Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nice007
profiilit
nice007
nice007
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen samaa mieltä rakentamisen laadusta. Naapuri joka on sähköalan urakoitsija tekee kerros ja rivitalo sähköityksiä lähes kaikille suurille rakennusliikkeille kertoi tässä taannoin että hän ei ostaisi yhtään asuntoa noista ns. uusista asunnoista.
Hän kertoi juuri tuota miten työvaiheet tehdään lähes säännönmukaisesti kahteen tai kolmee kertaan ja virheitä peitellään lähes kaikilla työmailla.
Rakentamisen laatu on minusta todella ala-arvoista ja olisi korkea aika viranomaisten tehdä jotakin. Tiukat aikataulut pois...siinä olisi varmasti yksi hyvä lääke
07.10.2012 09:24
Jaaha... kovasti on ahdamielinen nainen tai hiton huono itsetunto.
Me käymme vaimoni kanssa vuosittain Hesan erotiikamessuilla ja
aina sieltä yhdessä löydämme jotakin kiinnostavaa/kiihottavaa..
Viepä vaimosi sinne messulle katsomaan mitä kaikkea kivaa siellä onkaan...
13.03.2012 17:51
Jaa..a.. Huvittaa kyllä tämä kirjoittelu. Niinkuin tanssiminen olisi ainoastaan sinkkujen yksinoikeus. Tanssiminen on mukavaa ja hyvää liikuntaa siviilisäädystä riippumatta. Siksi minä varattuna miehenä käyn siellä enkä suinkaan ehdottele treffejä kellekään vaan nautin tanssimisen riemusta.
Kävin myös kiivasta keskustelua Suomi24 /ikäryhmät keskustelupalstalla aiheesta : miksi varattu mies siellä chattailee. Eräs naishenkilö oli todella tuohtunut siitä että minä varattuna miehenä siellä kirjoittelen. Siinä kyseessä vastaava asia. Pidän kirjoittelusta ja minusta on mukava vaihtaa ajatuksia toisten kanssa
Ahdasmielisyyttä......
11.04.2011 10:15
Minulla jo 15 vuotta hyvä suhde niin vaimooni kun rakastajattareeni. Vaimon kanssa kaksi lasta ja rakastajatteren kanssa yksi. Kaikki tietävät ja hyväksyvät tilanteen ja voisin jopa sanoa että elämme kaikki onnellista tasapainoista elämää.
Minusta sana pettäminen on menneen ajan juttuja. Minusta jokaisen liiton pitäisi olla määräaikainen ja enintään 10 vuoden mittainen. Kun katselee erotilastoja niin väistämättä tulee mieleen että ei ihmistä ole edes tarkoitettu elämään yhdessä suhteessa.
Elämä on liian lyhyt ja ainutkertainen tuhlattavaksi pohdiskeluun mikä on oikein ja mikä väärin ihmissuhteissa. Elä täysillä joka päivä, nauti jokaisesta päivästä jonka saat rakkaasi kanssa viettää sillä kaikki täällä on rajallista! Siinä hyvä ohje
21.12.2010 08:33
1 / 1