Kellään kokemusta miksi Polarin F11 jumittaa tällä lailla ? Eli näyttää sykkeeksi joko 0 tai 230. Vyö on kostutettu kunnolla, on tiukalla ja pesty ohjeen mukaisesti/huuhdeltu käytön jälkeen. Oon ottanut aina irti lähettimen käytön jälkeen vyöstä. Tää on se uudempi vyö eli ei kiinnitystä neppareilla.
Koko systeemi kävi jo takuuhuollossa mutta sama ongelma jatkuu, mitään muutosta ei tullut... alkaa pänniä koko laite, olis pitänyt ostaa kilpailijan mittari sittenkin !
Kokeilin omaa WearLinkiäni toiseen vyöhöön, sama ongelma. No kokeilin toista WearLinkiä omaan vyöhöni ja sykkeen kanssa ei ollut mitään ongelmaa, näytti kuten pitääkin.
Polarilta takaisin tulleessa laatikossa luki että toimii... Eipä toimi oikeesti.
Onko kukaan törmännyt samaan ? Alanko tapella asiasta suoraan Polarin kanssa vai paikallisen huoltopisteen ?
En kyllä suosittele kenellekään Polarin mittaria ikinä ! Mun mittarilla on ikää 5kk, aluksi toimi moitteettomasti ja sit yhtäkkiä ei enää toiminut. Lähettimessä on kuulemma patteri ok, sanoivat paikallisessa huoltopisteessä. Auttakaa, kiitos !
Polar F11 jumittaa
12
1902
Vastaukset
- nnnnnnnnnnnnnnnnn
kyllä se on niin että ilmeisesti et osaa käyttää mittaria,minulla ollut polar mittari ainakin 20vuotta eikä koskaan mitään ongelmia,ja jos se on huollosta tullut ja todettu olevan kunnossa.
- ilman sitä
Aloitin juoksemisen muutamia vuosia sitten ilman mittareita tai muitakaan merkkivälineitä. Juoksin oman tuntemuksen mukaan ja välillä mentiin täysilläkin.
Maraton taittui puolen vuoden harjoittelun jälkeen.
Siitäpä vaimoni innostui ja osti minulle lahjaksi Polar-sykemittarin. Tyyppinumeroita en muista, mutta hinta oli n.200E.
Sen jälkeen oli juoksemisesta ilo pois. Asianmukaisesti viritettynä ja asetettuna mittari yleensä ensimmäisen sadan metrin jälkeen näytti lukemaa 222. Tai sitten 188. Välillä näyttö pimeni kokonaan. Joskus harvoin taulussa oli lukema 130-160 välillä, joka olisi voinut olla oikeakin. Vuoden kiusasin itseäni tutkailemalla ja raplaamalla mittaria juoksun ohessa ja hommasta oli hohto pois.
Vein mittarin myyjäliikkeeseen, josta se pitkin hampain lähetettiin huoltoon. Palautettaessa annettiin selitys jostakin viasta, joka nyt oli korjattu.
Mutta mitä vielä!
Täsmälleen sama meno jatkui noin viikon kuluttua. Taistelin mittarin kanssa vielä pitkiä aikoja, kunnes sitten eräänä onnen päivänä siitä alkoi kuulua tasainen vinkuva ääni. Arvasin, että ääni tarkoitti pariston hiipumista ja otin tiedon tyytyväisenä vastaan.
Nyt se makaa jossakin muiden kuolleiden romujen alla ja uutta mittaria ei koskaan minulle tule.
Olen kyllä lähes täysjärkinen ihminen ja käyttänyt viisaampiakin laitteita, joten minun kohdalla ei tuo ehdottamasi käyttäjän osaamattomuus mene läpi.
Luojan lykky, että mittaria ei ollut juoksuharrastusta aloittaessa. Olisi saattanut jäädä maratonit juosematta.
Ei tavallinen harrastaja mittareita tarvitse.Sykkeet on sopivat niin kauan kun juoksu kulkee. Jos ei kelloa tai puhelinta omista niin ajan näkee vaikka auringosta ja energiankulutuksen puurokattilasta. - ne on
ilman sitä kirjoitti:
Aloitin juoksemisen muutamia vuosia sitten ilman mittareita tai muitakaan merkkivälineitä. Juoksin oman tuntemuksen mukaan ja välillä mentiin täysilläkin.
Maraton taittui puolen vuoden harjoittelun jälkeen.
Siitäpä vaimoni innostui ja osti minulle lahjaksi Polar-sykemittarin. Tyyppinumeroita en muista, mutta hinta oli n.200E.
Sen jälkeen oli juoksemisesta ilo pois. Asianmukaisesti viritettynä ja asetettuna mittari yleensä ensimmäisen sadan metrin jälkeen näytti lukemaa 222. Tai sitten 188. Välillä näyttö pimeni kokonaan. Joskus harvoin taulussa oli lukema 130-160 välillä, joka olisi voinut olla oikeakin. Vuoden kiusasin itseäni tutkailemalla ja raplaamalla mittaria juoksun ohessa ja hommasta oli hohto pois.
Vein mittarin myyjäliikkeeseen, josta se pitkin hampain lähetettiin huoltoon. Palautettaessa annettiin selitys jostakin viasta, joka nyt oli korjattu.
Mutta mitä vielä!
Täsmälleen sama meno jatkui noin viikon kuluttua. Taistelin mittarin kanssa vielä pitkiä aikoja, kunnes sitten eräänä onnen päivänä siitä alkoi kuulua tasainen vinkuva ääni. Arvasin, että ääni tarkoitti pariston hiipumista ja otin tiedon tyytyväisenä vastaan.
Nyt se makaa jossakin muiden kuolleiden romujen alla ja uutta mittaria ei koskaan minulle tule.
Olen kyllä lähes täysjärkinen ihminen ja käyttänyt viisaampiakin laitteita, joten minun kohdalla ei tuo ehdottamasi käyttäjän osaamattomuus mene läpi.
Luojan lykky, että mittaria ei ollut juoksuharrastusta aloittaessa. Olisi saattanut jäädä maratonit juosematta.
Ei tavallinen harrastaja mittareita tarvitse.Sykkeet on sopivat niin kauan kun juoksu kulkee. Jos ei kelloa tai puhelinta omista niin ajan näkee vaikka auringosta ja energiankulutuksen puurokattilasta.niitäkin pitää osata käyttää,jos on kerran tumpelo niin on tumpelo.kaippa kengät osaat laittaa oikein päin
- kiitoksia!
ne on kirjoitti:
niitäkin pitää osata käyttää,jos on kerran tumpelo niin on tumpelo.kaippa kengät osaat laittaa oikein päin
Osaan kyllä. Ja kaiken lisäksi on jalat oikein päin perseessä kiinni. Olen yli 60 ja menee maratoni reilusti alle kolmen ja puolen tunnin eikä tee tiukkaakaan.
Ketjun aloittaja kirjoitti asiasta ja niin minäkin. Samantapaisia kokemuksia Polarin mittarista. Kerroin, että huollosta palautettaessa sanottiin laitteessa olleen vika, joka on korjattu, mutta viikon käytön jälkeen samat häiriöt palautuivat.
Uskon, että näissä molemmissa tapauksissa oli kyseessä laitteessa oleva vika.
"Tumpeloija" sensijaan keskittyy solvaamaan ihmisiä, mutta jokainenhan tekee sitä mitä osaa. - ribbentrop
Juu on sulla ollut 20 vuotta. Miten se tähän liittyy. Kyse on nyt Polarin tietystä mallista, jossa on poikkeuksellisen paljon tyyppivikoja. Ja muutenkin jos sun hilavitkutin on toiminut, siitä ei seuraa, että muilla ei olisi ongelmia.
- juoksen vapaana
Mulla Polarin a 5 toimi parisen vuotta suht. OK. Eli yhden paristojen vaihdon jälkeen vielä noin vuoden ja sitten alkoi reistailut. Ei näytä mitään järkevää kuin muutaman parin minuutin verran koko lenkin aikana. Ensinnäkin alkaa toimimaan vasta kun iho on ihan hiessä, ei auta vaikka kuinka on kastellut ennen lenkkiä. Ja enää ei toimi sitenkään, joten ihan paska vehje. Mulle tulee nyt toinen mittari testiin, saas nähdä.....
- jejoju
Mittari saatiin kuin ihmeen kaupalla toimimaan omin voimin viikonloppuna... Saa nyt nähdä toimiiko tänään, kun on seuraava käyttökerta. Ensinnäkin piti kastella ihan älyttömän märäksi ne elektrodikohdat eli suorastaan "uittaa" vesihanan alla ja muitakin ihan ihmeellisiä värkkäyksiä piti tehdä. Saa nähdä mitä ihmeellisyyksiä pitää tänään keksiä ;)
Hyvä tietää, että muillakin on ollut ongelmia Polarin mittareiden kanssa. BTW justiin ja justiin osaan kengät laittaa oikeinpäin jalkoihin ja nauhat solmia; ihan vaan 4:lle henkilölle teen sitä päivittäin...
- Samat oireet
Samat oireet Suunto T4:n kanssa. Laite ollut nyt vuoden; vaihdettu kerran uuteen kokonaan ja kerran vaihdettu sykevyö. Nyt on taas uusi huoltoreissu edessä. Alussa hyppää näyttämään 180-185, tippuu sitten 80-90 ja sitten vaeltelee näitten välillä vailla todellisuuspohjaa. Tähän asti on edes huolto toiminut. Kuriiri hakee töistä ja palauttaa 3:n päivän kuluttua. Ajattelin korjauttaa niin kauan kuin takuuta piisaa. Sen jälkeen käytän vain Food Podin kanssa matkan ja ajan mittaamiseen. Se on sentää toiminut.
- Polar ->Suunto
Samma här, itekki käyttännä ko. mallia pari vuotta ja joskus ei suostu mittari näyttämään kuin 0 sykettä. Luulinpa kerran jo hetkeni koittaneen, mutta sittenhän se iloksi repesi ku näytti kevyessä hölkässä noin 200 sykkeitä. Joskus koko vekotin menee jumiin. Ainakin ennen pitkiä lenkkejä teen ns "tilastobuutin" sille värkille, jotta se toimisi edes noissa ns. tärkeissä tilanteissa. Olen myös huoltanut laitetta säännöllisesti. Kun sitä buuttailee, niin sen jonkin aikaa pelittää. Ite en kehtaa edes valittaa - ostan Suunnon kunhan kerkiän. On kuulemma varmempi laite.
- m1kk0
Minulla vika esiintyi ensin satunnaisesti, mutta nyt sykelukema näyttää 230 vaikka lähetin ei edes ole puettuna päälle. Huomenna vien huoltoon, kun takuukin on menossa umpeen.
- jälkeen
Palaan vielä tähän vanhaan viestiketjuun. Omistan tämän saman f11:n ja ongelmana tällainen sama jumittaminen, sekä käynnistymisvaiva. Viimeiset pari viikkoa on laitettaa saanut tosissaan käynnistellä, että suostuu näyttämään sykkeen. Sitten jossain kesken lenkin pysähtyy näyttämään jotain satunnaista lukemaa.
Onkohan tämä nyt sitten tyyppivika tälle kyseiselle mallille, vai onko tämä mittareiden yleinen ominaisuus?
Te jotka olette laitetta korjauttaneet, onko viat poistuneet, vai palaako ne hetken päästä? Sama juttu Polarin F11 näyttää mitä sattuu ja sykkeet ei nouse 94 yli millään ja joskus nollaantuu täysin. Onko joku palauttanut laitteen tehtaalle ja mitä ovat sanoneet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164