Vapaa kuvaus

Olen syntymähumalassa mutta en ympäristölle vaarallinen. Luonteeltani olen erittäin optimistinen pessimisti. Perusvärit: kalkkilaivan kapteenin ja maantien väri Kirjoitan pelkästään rekatulla nikilläni. Puskasta huutelee varjo-olentoni Puskasuleima, jolla on lupa mollata persoonaani kunhan tekee sen kotipaikkakunnan murteella. Olen oppinut tuntemaan täällä aivan ihania ihmisiä sekä virtuaalihenkilöinä että osan myös livenä. Omasta ja Puskasuleiman puolesta lähetän lämpimät terveiset kaikille. Palstoilla tavataan! Suosikkibändit/artistit: Hvorostovsky Suosikkileffat: Tuntematon sotilas, Kurjet lentävät Lempikirjat: Tuntematon Sotilas, Rikos Ja Rangaistus, Kilpi ja miekka Vapaa-aikanani: Eläkeläisen elämähän on yhtä vapaa-aikaa Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kaupungit ja kunnat, Kahvipirtti Katson tv:stä mieluiten: Sydämen asialla, saksalaisdekkareita, luonto- ja matkailuohjelmia Kotieläimet: Villakoirat sänkyjen alla En pidä: Ei tule nyt mieleen muuta kuin kieroilu Parhaat matkakohteet: Suomen Lappi, Bulgaria, Berliini. Tosin aika merkittävältä kokemukselta tuntui seistä Kiinan muurillakin. Ruoka & juoma: Kaurapuuro ja maito Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: Oloneuvoksetar Ase tai siviilipalvelus: Itsellä ei palvelusta, mutta mieheni on lääketieteen ja kirurgian sattumakorpraali (nostoväessä) Yhdistykset/kerhot: Eläkeläiset Siviilisääty: Varattu Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

3298

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Huomenia!
    Kesä on hehkeimmillään: pellot keltaisenaan voikukkia, sireenit tuoksuvat täydessä kukoistuksessaan ja eivätkös vain pihlajatkin aukoile nuppujaan.

Hieno ilma oli eilenkin, ja teimme pienen terveyskävelyn. Matkalla meidät ohitti toinen rollaattoristi, joka osoittautui vanhaksi, läheiseksi tuttavaksi jo lapsuusvuosiltani. Hän on minua kymmenkunta vuotta vanhempi mutta paljon nuorekkaampi.
    Meillä piisasi juttua, ja hänen paikallistuntemuksensa ulottui jo vuosia ennen minun syntymääni, joten olisimme vaikka koko päivän kuunnelleet hänen muistojaan.
    Ai että oli valoisa mieli, kun vihdoin erosimme ja tallustelimme kotiinpäin.

Tänään on edessä lapsenlapsen valmistujaisten kunniaksi juhlalounas naapurikaupungissa. Nyt on hyvä juhlia sitäkin valoisammalla mielellä, kun
    hän on saanut jo työpaikankin.
    Talvella hän sai oppilaitoksensa kautta parin viikon tutustumismatkan Ranskaan, ja eiköhän se ole sen merkki, että tyttö on omalla alallaan, ja viihtynyt opiskelujen parissa. Ainakin hänestä on sukeutunut valoisa ja iloinen nuori nainen, kun aiemmin koulunkäynti oli kuin tervan juontia.
    Se tosin ei johtunut koulusta eikä oppiaineista vaan koulukiusatuksi joutumisesta.

Sunnuntaista viikon päästä juhlitaan taas: mieheni veljenpojan tytär pääsee ripille, ja olemme saaneet kutsun rippijuhlille.

Että näyttää olevan yhtä juhlaa tämä meidän alkukesämme. Onneksi ovat vaihteeksi iloisia juhlia.
    Sen verran taikauskoinen olen, että koputan varmuudeksi maalaamatonta puuta. Hyvä, että nuppi onlähellä ja huulipunakin hukassa!

Kaikkea hyvää Teille kaikille!
  2. Aurinko sen kun paistaa ja paistaa...
    PrivaattiATK-asiantuntijamme ttuli suurentamaan tekstin.
    Nyt näen varmaan hätätilassa ilman rillejäkin.

Tämä oli siis tekstitesti.

Moikka!