onko kaverin puute että hiukan sais höpistä joutavaa. Tämä aloitus olisi tarkoitus pyhittää turhanpäiväiselle höpinälle, tai kysymyksille jos sellaisia olisi mukana jotka jotain tietävät? Minä en paljoakaan tiedä, voin kuiteskin hiukan keskustella asioista jos jotain sattusin tietämään :-))
Onko kaikki väsähtäneitä, vai ........
105
2886
Vastaukset
- KristaTee
on kyllä liikkeellä. Koko päivän tuli haravoitua ja puleerattua pihaa. Pölyä silmät, suu ja nenä täynnä. Mutta voi sitä jälkeä, on se niin heinon näköinen nyt. Piha siis, en minä. Kun pudistan päätäni, lähtee pölypilvi liikkeelle.
Tanssii tähtien kanssa pitäisi myös katsoa, mutta en uskalla. Pelkään että suosikkini mokaa. Mariko siis. Katson vasta lopun.
Mitä pitäisi tietää? Minä en tiedä muuta kuin kylän juoruja ja ne tuskin kiinnostavat. Mutta höpöttää aina voi, se on hauskaa :))- vaikka minkälaista
juttua. Ei täällä paljon näy porukoita. Ovat saaneet otconimyrkytyksen.
- angi
väli ajat nenää, korvia ja yskitään kurkku puhtaaksi kaiken maailman pölyistä. On tainnut suurin osa ihmisistä puuhailla pihapiirissä varsinkin jotka omistavat jonkinlaisen maaläntin?
- Wivi
siinä esiintyi Kari Tapio. Olikohan huppelissa, kun ei meinannut kieli suussa kääntyä. Huomasiko kukaan muu?
- KristaTee
en huomennut katsoa. Ei kai ne ketään huppelissa sinne päästä. Ainahan se on vähän epäselvästi puhunut.
- Netti-Ilona
vaikutti vähän humalaiselta. Suora lähetyshän se oli.
- angi
mennä, kun aamulla menin ulos ja näin viikate peurojen käyneen katkasemassa 2 kpl tulppaaneja joita aina suojelin kuin ihmettä ikään. Unohdin laittaa suojan illalla. Siinä näkee ettei pitäisi luottaa ainoaankaan yöhön, tai peuraan.
- Matti mainio
tulppaania säästelit?
- angi
Matti mainio kirjoitti:
tulppaania säästelit?
Joskus käy niin.
- mukavaa se
on että sinä olet ilmestynyt pitkän poissaolon jälkeen kuvioihin. Taitaa olla aiheet vähissä, kun tälläisen alun laitoit, vai?
- angi
..Minä en kauaa ollut pois. Olen lukenut juttuja paljon täällä. Kävi niin ikävästi etten saanut tätä pelaamaan niin että oisin saanut vastata joihinkin mielekkäisiin juttuihin.
- marjapensas evk
nyt tähän pistäis vähän sitä joutavaa, kun alkaa jo tuo käsi hartia liike haravalla väsyttämään.
Aamulla kahvia juodessani sain seurata, kuinka kottaraiset hääräilivät siivoillen pönttöään.
Salaatin tillin ja persiljan, kylvin ruukkuihin tänään, jotka siirrän ulos myöhemmin.
En taida minäkään sitten enempää tietää tälle päivälle:-))
Tiedätkös sen, että kiva kuulla sinusta välillä?- angi
..loppu kommenttisi.
Eipä tässä taida kukaan paljon mitään tietää tai edes keksiä asiaa. Olen itsekkin aivan poikki, samoista kevätpuuhista kuin toisetkin.
- angi
..Henkilö joka tavallisesti oli 50 sivulla muutama vuosi sitten. Sattuuko teistä kuaan muistamaan sellaisen nimen kuin MARJON T ????
- Zirkonia
muutama vuosi sitten?Sinullahan on sitten hyvä muisti Angi.
- KristaTee
hausta ja Marion T on viimeksi ollut äänessä heinäkuusa 2005.
- Zirkonia
Zirkonia kirjoitti:
muutama vuosi sitten?Sinullahan on sitten hyvä muisti Angi.
ja siirryttäisiin nykyaikaan.Vai mitä?
- Zirkonia
KristaTee kirjoitti:
mistä on kysymys? Ihmettelee.
- KristaTee
Zirkonia kirjoitti:
mistä on kysymys? Ihmettelee.
Siirrytään nykyaikaan.
Katsoin hätäisesti Tanssii Tähtien Kanssa ja suosikkiparini Mariko ja Aleksi menivät finaaliin. - angi
Zirkonia kirjoitti:
ja siirryttäisiin nykyaikaan.Vai mitä?
Täällä saa kysellä ja höpistä mitä lystää. Mitä ihmeellisimpiä asioita tulee sitä mukavammalta tämä tuntuu. Eikös se ole mukavaa kun muistaa vanhoja kavereita jotka tunsi vain nimeltä? Sinäkin sekä minä voidaan joskus olla vanhoja nimellisiä tuttuja. Ja sitten kysellään ja ihmetellään minnekkäs tuo nimi on kadonnut? En silti meinaa etteikö oltaisi mukana, mutta meistä moni vaihtaa nimeään tai rupeaa huutelemaan puskista.
- angi
KristaTee kirjoitti:
Siirrytään nykyaikaan.
Katsoin hätäisesti Tanssii Tähtien Kanssa ja suosikkiparini Mariko ja Aleksi menivät finaaliin...tyytyväinen näistä tanssiaparista jotka pääsivät jatkoon? Eli piditkö heidän esityksestään?
- Zirkonia
angi kirjoitti:
Täällä saa kysellä ja höpistä mitä lystää. Mitä ihmeellisimpiä asioita tulee sitä mukavammalta tämä tuntuu. Eikös se ole mukavaa kun muistaa vanhoja kavereita jotka tunsi vain nimeltä? Sinäkin sekä minä voidaan joskus olla vanhoja nimellisiä tuttuja. Ja sitten kysellään ja ihmetellään minnekkäs tuo nimi on kadonnut? En silti meinaa etteikö oltaisi mukana, mutta meistä moni vaihtaa nimeään tai rupeaa huutelemaan puskista.
samaaa mieltä kansasi!
- angi
KristaTee kirjoitti:
Minä yritin myös mutta mulla renkkaa tää suomi24 sivu kaiken aikaa. Saan näiden vataustenkin kanssa odotella ties kuinka kauan että saan asiat eteenpäin.
- zirkonia
angi kirjoitti:
Minä yritin myös mutta mulla renkkaa tää suomi24 sivu kaiken aikaa. Saan näiden vataustenkin kanssa odotella ties kuinka kauan että saan asiat eteenpäin.
ollaanko nyt samalla aaltopituudella?
- KristaTee
angi kirjoitti:
..tyytyväinen näistä tanssiaparista jotka pääsivät jatkoon? Eli piditkö heidän esityksestään?
Pidän kummastakin, mutta Mariko ja Aleksi ovat suosikkiparini. En aluksi uskonut Marikon mahdollisuuksiin, mutta mielipiteeni muuttui hyvin äkisti.
Täällä kotona minua pidetään aivan höpsönä kun katselen näitä ohjelmia, ei kuulemma ole arvokasta ja kehittävää katseltavaa. Vaan minä kun en jaksa katsella asiaohjelmia koko ajan. Kyllä elämässä itsessään on asiaa tarpeeksi. Onhan niitäkin joskus katseltava, mutta kyllä meinaa uni tulla simmuun. - angi
zirkonia kirjoitti:
ollaanko nyt samalla aaltopituudella?
Oletko sama henkilö (Krista Tee ja Zirkonia?)
- angi
KristaTee kirjoitti:
Pidän kummastakin, mutta Mariko ja Aleksi ovat suosikkiparini. En aluksi uskonut Marikon mahdollisuuksiin, mutta mielipiteeni muuttui hyvin äkisti.
Täällä kotona minua pidetään aivan höpsönä kun katselen näitä ohjelmia, ei kuulemma ole arvokasta ja kehittävää katseltavaa. Vaan minä kun en jaksa katsella asiaohjelmia koko ajan. Kyllä elämässä itsessään on asiaa tarpeeksi. Onhan niitäkin joskus katseltava, mutta kyllä meinaa uni tulla simmuun.Ja siitä maksetaan ettei kaikkia mukavaa tarvitse ulkoa hakea. Saa istua kotona mukavasti ja katsoa telkkaa silloin kun on sillä tuulella.
Toivottavasti huomena kuullaan? Hyvää yötä. - KristaTee
angi kirjoitti:
Oletko sama henkilö (Krista Tee ja Zirkonia?)
emme ole. Älä Zirkonia suutu, mutta en halua olla sinä enkä halua että sinä olet minä.
angi kirjoitti:
kai ajan puute. Yritin eilen iltapäivällä vastailla muutamaan kommenttiin, mutta enhän päässyt yhteenkään kirjoittamaan. Aina palautti aloitussivulle. Niinpä tuntui turhalta alkaa ikuisesti odottelemaan ja luovutin sovinnolla.
En uskoisi että vika on koneessani, koska muuten toimii hyvin.
Taitaa olla niin ettei kapasiteetti näillä sivuilla riitä sunnuntai-iltapäivän ryntäykseen.
Joten eivät kaikki tainneet ollakaan kukkapenkkejä tönkimässä.- Angi *
Tamarix kirjoitti:
kai ajan puute. Yritin eilen iltapäivällä vastailla muutamaan kommenttiin, mutta enhän päässyt yhteenkään kirjoittamaan. Aina palautti aloitussivulle. Niinpä tuntui turhalta alkaa ikuisesti odottelemaan ja luovutin sovinnolla.
En uskoisi että vika on koneessani, koska muuten toimii hyvin.
Taitaa olla niin ettei kapasiteetti näillä sivuilla riitä sunnuntai-iltapäivän ryntäykseen.
Joten eivät kaikki tainneet ollakaan kukkapenkkejä tönkimässä.Niin olet varmasti aivan oikeassa.
- angi
koske ihmisiä. Vaan nyt haluaisin tietää. Onko kellään täällä kirjoittavista henkilöistä Polkupyörää?
Minä nimittäin jouduin myymään pyöräni pelkän satulan tähden.
Kuinkas teillä tämä satula toimii? Nyt saatte nauraa aivan vapaasti. Nimittäin minulle kävi aina inhottavasti noustessani pyöränpäältä pois, että putosin polvilleni kun jalat oli puutuneet tunnottomiksi.- Zirkonia
Minulla on kaksi polkupyörää varastossa, kummastakin on lukon avain hävinnyt! Siellä ne nyt vaan ovat tyhjän panttina.
- angi
Zirkonia kirjoitti:
Minulla on kaksi polkupyörää varastossa, kummastakin on lukon avain hävinnyt! Siellä ne nyt vaan ovat tyhjän panttina.
Eihän siinä auta muu kuin hankkia rautasaha ja sahata lukot auki ja ostaa uudet lukot..
- Matti mainio
tekee kysymyksen sulle angi. Mikä sun satulassa oli vikana?
- Zirkonia
angi kirjoitti:
Eihän siinä auta muu kuin hankkia rautasaha ja sahata lukot auki ja ostaa uudet lukot..
kun vain ehtisi.
Kiirettä pitää keväthommien kanssa.Sielläkinkö? - Matti mainio
Matti mainio kirjoitti:
kun ei mulla satu koskaan niin. Tai jos se johtuu siitä että oletan sun olevan nainen ja mää oon miäs.
- Zirkonia
Matti mainio kirjoitti:
kun ei mulla satu koskaan niin. Tai jos se johtuu siitä että oletan sun olevan nainen ja mää oon miäs.
no mukavaa kun aatos kulkee, meinaan sielläkin..
pyörää vintillä ja kolmas olohuoneessa. Se viimeinen onkin sitten ainoa jota käytän. Jalat ei puudu, mutta joskus meinaa hengitys muuttua puuskittaiseksi, jos laitan liikaa vastuksia.
- Mummu-65v.
Eikö voisi ajatella satulan vaihtamista?
En käsitä sitäkään, että jalkain puutuminen voisi johtua satulasta. - marjapensas
polkypyörä, sellainen "mummon malli", ilman vaihteita ja jalkajarrulla.
Satulan vaihdoin, kun edelliseen tuli halkeama, joka rupesi nipistelemään pyllystä, elikkä satula vaihtoon. - Angi *
Matti mainio kirjoitti:
painoi liikaa nivustaippeita ja verenkerto ehtyi.
- Angi *
Tamarix kirjoitti:
pyörää vintillä ja kolmas olohuoneessa. Se viimeinen onkin sitten ainoa jota käytän. Jalat ei puudu, mutta joskus meinaa hengitys muuttua puuskittaiseksi, jos laitan liikaa vastuksia.
Sinä olet muuttanut TV tuoliksi pyöräsi? Mikset myy niitä vintillä olevia? Vai oletko aatellu jatkaa maantie ajoa jälleen?
- Angi *
Mummu-65v. kirjoitti:
Eikö voisi ajatella satulan vaihtamista?
En käsitä sitäkään, että jalkain puutuminen voisi johtua satulasta.Tänä kesänä aijon ostaa pyörän jossa on valmiina leveä satula. Olen nähnyt tuolla liikkuessani iäkkäämmillä nais henkilöillä sellaisa pyöriä. Ne kyllä on hiukan kalliimpia, mutta kerran se kirpasee.
- Angi *
marjapensas kirjoitti:
polkypyörä, sellainen "mummon malli", ilman vaihteita ja jalkajarrulla.
Satulan vaihdoin, kun edelliseen tuli halkeama, joka rupesi nipistelemään pyllystä, elikkä satula vaihtoon.Eipäs vaan löytynyt kun haeskelin ja sitten kun löyty yksi niin ei saatu irti tankostaan johon oli oikein piintynyt kiinni ja ruuvit syöpyny kannattomiski ja mutteri täysin pyöristynyt. Saatiin se irti muttei sitten minun pyörään käynytkään. Päätin että nyt saa leikit riittää. Niinpä joku sai hyvän pyörän halvalla, jossa oli 5 vaihdetta.
- Mummu-65v.
Angi * kirjoitti:
Tänä kesänä aijon ostaa pyörän jossa on valmiina leveä satula. Olen nähnyt tuolla liikkuessani iäkkäämmillä nais henkilöillä sellaisa pyöriä. Ne kyllä on hiukan kalliimpia, mutta kerran se kirpasee.
hiukan huonosti sun viestisi ja neuvo oli sen mukainen.
Kyllä polkupyöriä saa leveällä satulalla, itselläni on sellainen muutaman vuoden ikäinen seitsenvaihteinen ja toistakymmentätuhatta km:ä
olen sillä rullannut. Eikä se satula varmaan mitään hintaa nosta.
Kaikki on eilisen päivän ollet pihatöissä, kai pitäisi ryhdistäytyä ja seurata esimerkkiä, mutta kun ei millään viittis! Angi * kirjoitti:
Sinä olet muuttanut TV tuoliksi pyöräsi? Mikset myy niitä vintillä olevia? Vai oletko aatellu jatkaa maantie ajoa jälleen?
voivani joskus niilläkin ajella. Ja jos ei, niin jäähän hyväkuntoiset antiikkipyörät jälkipolville. Sattuneesta syystä kun eivät nytkään ole aivan uusinta mallia.
Tällä hetkellä puuttuu sopivat pyörätiet, vaikka pikkukylässä, keskellä ei mitään, asunkin.
Maantieliikenne on sen verran hurjaa, että tuo kuntopyörä tuntuukin turvallisimmalta vaihtoehdolta..- Angi *
Tamarix kirjoitti:
voivani joskus niilläkin ajella. Ja jos ei, niin jäähän hyväkuntoiset antiikkipyörät jälkipolville. Sattuneesta syystä kun eivät nytkään ole aivan uusinta mallia.
Tällä hetkellä puuttuu sopivat pyörätiet, vaikka pikkukylässä, keskellä ei mitään, asunkin.
Maantieliikenne on sen verran hurjaa, että tuo kuntopyörä tuntuukin turvallisimmalta vaihtoehdolta.....on monellailla. Esimerkiksi myös pakokaasu saat jäseniisi liikuntoa ja keuhkoihin vaarallista kaasua. Säästyt myrkytykseltä samalla.
- Angi *
Mummu-65v. kirjoitti:
hiukan huonosti sun viestisi ja neuvo oli sen mukainen.
Kyllä polkupyöriä saa leveällä satulalla, itselläni on sellainen muutaman vuoden ikäinen seitsenvaihteinen ja toistakymmentätuhatta km:ä
olen sillä rullannut. Eikä se satula varmaan mitään hintaa nosta.
Kaikki on eilisen päivän ollet pihatöissä, kai pitäisi ryhdistäytyä ja seurata esimerkkiä, mutta kun ei millään viittis!on kuin jois tervaa. En minäkään aina jaksa pakertaa joskus on mukava vain istua ja näppäillä tankettipöytää..
- nyt sää vihjailet
Angi * kirjoitti:
painoi liikaa nivustaippeita ja verenkerto ehtyi.
seksistisesti. Laske se satula pystyasennosta vaakatasoon!
- Angi *
nyt sää vihjailet kirjoitti:
seksistisesti. Laske se satula pystyasennosta vaakatasoon!
..likainen mielikuvitus.
- angi
Elikä onko kenelläkään määrätyt värit määrätyissä huoneissa?
Elikä mikä on keittiössänne pääväri valkosen lisäksi? Olisi jännittävää käydä näin virtuaallisesti kylässä...
Minulla on sininen. Elikä minulla on ainoastaan kolme väriä keittiössä näkyvillä. Eniten valkoista, Sinistä ja vähiten kellertävää..uteliaisuutta riittää :D Mutta kerrotaan nyt kuitenkin. Joo valkoista on osa seinistäkin
plus kaapistot. Kaakelit ovat sinisen ja vaalean harmaan kukertavat.
Keittiöni on niin sanottu tupakeittiö. Yksi seinä on vaalean sininen ja sillä seinällä myöskin on "Meri" niminen anopin kutoma ryijy.
Väreinä siinä on sinisen ja vihreän eri vivahteet, kuin myöskin keltaista ja vähän vaalean harmaata.
Kaikki muut huoneet ovat menossa remonttiin, mutta katselin tuossa makuuhuonetta varten värikartasta vanhaa roosaa ja paria muutakin väriä vaihtoehtoisiksi valinnoiksi.- Angi *
Tamarix kirjoitti:
uteliaisuutta riittää :D Mutta kerrotaan nyt kuitenkin. Joo valkoista on osa seinistäkin
plus kaapistot. Kaakelit ovat sinisen ja vaalean harmaan kukertavat.
Keittiöni on niin sanottu tupakeittiö. Yksi seinä on vaalean sininen ja sillä seinällä myöskin on "Meri" niminen anopin kutoma ryijy.
Väreinä siinä on sinisen ja vihreän eri vivahteet, kuin myöskin keltaista ja vähän vaalean harmaata.
Kaikki muut huoneet ovat menossa remonttiin, mutta katselin tuossa makuuhuonetta varten värikartasta vanhaa roosaa ja paria muutakin väriä vaihtoehtoisiksi valinnoiksi.Sinä olet todella hyvä makuinen ihminen minun näkökulmasta katsottuna.
Olit ainoa joka käski minut kylään Kiitos että otit minut vastaan.
Minulla on pieni keittiö johon ei edes keittiönpöytää olla sioitettu. olemme kaapeilla täyttäneet kaikki mahdolliset kolot. Minulla on keittiön pyyheet sinivalkoisia kaikki. Patalaput sinivalkoisia matot sinivalkoisia kaakeleissa jotka ovat valkoiset on sininen raita hiukan sekaisessa mallissa. Kaapinovet valkoiset. Työpöydän pinta kellertävät ja lattia kellertävä. Valkoiseksi maalatut panelit alaosassa seinää ja ylä- osa vaalean sininen tapetti. Nyt olet sinäkin päässyt meille virtuaallisesti kylään. Angi * kirjoitti:
Sinä olet todella hyvä makuinen ihminen minun näkökulmasta katsottuna.
Olit ainoa joka käski minut kylään Kiitos että otit minut vastaan.
Minulla on pieni keittiö johon ei edes keittiönpöytää olla sioitettu. olemme kaapeilla täyttäneet kaikki mahdolliset kolot. Minulla on keittiön pyyheet sinivalkoisia kaikki. Patalaput sinivalkoisia matot sinivalkoisia kaakeleissa jotka ovat valkoiset on sininen raita hiukan sekaisessa mallissa. Kaapinovet valkoiset. Työpöydän pinta kellertävät ja lattia kellertävä. Valkoiseksi maalatut panelit alaosassa seinää ja ylä- osa vaalean sininen tapetti. Nyt olet sinäkin päässyt meille virtuaallisesti kylään.saisitkin antaa pieniä vinkkejä siihen sänkykamarin väritykseen. Unohdin sanoa että kaikki lattiat ovat terrakotan värisiä laattoja.
Hieman sellaisia häivytettyjä vivahteita.
Minulle tärkeitä ovat erilaiset kodin tekstiilit kuten verhot ja torkkupeitot, samoin kuin taulut seinillä.- Angi *
Tamarix kirjoitti:
saisitkin antaa pieniä vinkkejä siihen sänkykamarin väritykseen. Unohdin sanoa että kaikki lattiat ovat terrakotan värisiä laattoja.
Hieman sellaisia häivytettyjä vivahteita.
Minulle tärkeitä ovat erilaiset kodin tekstiilit kuten verhot ja torkkupeitot, samoin kuin taulut seinillä.myös sävyltään rauhoittavat. Siis tummalattia. Niin seinät on paras laittaa silloin santabeigeksi. Muuten värit menevät sekaisin ja tulee ahdistus myöhemmin.
Jos on seinät sanatbeiget niin verhot voi laittaa valkoiset hentoa materiaalia, sellaista läpinäkyvää. Minulla oli jonkun aikaa roosat tapetit mutta väsyin niihin kamalan nopeasti. Päiväpeitto kanssa saa olla yksivärinen luonnonvaalea. sen jälkeen tulee nämä muut joita värejä haluaa nähdä myös makuuhuoneessa. Niitä laitellaan tauluilla tyynyillä ja niin edelleen.. Verhoissa voi olla myös mukana niitä värejä mitä haluaa nähdä lisäksi. Tässä oli minun makuuhuoneeni vihje. Aina kun meille tulee joku kylään minua naurattaa se seikka että ihmiset pysähtyvät meidän makauuhuoneen ovelle ihmettelemään näkemäänsä. Joku on sanonut että ei makuuhuoneen tartte olla niin kamalan hieno kun siellä vaan maataan.
Minä olen sanonut siihen että taiteilija kun olen niin haluan nähdä kotinikin eräänlaisena taiteena. Olen nimittäin itse maalannut taulut seinille. Maalasin raamit valkoisiksi. Toivottavasti tätä ei nyt vain lue sellaiset jotka tuntevat minut muuallakin kuin täällä. Otin nyt kuitenkin riskin. Angi * kirjoitti:
myös sävyltään rauhoittavat. Siis tummalattia. Niin seinät on paras laittaa silloin santabeigeksi. Muuten värit menevät sekaisin ja tulee ahdistus myöhemmin.
Jos on seinät sanatbeiget niin verhot voi laittaa valkoiset hentoa materiaalia, sellaista läpinäkyvää. Minulla oli jonkun aikaa roosat tapetit mutta väsyin niihin kamalan nopeasti. Päiväpeitto kanssa saa olla yksivärinen luonnonvaalea. sen jälkeen tulee nämä muut joita värejä haluaa nähdä myös makuuhuoneessa. Niitä laitellaan tauluilla tyynyillä ja niin edelleen.. Verhoissa voi olla myös mukana niitä värejä mitä haluaa nähdä lisäksi. Tässä oli minun makuuhuoneeni vihje. Aina kun meille tulee joku kylään minua naurattaa se seikka että ihmiset pysähtyvät meidän makauuhuoneen ovelle ihmettelemään näkemäänsä. Joku on sanonut että ei makuuhuoneen tartte olla niin kamalan hieno kun siellä vaan maataan.
Minä olen sanonut siihen että taiteilija kun olen niin haluan nähdä kotinikin eräänlaisena taiteena. Olen nimittäin itse maalannut taulut seinille. Maalasin raamit valkoisiksi. Toivottavasti tätä ei nyt vain lue sellaiset jotka tuntevat minut muuallakin kuin täällä. Otin nyt kuitenkin riskin.mennä hermot, kun aikaisemmin päivällä yritin vastata tähän viestiisi ainakin kymmenen kertaa, onnistumatta.
Tuntuu ihan ettei tämä systeemi "vällää" minusta vähääkään :D
Kiitos vinkeistä, on hyvä kuulla välillä jonkun toisenkin mietteitä.
Olen joskus ollut työpaikassa, jossa suuniteltiin sisustuksia juuri makuuhuoneisiin.
Kalusteet ja tekstiilit yhtenä kokonaisuutena.
Tosi hyvä juttu, jos asiakas vielä oli ottanut mukaan huoneen pohjapiirroksen mittoineen.
Makuuhuone on todella tärkeä sisustusen kannalta.
Sama kuin jos on mahdollisuus laittaa vierashuone, niin että vieraat todella viihtyvät.
Valitettavan usein kuului kysymys taannoin: mitä maksaa vaahtomuovinen patja, noin neljä, viisi tai kuusisenttinen. Kun uskalsi epäillä patjan mukavuutta, oli vastaus, ei sillä väliä sehän on vieraspatja.
Niin että siinä ammatissa opin yhden tärkeän asian, nukkumismahdollisuus vieraille on oltava vähintäänkin yhtä mukava kuin itsellekin.
Olet oikeassa, on helpompi vaihtaa, jos huoneen väritys on tekstiileissä, eikä seinissä.- Angi *
Tamarix kirjoitti:
mennä hermot, kun aikaisemmin päivällä yritin vastata tähän viestiisi ainakin kymmenen kertaa, onnistumatta.
Olen joskus ollut työpaikassa, jossa suuniteltiin sisustuksia juuri makuuhuoneisiin.
Tosi hyvä juttu, jos asiakas vielä oli ottanut mukaan huoneen pohjapiirroksen mittoineen.
Sama kuin jos on mahdollisuus laittaa vierashuone, niin että vieraat todella viihtyvät.
Valitettavan usein kuului kysymys taannoin: mitä maksaa vaahtomuovinen patja, noin neljä, viisi tai kuusisenttinen. Kun uskalsi epäillä patjan mukavuutta, oli vastaus, ei sillä väliä sehän on vieraspatja.
Niin että siinä ammatissa opin yhden tärkeän asian, nukkumismahdollisuus vieraille on oltava vähintäänkin yhtä mukava kuin itsellekin.
Olet oikeassa, on helpompi vaihtaa, jos huoneen väritys on tekstiileissä, eikä seinissä....ajatus tuosta matrassin vahvuudesta. Me jos jotkut on saaneet olla paljon ihmisten luona ja varsinkin sukulaisten luona öitä. Hyvin harvalla oli tärkeetä että me saimme nukkua kunnon yön. Monelle oli hirveän tärkeetä että tulemme heille yöksi, mutta tärkeys loppui siihen. Meille kun tulee vieraita annamme aina omat sängyt heille koska tiedämme miten tärkeetä on matkaa tekevälle yö uni. Niin samalla saavat nautiskella meillä näkymistä. Sanonkin tässä saman tien sen ettei meidän makuuhuone ole ollenkaan kallis, vaan olen aina halunnut että värit sopivat keskenään, eikä niitäkään saa olla liikaa yhdessä huoneessa.
Sinulla on hyvä pohja kun olet ollut sellaisessa työssä, se on sinua kehittänyt. Minä taas maalaan, tauluja, kortteja sekä huonekaluja sekä taulujen raameja sitämukaan kun värit muuttuvat vaihtelun vuoksi. En kylläkään vaihtele värejä usein. - Angi *
Tamarix kirjoitti:
mennä hermot, kun aikaisemmin päivällä yritin vastata tähän viestiisi ainakin kymmenen kertaa, onnistumatta.
Olet oikeassa, on helpompi vaihtaa, jos huoneen väritys on tekstiileissä, eikä seinissä.Ei ole koneessasi vikaa. Tämä suomi24 näyttää kangertelevan. Samaa kiusaa teki minulle kuin sinullekkin.
Angi * kirjoitti:
Ei ole koneessasi vikaa. Tämä suomi24 näyttää kangertelevan. Samaa kiusaa teki minulle kuin sinullekkin.
siirtyä yövuoroon näitten kirjoitusten osalta.
Tosin juuri nyt on hämmästykseni suuri, kun pääsin heti ensi yrittämällä kirjoittamaan.
Kerrotko vielä tarkemmin, millaisia tauluja maalaat. Vesiväreillä, öljyllä vai jotain muuta?
Minun taitoni eivät riitä valitettavasti muuhun kuin siihen, mitä ompelukoneella saa aikaiseksi.
Tulee tosi kaunis päivä, taas tänäänkin, joten ulos ja "töihin" tästä on lähdettävä. Kevätkukkasista vain tulppaanit ovat enää tosi hyvän näköisiä, narsissit, krokukset, hyasintit ym. ovat jo muistojen joukkoon siirtyneitä.
Elävät tosin valokuvissa, joita ahkerasti puutarhani kukista näppäilen.
Niistäkin olen laittanut pari kivaa taulua.- Angi *
Tamarix kirjoitti:
siirtyä yövuoroon näitten kirjoitusten osalta.
Tosin juuri nyt on hämmästykseni suuri, kun pääsin heti ensi yrittämällä kirjoittamaan.
Kerrotko vielä tarkemmin, millaisia tauluja maalaat. Vesiväreillä, öljyllä vai jotain muuta?
Minun taitoni eivät riitä valitettavasti muuhun kuin siihen, mitä ompelukoneella saa aikaiseksi.
Tulee tosi kaunis päivä, taas tänäänkin, joten ulos ja "töihin" tästä on lähdettävä. Kevätkukkasista vain tulppaanit ovat enää tosi hyvän näköisiä, narsissit, krokukset, hyasintit ym. ovat jo muistojen joukkoon siirtyneitä.
Elävät tosin valokuvissa, joita ahkerasti puutarhani kukista näppäilen.
Niistäkin olen laittanut pari kivaa taulua.Minä olen maalannut aikaisemmin öljyväreillä.Tulin kamalan allergiseksi Terpentiinalle eli pensseleiden puhdistus aineelle ja ohennusaineelle. Olin pitkän aikaan ainoastaan tavallisten värikynien käyttäjä kunnes huomasin että voin opetella Acrylliväreihin ja niin minusta tuli acryllimaalaaja. Kyllä oli vaikeaa alkuun kun ei voinut lähes tulkoon maalata yhtä huolettomasti kuin öljymaalalilla. Nyt olen kuitenkin eristynyt ja saanut olla itse tyytyväinen. Olen maalannut nyt aivan kaikkee luontoa ja kukkia eniten. Opin että agrylleja voi myös sekoittaa ja ohentaa kun voi käyttää vettä. Kokeile sinäkin, mutta muista että ostat heti kunnon värit, ne on myös putkessa kuten öljyväritkin. Maalaus pohja voi olla paperia mutta parempi olisi kuitenkin ohutpahvintapainen paperi. Osta pensseleitä sellainen halpa paketti jossa on erivahvuuksia mutta sitten ohennat sen pienimän pensselin leikkaamalla, että saat maalattua hyvin kukan varret sun muut ohuet verot.
- samallaisen
aiheen. Laitto eri nimen mutta asiat samallailla avoimia. Näin täällä touhutaan ratsastellaan toisten keksinnöillä. Olis hänkin mieluummin ollut mukana täällä ja sitten vasta kun tämä olis vaihtanut sivua, aloittanut toisen ketjun.PÖÖ...
- Netti-Ilona
Olivialla oli jo edellisellä sivulla Pystybaari, ja oli sovittu että kun se siirtyy näkymättömiin, aloitetaan uusi. Siis ihan sovittu juttu jo etukäteen.
Lue juttuja ennen kuin tulet syyttelemään ketään. PÖÖ itellesi. - Mummu-65v.
Mitä tarkoitat?
Ensinnäkin tämä ketju on Agnin aloittama.
Pystybaari oli Olivialla ja on edelleen. Pyysimme häntä jatkamaan, kun vanha siirtyi nurkan taa.
Ei ole siis kenekään ideaa kukaan varastanut - mene sinne nurkan taakse lukemaan Pystybaarin loppu! - angi
hiukan erimieltä asiasta. Jokainen saa aloittaa aina vaan uuden asian oli siellä sisällä mitä kirjoituksia tahansa. Paremminkin voisi sanoa että minä olen yrittänyt kiilata Oliviankoon alueelle. Että antaa mennä niinkuin menee. En nyt viitsi tätä ottaa pois kun on näinkin paljon juttua tänne kertynyt.
- marjapensas
angi kirjoitti:
hiukan erimieltä asiasta. Jokainen saa aloittaa aina vaan uuden asian oli siellä sisällä mitä kirjoituksia tahansa. Paremminkin voisi sanoa että minä olen yrittänyt kiilata Oliviankoon alueelle. Että antaa mennä niinkuin menee. En nyt viitsi tätä ottaa pois kun on näinkin paljon juttua tänne kertynyt.
tämä on sinun ketju ja pysty baaria hoitelee Olivia.
Vieraillaan molemmissa, minkä aika antaa myöten. - Angi *
marjapensas kirjoitti:
tämä on sinun ketju ja pysty baaria hoitelee Olivia.
Vieraillaan molemmissa, minkä aika antaa myöten.Nämä muuttaa nopeasti maisemia kun aina vaan tulee lisää uusia ketjun aloittajia...
- pyllyketju esim.
Angi * kirjoitti:
Nämä muuttaa nopeasti maisemia kun aina vaan tulee lisää uusia ketjun aloittajia...
soilikkeella ja kyllä angikin laittoi oman lumiketjun vaikka oli jo ennestään.Joittenkin on kiva nähdä nikkinsä paksulla tekstillä mileluummin monena samalla sivulla!
pyllyketju esim. kirjoitti:
soilikkeella ja kyllä angikin laittoi oman lumiketjun vaikka oli jo ennestään.Joittenkin on kiva nähdä nikkinsä paksulla tekstillä mileluummin monena samalla sivulla!
jos aina muka ovat samat esillä. Kukas se kieltää meitä muitakaan aloituksen teosta.
Jos kaikki olisivat yhtälailla aloitekyvyttömiä kuin esim. minä tai sinä, niin eipä tarttisi jonoissa odotella, päästäkseen kirjoittamaan.
Ja tylsempää olisi taatusti.
Kun toiset aloittaa, niin me laiskemmat voidaan sitten katsoa haluammeko osallistua keskusteluun vai ei. Vapaaehtoistahan tämä on.- Angi *
pyllyketju esim. kirjoitti:
aloittanut, aloituksen samallaisista aiheista? Voit olla, en mene kinaamaan. Mutta en minä aloita toista ketjua tälläkertaa vaan annan tämän mennä loppuun tai toiselle sivulle aivan rauhassa. Sitten olen taas puskasta vastaaja hetken. Tai menen selittelemään unia. Sitten saat sinä vuorostasi olla täällä esillä pelotta että tulisin häiritsemään tässäkuussa. Mutta voin kyllä vastata sinunkin ketjussasi jos tulee vastaan mielenkiintoinen aihe aivan omalla nimelläni.Eli Angi* nimellä.
- Angi *
Tamarix kirjoitti:
jos aina muka ovat samat esillä. Kukas se kieltää meitä muitakaan aloituksen teosta.
Jos kaikki olisivat yhtälailla aloitekyvyttömiä kuin esim. minä tai sinä, niin eipä tarttisi jonoissa odotella, päästäkseen kirjoittamaan.
Ja tylsempää olisi taatusti.
Kun toiset aloittaa, niin me laiskemmat voidaan sitten katsoa haluammeko osallistua keskusteluun vai ei. Vapaaehtoistahan tämä on.Tulit vastaamaan samaan aikaan kanssani. On täällä paljon samantapaisia aloituksia. Voin minä tunnustaa että siksi haluan aloittaa itse ketjun kun sillä konstilla kehtaan vastailla kaikille jotka vain hiukankin kirjoittavat.
- angi
Mutta niinhän sitä sanotaan ettei kysyjä tieltä eksy... Kysyn sitten vaikka montako koivua näät keittiönikkunasta? Minä nään yhden joka on taloonpäin kallellaan. Odottelen tässä koska myrsky kaataa sen meidän mökin päälle. Vakuutus maksaa, vaikka on siinä aika reilu omariski.
poppelista tai lehmuksesta, niin enpä olisi pystynyt vastaamaan. Nyt kun tuo riippakoivu tuossa pihalla könöttää, on ihan pakko ottaa kantaa.
Oli aikaisemmin kaksihaarainen, mutta kaatumisen pelosta jouduttiin siitä puolet kaatamaan pois. Olisi saattanut kaatua naapurin puolelle ja silloinhan tiettävästi kaikki rikki menevä on melkein kullasta kasaan kyhättyä.
Lehdetkin ovat jo noin eurokolikon kokoisia, joten naapurin ruma seinä alkaa peittyä mukavasti.- marjapensas
keittiön ikkunasta näkyy naapurin koivu aita, en ole laskenut montako.
Ja onhan omassakin pihassa yksi "kotikoivu".
Muuten tauluista puheen ollen, maalailin vuosia aikoinaan, öljy väreillä minäkin,
lopetin myös sen tärpätin takia, (sain sen hajusta päänsäryn).
Sitten koitin maalata akvarelleja, ei onnistunut, kun olin tottunut öljyväreihin, elikkä lopetin koko homman. - Angi *
Tamarix kirjoitti:
poppelista tai lehmuksesta, niin enpä olisi pystynyt vastaamaan. Nyt kun tuo riippakoivu tuossa pihalla könöttää, on ihan pakko ottaa kantaa.
Oli aikaisemmin kaksihaarainen, mutta kaatumisen pelosta jouduttiin siitä puolet kaatamaan pois. Olisi saattanut kaatua naapurin puolelle ja silloinhan tiettävästi kaikki rikki menevä on melkein kullasta kasaan kyhättyä.
Lehdetkin ovat jo noin eurokolikon kokoisia, joten naapurin ruma seinä alkaa peittyä mukavasti...on. Minulla sattuu olemaan autiona just se kohta missä täytyisi olla jokin puska, nimittäin minäkään en tykkää meidän toisen naapurin uudesta taloväristä, maalasivat aivan tummallaharmaalla. Ennen oli paljon hienompi. Nyt täytyis laittaa vaikka Tuijia väliin kasvamaan.
- Angi *
marjapensas kirjoitti:
keittiön ikkunasta näkyy naapurin koivu aita, en ole laskenut montako.
Ja onhan omassakin pihassa yksi "kotikoivu".
Muuten tauluista puheen ollen, maalailin vuosia aikoinaan, öljy väreillä minäkin,
lopetin myös sen tärpätin takia, (sain sen hajusta päänsäryn).
Sitten koitin maalata akvarelleja, ei onnistunut, kun olin tottunut öljyväreihin, elikkä lopetin koko homman.aikaa oppia niillä väreillä, mutta kun oppii niin voi olla hyvin tyytyväinen. Voi saada paljon hienompiakin tekeleitä. Niihin tulee sellinen kiiltäväpinta kun ostaa kunnon värit.
Jos sinulla on hiukankaan halua maalata niin osta perusvärit ja harjottele. Olen itse tosi tyytyväinnen. Enkä saa enään päänsärkyä eikä nenä mene tukkoon ja tule astmaattisia vaivoja. En suosittele tavallisia vesivärejä, vaan oikeita vahvoja putkivärejä. Minä sanon niitä Acrylic-väreiksi. Jos ostat pohja värit niin osta myös isoputki valkoista. Et usko miten paljon menee valkoista maalia. - marjapensas
Angi * kirjoitti:
aikaa oppia niillä väreillä, mutta kun oppii niin voi olla hyvin tyytyväinen. Voi saada paljon hienompiakin tekeleitä. Niihin tulee sellinen kiiltäväpinta kun ostaa kunnon värit.
Jos sinulla on hiukankaan halua maalata niin osta perusvärit ja harjottele. Olen itse tosi tyytyväinnen. Enkä saa enään päänsärkyä eikä nenä mene tukkoon ja tule astmaattisia vaivoja. En suosittele tavallisia vesivärejä, vaan oikeita vahvoja putkivärejä. Minä sanon niitä Acrylic-väreiksi. Jos ostat pohja värit niin osta myös isoputki valkoista. Et usko miten paljon menee valkoista maalia.joskus vielä aloitankin, nähtäväksi jää?
Angi * kirjoitti:
..on. Minulla sattuu olemaan autiona just se kohta missä täytyisi olla jokin puska, nimittäin minäkään en tykkää meidän toisen naapurin uudesta taloväristä, maalasivat aivan tummallaharmaalla. Ennen oli paljon hienompi. Nyt täytyis laittaa vaikka Tuijia väliin kasvamaan.
tätä ei usko kukaan, mutta aikaisemmin mainitsemani seinän peittämiseen ei riitä yksi koivu, vaan istutimme kolme tuijaa noin pari viikkoa sitten. Valittiin sellaiset kauniin vaaleat väriltään, ettei aivan hautausmaalta näytä.
- Angi *
Tamarix kirjoitti:
tätä ei usko kukaan, mutta aikaisemmin mainitsemani seinän peittämiseen ei riitä yksi koivu, vaan istutimme kolme tuijaa noin pari viikkoa sitten. Valittiin sellaiset kauniin vaaleat väriltään, ettei aivan hautausmaalta näytä.
..eli niin teemme mekin. Tosiaan ne ovat aika synkkiä nuo Tuijat. Kuitenkin hyvin kiitollisia ja helppo hoitoisia. Meidän täytyy nyt laittaa toisellekkin puolelle ne koska viimevuonna laitoimme toisen naapurin autotallin eteen samallaiset mutta mokomat ei riitäkkään on istutettava vielä kumpaankin reunaan yksi lisää.Kohta meidän tontti on kuin hautausmaa.... huh..
- 1943
Angi * kirjoitti:
..on. Minulla sattuu olemaan autiona just se kohta missä täytyisi olla jokin puska, nimittäin minäkään en tykkää meidän toisen naapurin uudesta taloväristä, maalasivat aivan tummallaharmaalla. Ennen oli paljon hienompi. Nyt täytyis laittaa vaikka Tuijia väliin kasvamaan.
sanon silti mielipiteeni. En yhtään tykkään tuijasta ja näistä uusista eksoottisemmista ikivihreistä. Ovat kolkkoja ja kalseita. Kova pakkastalvi tappoi suuren osan tässä taanoin. Niissä on väärä vihreä sävy. Kunnon kuusiaita hoidettuna on paras.
1943 kirjoitti:
sanon silti mielipiteeni. En yhtään tykkään tuijasta ja näistä uusista eksoottisemmista ikivihreistä. Ovat kolkkoja ja kalseita. Kova pakkastalvi tappoi suuren osan tässä taanoin. Niissä on väärä vihreä sävy. Kunnon kuusiaita hoidettuna on paras.
tuijiakin on niin kovin erilaisia
ja erivärisiä.
Minun tuijani ovat vaalean vihreitä ja
isolehtistä sorttia.
Ja kun on kyse kyse vain muutamasta
yksittäisestä puusta, hyvältä näyttää.
Kuusiaita on taatusti oikealla paikallaan
ihan jees, ei tuiskua lumi läpi ja pitää
tuultakin loitolla.- ikkunasta
keittiönikkunasta kun katson niin 18 ja isoja.On odotan kun leti alkaa kasvaa.Maa on märkää on satanut ja harmaa päivä.
- Angi *
1943 kirjoitti:
tumman vihreän Tuijan niin tulee varmasti katumaan. Sillä se näyttää todellakin hautausmaalle kuuluvalta. Ne vaalean sorttiset ovat hempeemmän oloiset ja kun ei tee mitään aitaa vaan vaikka kolmen rykelmä kolmion malliin niin saat uskoa että on hienot.
- Angi *
ikkunasta kirjoitti:
keittiönikkunasta kun katson niin 18 ja isoja.On odotan kun leti alkaa kasvaa.Maa on märkää on satanut ja harmaa päivä.
Koivumetsä edessäsi. Ne on tosi kauniita kesällä minä maalaan aina tauluihini koivuja pidän niistä. Nyt kun vuonna 2005 oli se orkaani niin 5 koivua oli pakko kaataa kokonaan kun olivat laonneet täysin viistoon asentoon toinen toistensa päälle.
- Angi *
Mitn ihanaa. Nyt kaikki puut, pensaat ja kukat virkoavat. Eikä enään ole palovaaraa.
- Zirkonia
Täällä Etelä-Suomessa vissiin jo kolmatta päivää, ja lämpötila n 5. Minusta tämä ei olekaan enää niin kauheen ihanaa kun aluksi.
Kun ei ole palovaaraa roskia ollaan poltettu. - KristaTee
Zirkonia kirjoitti:
Täällä Etelä-Suomessa vissiin jo kolmatta päivää, ja lämpötila n 5. Minusta tämä ei olekaan enää niin kauheen ihanaa kun aluksi.
Kun ei ole palovaaraa roskia ollaan poltettu.palaa meilläkin. Tai lähinnä kai ne savuttaa, vettä ja räntää tulee aika reilusti. Onneksi lähin naapuri on kilometrien päässä, joten ei häiriinny. Huomiseksi lupasivat jo parempaa säätä ainakin tänne Varsinais-Suomeen.
- Angi *
Zirkonia kirjoitti:
Kun ei ole palovaaraa roskia ollaan poltettu.pitemmän päälle sataminen ei enään ole mukavaa. Mutta jos on ollut kauan kuivaa niin 2 päivää on sopiva aika sataa yhtä kyytiä. Kolmas päivä on jo liikaa.
- Angi *
KristaTee kirjoitti:
palaa meilläkin. Tai lähinnä kai ne savuttaa, vettä ja räntää tulee aika reilusti. Onneksi lähin naapuri on kilometrien päässä, joten ei häiriinny. Huomiseksi lupasivat jo parempaa säätä ainakin tänne Varsinais-Suomeen.
Mulle meinas käydä kalpaten pariviikkoo sitten kun oli ollu kuivaa koko viikko niin menin laittaan tulen heinään. Arvaas miten reippaasti se lähti kiirimään eteenpäin? Aivan kuin olisi saanut siivet selkäänsä. Kyllä mulle tuli kiire kastelemaan edestäpäin ruohoa. Säikähdin oikein kunnolla. Enpä taida uskaltaa enään tulia ruohikkoon laitella.
- mutta harvemmin..
Angi * kirjoitti:
Mulle meinas käydä kalpaten pariviikkoo sitten kun oli ollu kuivaa koko viikko niin menin laittaan tulen heinään. Arvaas miten reippaasti se lähti kiirimään eteenpäin? Aivan kuin olisi saanut siivet selkäänsä. Kyllä mulle tuli kiire kastelemaan edestäpäin ruohoa. Säikähdin oikein kunnolla. Enpä taida uskaltaa enään tulia ruohikkoon laitella.
nuorena tuli poltettua useimmin kun vielä joutu rahhaa kerjään äiteltä.
- Angi *
mutta harvemmin.. kirjoitti:
nuorena tuli poltettua useimmin kun vielä joutu rahhaa kerjään äiteltä.
No ei siitä ainakaan tulipaloa voinut tulla, muualle kuin sun päähäs?
- Angi *
Keksikääs minulle ulkovessasta suomalaisia nimiä joita käytetään eri paikkakunnilla tai samassakin saa olla. Minä olen kuullut yhden ja meinasin kuolla nauruun kuulemastani. Sanon sen sitten kun joku toinen sanoo sen ensin nimi alkaa P..kirjaimella.
- Zirkonia
Puucee?
Naurattaako siinä joku? - Angi *
Tellastiina kirjoitti:
se p----ahuusi, hienommin vain huusi tai huussi, myös hyyskä ja puusee - kaikki käy!
nämä joita sanoit oli aika tavallisia ne tiesin jo.
- Angi *
Zirkonia kirjoitti:
Puucee?
Naurattaako siinä joku?Laitan tähän ensimmäisen ja viimeisen kirjaimen
P - a Voi olla ettei ketään muuta naurata se nimitys mutta minä nyt en ole jostain syystä kuullut sitä ennemmin. - Angi *
Mistäs sen tietää vaikka onkin Eestiläinen sana alkujaan?
- Angi *
Angi * kirjoitti:
Mistäs sen tietää vaikka onkin Eestiläinen sana alkujaan?
On kai niitä vieläkin hullumpia nimiä mutten nyt muista niitä. Tuolla ylempänä niitä jo mainittiinkin.
- Atolfia
HOTELLI HELPOTUS?
- Angi *
Atolfia kirjoitti:
HOTELLI HELPOTUS?
kuullutkaan. Hotelli helpotus," voi juku.. :-))
- Pikkula... vessassta
Angi * kirjoitti:
On kai niitä vieläkin hullumpia nimiä mutten nyt muista niitä. Tuolla ylempänä niitä jo mainittiinkin.
taitaa olla kiinankieltä?
- kysyn vaan
Angi * kirjoitti:
Laitan tähän ensimmäisen ja viimeisen kirjaimen
P - a Voi olla ettei ketään muuta naurata se nimitys mutta minä nyt en ole jostain syystä kuullut sitä ennemmin.mää hohotan.
- Angi *
KAIKKIA TÄSTÄ MUKAVASTA JUTUSTELUSTA. TOIVOTAN TEILLE KAIKILLE JOTKA OLETTE TÄMÄN KETJUN AVANNEET TAI KIRJOITTANEET TAI KUMPIAKIN, OIKEIN HYVÄÄ KESKI KEVÄTTÄ. PITÄKÄÄ TOISISTANNE HUOLTA JA ITSESTÄNNE ETTÄ PYSYTTE TERVEINÄ JA SAATTE PITKÄN IÄN. NÄKEMIIN...
- kysyn vain
saman aikaisesti avata tämän ketjun tai kirjoittaa siihen...?
Siis, tai?
Sinä, Angi, olet keinotekoisesti pitänyt tätä ketjua elossa, sekö on keskustelua?
Onko sinulle ainoa päämäärä vastausten lukumäärä?
Itse olet enimmäkseen ollut äänessä, on toki ollut muitakin, mutta sinä etupäässä.
Vähän lapselliselta tuntuu moinen ketjunpidennys.
Mutta jokainen taaplaa tyylillään. Jos sinä saat pitkästä ketjusta tyydytystä, suotakoon se sinulle.
Asiaahan ketjussasi ei juuri ollut.
Ja toinen juttu. Älä pidä Capslockia päällä kun kirjoitat, kyllä sanomasi muutenkin huomataan. Taidat olla vaan huomionkipeä. - Angi *
kysyn vain kirjoitti:
saman aikaisesti avata tämän ketjun tai kirjoittaa siihen...?
Siis, tai?
Sinä, Angi, olet keinotekoisesti pitänyt tätä ketjua elossa, sekö on keskustelua?
Onko sinulle ainoa päämäärä vastausten lukumäärä?
Itse olet enimmäkseen ollut äänessä, on toki ollut muitakin, mutta sinä etupäässä.
Vähän lapselliselta tuntuu moinen ketjunpidennys.
Mutta jokainen taaplaa tyylillään. Jos sinä saat pitkästä ketjusta tyydytystä, suotakoon se sinulle.
Asiaahan ketjussasi ei juuri ollut.
Ja toinen juttu. Älä pidä Capslockia päällä kun kirjoitat, kyllä sanomasi muutenkin huomataan. Taidat olla vaan huomionkipeä.yrittää piipittää. Olen nyt huomannut sinut saat taputuksen pyllyllesi. Tiedätkö että puput pistävät päänsä pensaaseen ja loput arvaatkin jo?
- piirakkaa.
Tiedätkö minkälaisii ne on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124