Minä haluaisin kertoa,
rehellisesti,
unelmista jotka täyttävät pääni lupaa kysymättä,
ruuhkabussissa...
kiireisenä työpäivänä...
spinning-tunnilla...
Minä ajattelen hellyyttä.
Miltä tuntuu hengitys poskellani
ja silittävät kädet lapaluillani.
Kaikesta muusta minä osaan luopua,
osaan olla ilman ja tyytyväinen
mutta hellyyttä minä kaipaan kipuun asti.
Katseeni mittailee vastaantulijoita lähes salaa,
olisiko sinun sylisi juuri sen kokoinen, että minun olisi siihen hyvä jäädä ja tehdä koti.
Etsin
3
229
Vastaukset
- Oman sylinsä löytänyt
Toivon vilpittömästi ja kokosydänmestäni että sinä pian löydät sylin jossa saada hellyyttä:)Tiedän tunteesi minullakin oli tuo hellyyden kova kaipuu ja puute kunnes yllättäen löysin sylin johon käpertyä enkä vois olla onnellisempi:)Kaikkea hyvää sinulle ja Tsemppiä!Se sinulle sopiva syli tulee vastaan kun sitä vähiten odotat ei se etsimällä löydy näin ainakin usein on että se sopiva löytyy kun sitä vähiten odottaa.Niin kävi esim,minulle.
- Mielikki*
Olen etsinyt ja ollut etsimättä, vai olenko silloinkin salaa etsinyt koska olen kuullut ettei etsimällä ketään löydä ? ;p
Mutta kiitos sanoistasi! :)
- lindalinda1
ei tämäkään runosi tee poikkeusta aiempiisi.
Kuten olen aina sanonut, niissä on kohtalokkuut-
ta ja kipua, myöskin kaipausta.
" olisiko Sinun sylisi juuri sen kokoinen "
Kaunista ja koskettavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391829En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81151
- 121058
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80909