kohsus

Ikuinen luonnonlapsi... ...kaikki muu on turhaa tietoa... Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
47
Kommenttia
76
hipsuti
hipsin tässä juhlintojen jälkeen kohti vällyjä ja heräsi tälläinen kysymys ennen yöunia: Mikä on viehättävin piirre vas501283Olisitko valmis?
Olisitko valmis muuttamaan rakkauden perässä kauas perheestäsi ja ystävistäsi? Siis useiden satojen kilometrien päähän,11795Sinkun elämää...
Jotenkin täällä monista viesteistä huokuu sellainen tunnelma, että ihmisellä on kaikki kunnossa mutta ei ole onnellinen3769tietääkö joku...
... toimiiko Helsingin alueella retkiporukoita yms? Kun mitään seuranhakuilmoitusta en ole laittamassa vaan etsin ihan o3702ihmetys
Ongelma se tämäkin... melkein ei kehtaa edes kysyä ettei luulla ihan itseään täynnä olevaksi... kysynpäs silti! Siis mu6433Vaatimus
Minulta vaadittiin niin paljon. Piti olla vahva, kaunis ja korrekti. Ei saanut nauraa ääneen, ei saanut olla lapsellinen7324varoitus
On minulla salaisuus, vaatimaton ja arka mutta salaisuus kuitenkin. Minulla on selässäni, lapaluiden kohdalla, pienet s7300Sylin valtaaja
Olet piiloutunut aamulehden taakse, jälleen kerran. Tasainen rapina kertoo että olet edes elossa. Minä katselen paperis3290Häivy!
Suru on vallannut asuntoni, kutsunut kylään kaverinsa joka tottelee nimeä Ikävä. Nyt ne täyttää joka neliön, rellestää j5289Odota
Ei ihan vielä Anna minun hetken levätä, nukkua poski vasten viileän tyynyn pintaa ihan yksin. Nämä haavat joita kannan v6274Hyppy
On aina ollut vaikeaa levittää kätensä ja heittäytyä epävarmuuteen. Antaa itselleen lupa lentää korkeammalla kuin koskaa2263kosketus
Voin minä sen kertoa, sen kipeimmän muiston. Ehkä se sitten ei enää hankaa ihoni alla kuin terävä kivi. Minä muistan si5263Antaisit olla
Minä otin vastaan loukkauksen toisensa perään, siedin ne ja yritín ymmärtää. Kunnioitin rauhaasi ja oikeuttasi olla suru5258Hellyys
Sinun kätesi, tavallaan kovin tavalliset, ovat lumonneet minut. Käsiesi kosketus on hento ja ihon alla ei vaani lyönnit4258Öinen kamppailu
Sinä nukut syvää unta, huulesi mutrussa kuin pienellä pojalla ja kuu saa olkapääsi hohtamaan sinisenä peitonkulman alta.6258Hiljaisuus
Se särkyi,rakkaus nimittäin, meni rikki. Kai se oli se aamu kun kasasit kaikki virheeni kiviseksi muuriksi väliimme, mui2252Naapurini kyynelvirta
Minä heräsin yöllä taas siihen ääneen, sen naisen sielua revittiin taas. Se itki niin alkukantaisesti, ja tuska tunkeutu4252Myrsky yönä
Aika kauan minä välttelin, pysyin piilossa ja väistelin. Pelkäsin sinua, pelkäsin tunteita. Sinä olet kuitenkin kuin ty1246Kalastaja
Tämän joen rantaan on hyvä käydä lepäämään. Katsella ohi lipuvia tuulia antaa virran viedä suruja pois, yksi kerrallaan.9237Viimeinen
Joka kerta minä vannon, tämä on viimeinen kerta. Vielä kerran jotta rauha voisi palata maailmaan ja sitten ei enää millo4235