Millainen pyörä on Hondan VFR? Pitkä malli-ikä ainakin ja on kuulemma muuttunut monin osin vuosien varrella. Mahtaako kestää kilometrejä...30tkm, 50tkm vai 100tkm? Vai kestääkö moottoripyörä yleensäkään 100tkm kun niistä on puristettu niin paljon tehoja ulos?
Millainen on Honda VFR?
5
1515
Vastaukset
- kestää...
...kestää. Seiskapuolikkaissa jouduttu vaihtamaan
jännitteensäädin.Ei muuta. Omalla (toisella)
VFR:llä kierretty eurooppaa 2-päällä, ilman mitään ongelmia.Ei se ajamalla kulu loppuun. Suosittelen! Kiva pyörä ja kerkiää. Mukavasti löytyy vääntöä kun vertaa edelliseen, joka tosin oli kuussatanen. Olen kuullut pelkkää hyvää ja samoin on kokemukset kolmen vuoden ajalta hyvät. Ajattelin ainakin sen 100tkm ajaa omallani, jollen vaihda tuoreempaan samanlaiseen sitä ennen.
- pareeku1000cbr
Vähän siitä tehoja on otettu ulos,600cc cebarissa saman verran.
Puhutaan tietenkin aivan eri pyöristä mutta meinaan vaan sitä että tolla mun vanhalla "raadolla" oli kilometrejä 150tkm takana kun luovuin siitä ja edelleen näyttäisi rullaavan liikenteessä :)
Se legendaarinen pc25 :) - Jii_Än
Taitaa itellä neljäs kesä alkaa ko. pyörällä (-97) ja hyvin on pelittänyt. Mittarissa 37tkm. Hyvä pyörä matka-ajossa mut oon radallakin päästellyt ja toimii sielläkin.
En pahaa sanaa keksi, en millään. - Tinna
Pakko jatkaa samalla linjalla kuin muutkin tässä ketjussa.
Yli 94tkm mittarissa, eikä ongelmia.
Nautinto ajella yksin tai kaksin.
Loppuun vois laittaa kuluneen sloganin: Happy with Honda.
Mukavia kilometrejä vaan sulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164