Vapaa kuvaus

Ikuinen luonnonlapsi... ...kaikki muu on turhaa tietoa... Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

47

Kommenttia

76

1. Siis:
    Ensinnäkin, miten löytäisitkään baarista naisen joka ei tykkää baarissa käydä?? Se olisi aika lottovoitto, koska ne sun kuvailemat naiset käy baareissa aika harvoin, ja mahdollisuudet siihen että juuri te sattuisitte samaan aikaan samaan paikkaan jne.. ymmärtänet yskän.

Mitä naiset oikeasti haluaa? Mä voin vastata vain siihen mitä tämä nainen haluaa...
    Miehen joka ei rullaa joka viikonloppu baareissa, osaa jutella, on hyväsydäminen, tykkää ulkoilusta, tykkää matkustelusta, on lukenut muutakin kuin TM-testaa, tykkäisi koirista, osaisi nauraa elämälle, olisi paras ystäväni ja intohimon kohteeni, arvostaisi minua ihmisenä, kunnioittaisi sotaveteraaneja, ei arvostelisi minua tai muita ihmisiä koko ajan, olisi sopivasti vielä avoin uusille asioille, uskaltaisi väitellä kanssani...
    Miten pitkän listan tässä voisi tehdä???

Kuitenkin, totuus on se että mitään ihmeellistä ei tarvita ihastumiseen... Jos se ihminen on samanoloinen niin sitten kyllä se ihastuminen/rakastuminen on helppoa.

Kaveriksi itselläni on mies jäänyt, jos se ei ole kertaakaan yrittänyt minun suhteen mitään,ja jos omat pienoiset lähentymisyritykset on "käännetty" kaveruuden puolelle...