Testiviesti, ei äsken huolinut viestiäni. Onkohan koko Enontekiö-osasto suljettu? Toivottavasti ei. Kyllähän Ossin herjaajat kerjäsivät tätä, hyvä kun Suomi24 sai näpeilleen ja todellakin kontrolloin tätä soopaa mitä moni kirjoittaa. Asiasta saa kirjoittaa, myös Ossista ja Kärnästä, kun paikallisia julkkiksia ovat ja itse julkisuuteen asti toilailevat. Asiassa pitää keskustelujen kuitenkin pysyä. Hyvä kun siivosivat.
Testi palstan kontrollista
4
211
Vastaukset
Mrr.. kiroitusvirhe tällä tapletilla. En minä mitään kontrolloi, se tuo n ja välilyönti ei näillä isoilla sormilla aina osu kohdalleen.
- HETASTA
Terve minäkin yhdyn tähän valvojan työllistämiseen joten aletaan porukalla että valvojilla on työtä täällä ENONTEKIÖPALSTALLA. KIITOS
- UUSIKSI__
ANTEEKSI 24
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244