Tuhoisin sottaaja?

syyllisetrahoittajatesii

Kuka on onnistunut pilaamaan isänmaallisuuden täysin?

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spermaparta

Turun Mustalla Partavärillä spermatahroja peittelevä rotannaama eli Tyrvään Aasi aka Mustaloisruhtinas, joka myös tunnetaan nimellä Jatsari-Ola

• viiden_lista

1) P. Höglund,

2) P. Kemppainen,

3) J. Leino

4) J. Lokka,

5) O. Mäenpää

• Sairastu

Onhan noita, mutta mainitaan uusista tulokkaista tämä Hännis Hännikäinen, joka on onnistunut sotkemaan jo ennestään sakeaan soppaan vielä amerikkalaisen Men's Rights-pelleilynkin.

• Sarastus_crew

1. T. Hännikäinen,

2. J. Aakula,

3. J. Alander,

4. K. Murros,

5. J. Pesonen

• Perisuomalainen

"Perussuomalainen" on ihan liian leveä käsite, ja sulkee ulkopuolelle kaikki jotka eivät kannata puoluetta. Olen suomalainen mutten nähtävästi "perus" sellainen, kaltaiseni ovat kuitenkin enemmistönä (ihmiset jotka eivät puoluetta kannata). Sen keksijä on pahimpia sottaajia.

Ja sitten kyllä noita tolvanoita ns. isänmaan toivoja, onhan niitä nyt niemet notkollaan.

• plörbs

Rankaisija
      Häpäisijä
      Alistaja
      He sottaavat pahiten. Sottaaminen tapahtuu ulostamalla päällesi.

• Sotta-Sepi

Kakka-Kempsu

• Kakka-Kempsu

Sotta-Sepi

• pahin_kaikista
        Kakka-Kempsu kirjoitti:

Sotta-Sepi

Mesikämmen! Missä hipsterikenkä tallaa maata, siellä ei ruoho kasva.

• plörbs
        pahin_kaikista kirjoitti:

Mesikämmen! Missä hipsterikenkä tallaa maata, siellä ei ruoho kasva.

Piri-Jiri "Galactus" 'agentti' Keronen.

• make.jansson
    • Isänmaanvänrikki

Kekkonen pilas, ko solmi diplomatiaa ryssien kans.

• Kullervon_poika

Teille "Talon väelle" tämä saattaa toki tulla yllätyksenä: diplomatia voi olla jotain muutakin kuin siittimen hidas edestakainen työntely toisen isänmaallisen "vänrikin" perselävessä...

• epäilijä

Listoja tehdään mutta yhden pitkän linjan aktivistin nimi loistaa poissaolollaan. Epäilykset herää...

• kenennimipuuttuu

Syylliset esiin!

• arvailija

- Hallis? Ei ole tosin sotkenut mielestäni mitään. Kuhan päivittelee blogiaan ja pönöttää Brysselissä. Persuissa ei taida muita "pitkän linjan aktivisteja" ollakaan, vaan näitä myöhäisheränneitä (=opportunisteja) lähinnä. Sama koskee hommareinoja ja muutoslaisia.

• epäilijä
        arvailija kirjoitti:

- Hallis? Ei ole tosin sotkenut mielestäni mitään. Kuhan päivittelee blogiaan ja pönöttää Brysselissä. Persuissa ei taida muita "pitkän linjan aktivisteja" ollakaan, vaan näitä myöhäisheränneitä (=opportunisteja) lähinnä. Sama koskee hommareinoja ja muutoslaisia.

Nimimerkki "Sarastus_crew" tuolla edellä listasi Sarastajia, mutta puuttuuko siitä listasta kenties jonkun toimituksen edustajan nimi? Ja jos puuttuu, miksi puuttuu?

En väitä mitään, kunhan mietin vaan.

• KM_arvailija

Sitten sen täytyy olla Rami Leskinen tai Aakula. Molemmat ovat ihan avoimesti fascisteja, ellei jälkimmäisen taannoisia nettitoilailuja oteta huomioon. Kumpikaan ei ole harjoittanut avointa, julkeaa sotkemista mielestäni.

• Kyllä isänmaan pilasivat he, jotka luovuttivat maamme EU:lle

• Näkökulmaa

Tuo pitää hyvin paikkansa.
        Nyt ei voida edes puhua isänmaastamme kuin suurena vitsinä.
        Maamme omistaa ulkomailla olevat tahot.
        Suomen politiikkojen on oltava heille alamaiset.
        Viimeksi heitä kumartaa ateistinen kansa,mutta vain pakotettuna.
        Jumalan,ja Kristuksen valitut kumartavat,vain Jumalaa,mutta tulevat menettämään siksi henkensä.
        Nyt on menossa vapaamuurarien suunnittelema köyhät kyykkyyn ohjelma.
        Köyhät aiotaan hävittää,yksi keino on lisätä köyhyyttä,jolloin heillä ei ole varaa lääkkeisiin,ei sairaalaan,ei edes ruokaan.
        Monien tulot eivät tule riittämään vuokrien maksuun,hallituksen uusien leikkausten takia,jotka kuinkas muutoinkaan sortavat eniten niitä,joilla ei ennestäänkään paljoa ollut.
        Minulle tämä ei tullut yllätyksenä,sillä tiedän heidän suunnitelmiaan.

Jos laitatte toivonne Jeesukseen Kristukseen,se on oikein,mutta ennen sitä joudumme kärsimään helvetin kauhut jo täällä.
        Apu tulee sitten kun syntien mitta on täyttynyt.

Ole tässä nyt sitten optimistinen.
        En ihmettele lainkaan sitä,että useimpien rakkaus tulee entisestään kylmenemään.
        Sen aiheuttaa sorto,ja epäoikeudenmukaisuus.
        Viha tulee sensijaan lisääntymään,ja ylittää rajat joita emme nyt voi edes kuvitella todeksi.
        Näin tulee tapahtumaan,uskokaa tai älkää.!

Olen kyllä huolestunut siitäkin,että näen itsessänikin lisääntyvää vihaa,pahuutta kohtaan,joka on kohdannut kansaa ja maata kohtaan jossa asumme.

• ottalääkkeet
        Näkökulmaa kirjoitti:

Tuo pitää hyvin paikkansa.
        Nyt ei voida edes puhua isänmaastamme kuin suurena vitsinä.
        Maamme omistaa ulkomailla olevat tahot.
        Suomen politiikkojen on oltava heille alamaiset.
        Viimeksi heitä kumartaa ateistinen kansa,mutta vain pakotettuna.
        Jumalan,ja Kristuksen valitut kumartavat,vain Jumalaa,mutta tulevat menettämään siksi henkensä.
        Nyt on menossa vapaamuurarien suunnittelema köyhät kyykkyyn ohjelma.
        Köyhät aiotaan hävittää,yksi keino on lisätä köyhyyttä,jolloin heillä ei ole varaa lääkkeisiin,ei sairaalaan,ei edes ruokaan.
        Monien tulot eivät tule riittämään vuokrien maksuun,hallituksen uusien leikkausten takia,jotka kuinkas muutoinkaan sortavat eniten niitä,joilla ei ennestäänkään paljoa ollut.
        Minulle tämä ei tullut yllätyksenä,sillä tiedän heidän suunnitelmiaan.

Jos laitatte toivonne Jeesukseen Kristukseen,se on oikein,mutta ennen sitä joudumme kärsimään helvetin kauhut jo täällä.
        Apu tulee sitten kun syntien mitta on täyttynyt.

Ole tässä nyt sitten optimistinen.
        En ihmettele lainkaan sitä,että useimpien rakkaus tulee entisestään kylmenemään.
        Sen aiheuttaa sorto,ja epäoikeudenmukaisuus.
        Viha tulee sensijaan lisääntymään,ja ylittää rajat joita emme nyt voi edes kuvitella todeksi.
        Näin tulee tapahtumaan,uskokaa tai älkää.!

Olen kyllä huolestunut siitäkin,että näen itsessänikin lisääntyvää vihaa,pahuutta kohtaan,joka on kohdannut kansaa ja maata kohtaan jossa asumme.

Olet sekaisin.

• reppujareissumiesss

Ainakin minun isänmaallisuuden pilasi tämä uuden hallituksen epäoikeudenmukainen ohjelma ja se takinkääntö ja huijaus minkä persut ja keskusta tekivät.

• Tylyttäjä_

Uuden hallituksen ohjelma suosii työssäkäyviä, joten ei ihme että monella isäm maallisella öyhöllä on nyt kovin paha mieli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3500
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2316
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1945
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1899
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1701
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1527
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1463
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1418
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1291
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1236
    Aihe