Vapaa kuvaus

Olen maalla-asuva moottoripyöräilevä elohopea. Kaapista löytyy myös mm. rullaluistimet, hiihtimet, sauvat ja uimapuku ja tallista pari ppyörää. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: En halua lapsia

Aloituksia

1

Kommenttia

8

1. Myös minulle ja kaverilleni sopivat omatoimimatkat. Matkat tulevat halvemmiksi ja ihan väkisinkin tulee tutustuttua etukäteen kohteisiin. Puoliksi suunniteltu on jo puoliksi tehty. Siis minä myös pidän matkan suunnittelusta, varauksista, tiedusteluista jne.. Niinhän se on, että toinen sopii äidille ja toinen tyttärille. onneksi se on valinnaista. Tosin monille ei ole tullut omatoimimatkat mieleen ja ovatkin ottaneet vinkistä vaarin ja kokeilleet kun asia on tullut puheeksi.
    Lisäksi olen tutustunut netin välityksellä esim. afrikassa asuviin suomalaisiin ja heiltä hyviä vinkkejä kohdemaasta.
    Pihiyden kanssa tässä ei ole mitään tekemistä jos asiasta tykkää niin miksei toteuttaisi:) Enemmän se on uskalluksesta. Valmiiksi varattu ja suunniteltu on turvallinen. Omatoimimatkailuun saattaa jäädä mukavia tai vähemmän mukavia yllätyksiä, joista tosin kaikista on selvitty. Mukavia matkoja kaikille paketilla tai ilman.