Vapaa kuvaus

Ikuinen luonnonlapsi... ...kaikki muu on turhaa tietoa... Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

47

Kommenttia

76

1. Naapurini kyynelvirta

Minä heräsin yöllä taas siihen ääneen, sen naisen sielua revittiin taas. Se itki niin alkukantaisesti, ja tuska tunkeutu
    Rakkausrunot
    4
    252
  2. Paino

Askel on kevyt, mieli on raskas. Salaisuuksia muutama liikaa, joita piilottaa. Minä olen valehdellut sinulle, olen huija
    Rakkausrunot
    3
    184
  3. Haava

Vaikeaa, niin kovin vaikeaa. Kertoa sinulle näistä haavoista joita sydämeni reunat on täynnä, paljastaa miten paljon kip
    Rakkausrunot
    4
    228
  4. Ne sanat

Minä kuulin eilen ne sanat, tiedättehän, ne sanat! Ne joilla särjetään sydämiä ja kaadetaan kaikki maailman esteet. Juur
    Rakkausrunot
    3
    193
  5. Myrsky yönä

Aika kauan minä välttelin, pysyin piilossa ja väistelin. Pelkäsin sinua, pelkäsin tunteita. Sinä olet kuitenkin kuin ty
    Rakkausrunot
    1
    246
  6. Antaisit olla

Minä otin vastaan loukkauksen toisensa perään, siedin ne ja yritín ymmärtää. Kunnioitin rauhaasi ja oikeuttasi olla suru
    Rakkausrunot
    5
    258
  7. Kesäloma

Meillä oli liian paljon aikaa, tutkia toistemme silmiä aamuisin katsoa kunnes näki jo pohjalle. Minä pelkäsin aina, mitä
    Rakkausrunot
    1
    220
  8. Etsin

Minä haluaisin kertoa, rehellisesti, unelmista jotka täyttävät pääni lupaa kysymättä, ruuhkabussissa... kiireisenä työpä
    Rakkausrunot
    3
    229
  9. Hiljaisuus

Se särkyi,rakkaus nimittäin, meni rikki. Kai se oli se aamu kun kasasit kaikki virheeni kiviseksi muuriksi väliimme, mui
    Rakkausrunot
    2
    252
  10. Aamulla

Minä kivetän kasvoni, olen tyyni. Otan vastaan kaiken kivun ja tuskan. Annan sinun mennä. Kohautan olkapäitäni, olen vii
    Kirjallisuus
    3
    203
  11. Rakas

Minä en tiennyt, olin kai lapsellinen. Tai sitten kukaan ei koskaan varoittanut, että rakkaus sattuu sittenkin enemmän k
    Rakkausrunot
    3
    218
  12. Hyppy

On aina ollut vaikeaa levittää kätensä ja heittäytyä epävarmuuteen. Antaa itselleen lupa lentää korkeammalla kuin koskaa
    Rakkausrunot
    2
    262
  13. Viimeinen

Joka kerta minä vannon, tämä on viimeinen kerta. Vielä kerran jotta rauha voisi palata maailmaan ja sitten ei enää millo
    Rakkausrunot
    4
    235
  14. Taitolaji

Vaatiiko se älykkyyttä tai taitoa, lyödä kun makaa maassa jo valmiiksi ruhjeilla? Antaako se hyvää mieltä tai nautintoa,
    Rakkausrunot
    2
    194
  15. Kalastaja

Tämän joen rantaan on hyvä käydä lepäämään. Katsella ohi lipuvia tuulia antaa virran viedä suruja pois, yksi kerrallaan.
    Rakkausrunot
    9
    237
  16. Hellyys

Sinun kätesi, tavallaan kovin tavalliset, ovat lumonneet minut. Käsiesi kosketus on hento ja ihon alla ei vaani lyönnit
    Rakkausrunot
    4
    258
  17. Öinen kamppailu

Sinä nukut syvää unta, huulesi mutrussa kuin pienellä pojalla ja kuu saa olkapääsi hohtamaan sinisenä peitonkulman alta.
    Rakkausrunot
    6
    258
  18. Odota

Ei ihan vielä Anna minun hetken levätä, nukkua poski vasten viileän tyynyn pintaa ihan yksin. Nämä haavat joita kannan v
    Rakkausrunot
    6
    274
  19. Vaiti

On helppoa huutaa oman päänsä sisällä ole hiljaa! Mutta sen sanominen on niin kovin vaikeaa. Minä haluaisin tukkia sinu
    Runot
    2
    170
  20. Joku Raja!

En ole koskaan ollut kovin taitava tunnistamaan milloin on tarpeeksi. Milloin pitäisi rohkeasti jatkaa pidemmälle, kauem
    Runot
    1
    167