 21. Penskat olivat päässeet räpläämään 24 h näytön 12 h näytöksi enkä sitä puoliunessa huomannut.
helppoa kirjoitti:
noillakaan systeemeillä. Torkahdin ja oli ajatus käväistä kioskista vähän olutta. Nykyään siis vasta klo 9 jälkeen. Kun heräilin ja jäin vartoamaan säädettyä aikaa. Sitten kipsalle, mutta sehän sitten kiinni kun kello olikin jo mennyt yli 21. Penskat olivat päässeet räpläämään 24 h näytön 12 h näytöksi enkä sitä puoliunessa huomannut.
Meidän kylässä oli joskus mies, joka hiukan käytti väkeviä.
Olivat sorsastamassa ja papparainen oli nukahtanut, heräsi ja kysyi kelloa. Sanoivat kellon ajan, niin tämä kysyi: "Kah, ilta vai aamu?"
Nykyään ei moisessa kunnossa päästetä metsästämään.
Ymmärsin, että sinulle oli käynyt vähän samalla lailla, että kah ilta vai aamu!
- aureliina
ihan hymyilytti kirjoituksesi. Niin minäkin vahdin numeroita yöllä. Minulla ne ovat keltaisia. Kelloradioyhdistelmästäni on tullut ylin ystäväni öisin. Jos ei nukuta, nappaan radion auki ja kuuntelen musiikkia. Radio sammuu itsekseen tunnin kuluttua, ettei häiritse, vaikka nukahtaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329