Vapaa kuvaus

Olen syntymähumalassa mutta en ympäristölle vaarallinen. Luonteeltani olen erittäin optimistinen pessimisti. Perusvärit: kalkkilaivan kapteenin ja maantien väri Kirjoitan pelkästään rekatulla nikilläni. Puskasta huutelee varjo-olentoni Puskasuleima, jolla on lupa mollata persoonaani kunhan tekee sen kotipaikkakunnan murteella. Olen oppinut tuntemaan täällä aivan ihania ihmisiä sekä virtuaalihenkilöinä että osan myös livenä. Omasta ja Puskasuleiman puolesta lähetän lämpimät terveiset kaikille. Palstoilla tavataan! Suosikkibändit/artistit: Hvorostovsky Suosikkileffat: Tuntematon sotilas, Kurjet lentävät Lempikirjat: Tuntematon Sotilas, Rikos Ja Rangaistus, Kilpi ja miekka Vapaa-aikanani: Eläkeläisen elämähän on yhtä vapaa-aikaa Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kaupungit ja kunnat, Kahvipirtti Katson tv:stä mieluiten: Sydämen asialla, saksalaisdekkareita, luonto- ja matkailuohjelmia Kotieläimet: Villakoirat sänkyjen alla En pidä: Ei tule nyt mieleen muuta kuin kieroilu Parhaat matkakohteet: Suomen Lappi, Bulgaria, Berliini. Tosin aika merkittävältä kokemukselta tuntui seistä Kiinan muurillakin. Ruoka & juoma: Kaurapuuro ja maito Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: Oloneuvoksetar Ase tai siviilipalvelus: Itsellä ei palvelusta, mutta mieheni on lääketieteen ja kirurgian sattumakorpraali (nostoväessä) Yhdistykset/kerhot: Eläkeläiset Siviilisääty: Varattu Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

3298

1. "MATKAMUISTOJA"

Varmaan jokainen meistä on matkustanut joko kotimaassa tai ulkomailla. Näiltä matkoilta olemme tuoneet tullessamme mon
    Matkailu
    0
    68
  2. Roskat ja törkeydet, nykysuomeako?

Saisiko keskustelupalstoille vielä kertaalleen ja mieluummin mahdollisimman suurin kirjaimin luettelon siitä, mikä on so
    Ajanviete
    0
    31
  3. YLÄKULO?

Aina silloin tällöin mainitaan alakulo, ja kaikki varmaan tietävät, mikä ja millainen se on. Alakulon vastakohta on tiet
    70 plus
    19
    328
  4. Onnellista uutta vuotta 2012!

Rauhaa, terveyttä, ystäviä!
    70 plus
    3
    61
  5. Oletko sanavalmis pelottavassa tilanteessa?

Kuulun sarjaan henkilöitä, jotka keksivät heti kahden viikon jälkeen, että niin ja niinhän minun olisi pitänyt tehdä tai
    Ikäryhmät
    24
    688
  6. Roskapostirobotti roskikseen

Laittakaa se vietävän roskapostirobotti peruskoulun ensimmäiselle luokalle, jotta se oppisi laskemaan. Varjo-olentoni, j
    70 plus
    4
    75
  7. Saippuakauppias

Palindromi on sana tai lause, joka luettuna alusta loppuun ja lopusta alkuun on täysin sama. Saippuakauppias taitaa olla
    70 plus
    6
    304
  8. Pieni kiertävä pinnasänky

Joulukuussa 1949 syntyi mieheni veljelle poika, jolle ostettiin sänky. Kun se kävi pieneksi, sai mieheni sisar sopivasti
    70 plus
    4
    253
  9. Helmitaulua ei ole

Ihan sormituntumalla laskin, että tänään koko valtakunta liputtaa Susmorsiamelle! Kukkaset kuihtuivat ja marmori raukes
    70 plus
    19
    345
  10. Kuvaristikot

Olen miltei intohimoinen kuvaristikkojen täyttelijä. Täyttämisen aloitan aina oikeasta alakulmasta. Pälkähti päähäni kys
    70 plus
    9
    831
  11. YNNÄLASKUN "UUDISTAJILLE"/YLLÄPITO

. Rekisteröimätön, vakinainen kirjoittaja ei monista yrityksistään huolimatta ole päässyt "sisälle" siitä yksinkertai
    70 plus
    26
    492
  12. Lukisitko Dostojevskia linja-autossa?

Helsingin Sanomat 9.7.2009: Tutkija-sosiologi Anna Kontula uskoo, että venäläismestariin turvautuvat lähinnä teiniangsti
    Ikäryhmät
    26
    348
  13. Äitienpäivämuistoja

Lapsuuden äitienpäiviin kuului, että aamuvarhaisella kävimme pikkusiskon kanssa poimimassa sini- ja valkovuokkoja äidill
    70 plus
    2
    247
  14. RAKAS YLLÄPITO!

Kirjoitan sinulle ensimmäistä kertaa, vaikka sinulta jo olenkin saanut monenmoisia viestejä. Milloin kerrot, ettei sivua
    70 plus
    5
    986
  15. KILPAILUKUTSU POTKULAUTAILIJOILLE

Nyt on aika lopettaa sisällä mutiseminen ja murjottaminen. Kaikki ulos aurinkoon, elämään ja osallistumaan potkulautakil
    70 plus
    29
    1305
  16. KUN VANHEMMAT MUUTTAVAT PESÄSTÄ

Aina puhutaan siitä, miltä vanhemmista tuntuu, kun lapset lentävät pesästä. Olen miettinyt, miltä aikuisista lapsista tu
    70 plus
    11
    774
  17. Ruusuja tai "ruusuja"

Lähetän "ruusuja" ent. pääministeri Lipposelle, ministeri Sasille ja koko sille hallitukselle, joka yksityisti autokatsa
    70 plus
    7
    407
  18. Haaste

Haastan upeita aloituksia tekemään ja säkenöivään keskusteluun osallistumaan kaikki ne, jotka jatkuvasti valittavat pals
    70 plus
    28
    1402
  19. Elämän plussapuolet

Joskus olen ihmetellyt, miten tämän elämän hengissä jaksaa, kun tulee vaiva ja vastoinkyminen toisensa perään, ja maailm
    70 plus
    11
    753
  20. Uusinta tutkimustietoa eri aloilta

Entisenä tulevana Nobel-kirjailijana olen aina ollut kiinnostunut A. Kiven seitsemästä veljeksestä. Olen tehnyt tutkimus
    70 plus
    11
    737