osajaska

Originaali-mikon rinnakkaistunnus, mutta unohdin tuon alkuperäisen salasanan 2000-luvun alussa eikä suomi24 suostu sitä palauttamaan tämän sähköpostiosoitteeseenkaan. Mutta siis sirkuksen ajoista ollaan pyöritty täällä, lähinnä keskusteluissa. En hae seuraa. Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
41
Kommenttia
238
Tämä vain älykkäille, ymmärrys vaatii ajattelua
Nyt kun saimme Oulusta syyttäjälaitoksen "vireillepanon", kannattaa pohtia syytteitä ja syytettyjä vähän perusteellisemm25886Testi palstan kontrollista
Testiviesti, ei äsken huolinut viestiäni. Onkohan koko Enontekiö-osasto suljettu? Toivottavasti ei. Kyllähän Ossin herja4214Etumaksu kiinalaisille?
Törmäsinpä tässä vapun aikaan uuteen ilmiöön, eli etumaksuun Kiinalaisen toimittajan osalta. Eli jo pari vuotta on minul2111Torju puhelinmyynti-kusetus
Näyttää että yrittäjiä kusetetaan taas oikein urakalla. Minulla loppuivat kusetukset kun asensin kaverin kehoituksesta A392Vakavasti tyttö/poikaystävän saamisesta
Olen vähän surullisena seurannut näitä tekstejä eri palstoilla sen jälkeen kun erästä tuttua 18-kesäistä jouduin neuvoma7357TÄSSÄ TULEVA ILO - LUONNOS
Tänään, 20.5.2014 Suomen tasavallan Oikeusministeriö teki sen, luovutti lakiluonnoksen ILO-sopimuksen ratifioinnista. Ku26365Varastetun läppärin jäljitys
Viime aikoina on kouluista ja kirjastoista varastettu tabletteja ja läppäreitä ihan kymmeniä. Eikös peritaatteessa kanne11289Suojatkaa nettiyhteytenne!
Minä asensin muutama päivä sitten laajakaistareitittimen, Soneran langallinen laajakaista. Nyt kävin säätelemässä vähän12479MAKSUEHDOT YKSITYISELLE
Tuossa aiemmin alkaneessa ketjussa keskustelu levähti paljolti siihen, mikä on tukkurin tai rahoitusyhtiön maksuehdot, l2168Palveluiden alasajo
Surullista. Shellin tilanne. Katsastuksen tilanne. Valtion palveluiden tilanne. Muoniosta tulee Kittilän sivukylä ennen8530Mikä suojatuin Linux
Tässä jokin aika sitten jossain vilahti linux-juttu, jossa kerrottiin että kaikki prosessit ajetaan erillisinä, vähän ku5129SOTE: Rovaniemi vai Oulu?
Nyt se on sitten selvää, emme saa olla itsenäisiä valtion mielestä terveys-asioissa. Ruvetaanko Rovaniemen vai Oulun nuo25721Linuxin madot
Monessa ketjussa yritetään mollata Linuxin eri versioita ja nyt suuri huuto on näistä viruksista, tai oikeastaan ne eivä093Työtä tarjolla
Oletko ammatti-ihminen alallasi? Osaat, tiedät ja sinulla on taitoa. Onko taloutesi kunnossa? Asuntolainaa saa olla, m2140Järkeä kirjoitteluun
Kirjoitin tämän aluperin Pellolaisten huviksi, mutta näyttää että täällä on vielä hurjempia juttuja keskusteluissa. Muis6190Kovaa tekstiä Jumalan suuhun
Törmäsin tuolla netissä yhteen amerikkalaisvideoon, joka oli suomeksi tekstitetty. Pääosa on tuttua saarnaa, mutta tässä1667Järkeä kirjoituksiin
Kirjoitin allaolevan toisen kunnan palstalle jokin aika sitten, mutta näyttää täällä omassa kunnassakin olevan ajankohta1176Muistutuksia kirjoittamiseen
Muistakaa kirjoittamisessa pari asiaa, niin kaikilla on mielenkiintoa lukea näitä juttuja: - Ajattele mitä kirjoitat, äl5260Sinivalo sammui
Harvoin olen vielä pimeällä liiikkeellä, mutta eilis-iltana ajelin. Hautausmaan kohdan kallioleikkauksessa on nämä kohul3312Ratistä kärähtäneet pois koulukuljetuksista
Siirsin tämän tekstin tuolta erään kunnan sivuilta tänne, kun on yleisempikin asia. Kuljetuksia, joissa on alaikäisiä t361