hipsuti

hipsin tässä juhlintojen jälkeen kohti vällyjä ja heräsi tälläinen kysymys ennen yöunia:

Mikä on viehättävin piirre vastakkaisessa sukupuolessa? Onko joku tietty asia joka saa kiinnostuksen syttymään salamana?

Ulkonäössä joku? Joku tietty luonteenpiirre?

Voi olla tyhmä kysymys, muttakun mulla olis tähän monta hyvää vastausta niin pakko kysyä! :)

50

1283

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellainen positiivisuus ja ennakkoluulottomuus puree minuun kyllä kovasti.

• Miksi juuri positiivisuus? vastakohtana esim. kriittinen analyyttinen persoona? mitäs se sulle tarkoittaa se postiivisuus? että on joku huuliveikko vai...?

• jauhaa tollasta
        Mielikki77 kirjoitti:

Miksi juuri positiivisuus? vastakohtana esim. kriittinen analyyttinen persoona? mitäs se sulle tarkoittaa se postiivisuus? että on joku huuliveikko vai...?

merkityksetöntä paskaa tuntikausia mitä noi nyt on tos jauhaneet

• jauhaa tollasta kirjoitti:

Se 200 viestin ketjun täyttymiseen meni kumminki koko päivä.

• Mielikki77 kirjoitti:

Miksi juuri positiivisuus? vastakohtana esim. kriittinen analyyttinen persoona? mitäs se sulle tarkoittaa se postiivisuus? että on joku huuliveikko vai...?

ei tarkoita, että ei voisi olla sekä kriittinen tai analyyttinen. Positiivisuus kertoo enemmän siitä, miten käsittelee kriittisyyttä tai analyyttisyyttä. Positiivisuuden vastakohta on negatiivisuus ja siksi positiivinen asenne on rakentava, vaikka käsittelisi kriittisellä tavalla asioita.

Positiivisuus ja huumoriveikko ei ole oikeastaan millään tavalla saman lauseen asioita, ja huumoriveikko voi olla kuka tahansa hetken, mut positiivinen asenne on pysyvämpää.

• jauhaa tollasta kirjoitti:

esimerkki negatiivisuudesta pieniin asioihin, joilla ei maailmaa rakenneta, mutta ei tuhotakaan :)

• suminagashi kirjoitti:

ei tarkoita, että ei voisi olla sekä kriittinen tai analyyttinen. Positiivisuus kertoo enemmän siitä, miten käsittelee kriittisyyttä tai analyyttisyyttä. Positiivisuuden vastakohta on negatiivisuus ja siksi positiivinen asenne on rakentava, vaikka käsittelisi kriittisellä tavalla asioita.

Positiivisuus ja huumoriveikko ei ole oikeastaan millään tavalla saman lauseen asioita, ja huumoriveikko voi olla kuka tahansa hetken, mut positiivinen asenne on pysyvämpää.

tuo "nimetön" viesti tuolla välissä oli kyllä loistava esimerkki negatiivisesta ajattelusta, näin jos ajattelee positiivisesti :)

no joo, mutta siis tuo huumori vs positiivisuus, ne muuten usein mielletään jotenkin samoiksi asioiksi. Niin, kyllä se positiivinen elämän asenne on ihastuttavaa. tykkään itekki.sitä on vaan vaikeata heti huomata, jotkut esittää sellaista vaikka totuus on jotain muuta...

• Mielikki77 kirjoitti:

tuo "nimetön" viesti tuolla välissä oli kyllä loistava esimerkki negatiivisesta ajattelusta, näin jos ajattelee positiivisesti :)

no joo, mutta siis tuo huumori vs positiivisuus, ne muuten usein mielletään jotenkin samoiksi asioiksi. Niin, kyllä se positiivinen elämän asenne on ihastuttavaa. tykkään itekki.sitä on vaan vaikeata heti huomata, jotkut esittää sellaista vaikka totuus on jotain muuta...

et se positiivinen ja iloinen asenne näkyy silmistä ja olemuksesta, eikä sitä voi peittää, tai sanotaan, et sen voi peittää yhtä hyvin, kuin kyynisen ja negatiivisen asenteen :)

• suminagashi kirjoitti:

et se positiivinen ja iloinen asenne näkyy silmistä ja olemuksesta, eikä sitä voi peittää, tai sanotaan, et sen voi peittää yhtä hyvin, kuin kyynisen ja negatiivisen asenteen :)

joo... ensitapaamisella ei ehkä voi sellaista toki päättää, itse olen ollut pari kertaa tosi väärässä. Mites sä, oletko hyvä ihmistuntija?

• Mielikki77 kirjoitti:

joo... ensitapaamisella ei ehkä voi sellaista toki päättää, itse olen ollut pari kertaa tosi väärässä. Mites sä, oletko hyvä ihmistuntija?

kehua itseä ihmistuntemuksellani, mut jos hetken jurustelee, niin voisin vaikka väittää, että positiivisemmin suhtautuvat uskaltautuvat heittäytyä läppään paljon avautuneimmin mielin, kuin hiukan negatiivisemmin suhtautuvat.

• suminagashi kirjoitti:

kehua itseä ihmistuntemuksellani, mut jos hetken jurustelee, niin voisin vaikka väittää, että positiivisemmin suhtautuvat uskaltautuvat heittäytyä läppään paljon avautuneimmin mielin, kuin hiukan negatiivisemmin suhtautuvat.

Se on NIIN hankala heittää juttua jollekki jolta ei saa palautetta missään muodossa :D

• Frederico kirjoitti:

Se on NIIN hankala heittää juttua jollekki jolta ei saa palautetta missään muodossa :D

komppailen sua kans, vahvistukseksi täytyy tunnustaa, että olen erehtynyt heittämään läppää IRL ;D Vaikeempi tilanne, ku heittää kevyttä ja saa vastakaikuna "Ootko sä vähän tyhmä"-katseita :D

• suminagashi kirjoitti:

.. on kyllä niin totta.

Varautuneisuus on asia jota en oikein tykkäile, mutta sitten taas sellainen tyyppi joka vieraammassa seurassa (esimerkiksi)menee juttelemaan oma-aloitteisesti on musta heti jotenkin mukavan oloinen. Se avoimuus varmaánkin mua ihastuttaa. Antaa mukavan vaikutelman, eli minulle sen positiivisen.

• Mielikki77 kirjoitti:

.. on kyllä niin totta.

Varautuneisuus on asia jota en oikein tykkäile, mutta sitten taas sellainen tyyppi joka vieraammassa seurassa (esimerkiksi)menee juttelemaan oma-aloitteisesti on musta heti jotenkin mukavan oloinen. Se avoimuus varmaánkin mua ihastuttaa. Antaa mukavan vaikutelman, eli minulle sen positiivisen.

se merkityksellinen seikka, et positiivinen ihminen uskaltaa heittäytyä tilanteeseen omana itsenään, eikä tarvi ensimäisenä spekuloida ympäristöä ja valtakunnansovittelijan suhtautumista =)

• mä en haluaisi
        suminagashi kirjoitti:

esimerkki negatiivisuudesta pieniin asioihin, joilla ei maailmaa rakenneta, mutta ei tuhotakaan :)

rakentaa edes linnunpönttöä

• mä en haluaisi kirjoitti:

rakentaa edes linnunpönttöä

vaan ;)

• ~nainen~

miehellä ja tietysti hymy. ei muuta..

• millaisista silmistä sitten tykkäät?´tai se katse, millainen katse? Pistävä, röyhkeä, lempeä?

• ~nainen~
        Mielikki77 kirjoitti:

millaisista silmistä sitten tykkäät?´tai se katse, millainen katse? Pistävä, röyhkeä, lempeä?

vetoaa parhaiten. älä kysy miksi..

Sit tietysti hymy ja katse niinkuin tätä luokkaa jos on, niin ei siinä oikein voi muuta kuin.. huokaista pari kertaa ja miettii, et onko tollasiakin miehiä olemassa :)
        http://imagecache2.allposters.com/images/pic/MMPH/252779~Hugh-Grant-Posters.jpg

• ~nainen~ kirjoitti:

Sit tietysti hymy ja katse niinkuin tätä luokkaa jos on, niin ei siinä oikein voi muuta kuin.. huokaista pari kertaa ja miettii, et onko tollasiakin miehiä olemassa :)

mulla on melkeen samanlaiset uurteet yhdessä mun kuvista :D Tosin mie en oo vielä varmaan riittävän vanha ... kyllä Kuhan mie vielä vähän vanhenen

• ~nainen~
        suminagashi kirjoitti:

syystä tuo näyttelijä vetoaa minuun kovasti, ehkä se muistuttaa mua ;)

Se on kyllä niin upee mies.. vaikka pettymys olis suuri, kun joku joskus kertoi miten vanha se on:( Jotenkin tuntuu paljon nuoremmalta, mut ehkä se on just toi poikamainen olemus ja "veikeys".:)

• ~nainen~ kirjoitti:

Se on kyllä niin upee mies.. vaikka pettymys olis suuri, kun joku joskus kertoi miten vanha se on:( Jotenkin tuntuu paljon nuoremmalta, mut ehkä se on just toi poikamainen olemus ja "veikeys".:)

kaikki miehet säilyttää itsessään sen terveen pojan, enkä tarkoita tällä mitään jannukulttuuria :)

• ~nainen~
        Frederico kirjoitti:

mulla on melkeen samanlaiset uurteet yhdessä mun kuvista :D Tosin mie en oo vielä varmaan riittävän vanha ... kyllä Kuhan mie vielä vähän vanhenen

just nimenomaan on ihan liian vanha. Se on mua 21 vuotta vanhempi ja siinä on ainakin 20 vuotta liikaa :D

• ~nainen~
        suminagashi kirjoitti:

kaikki miehet säilyttää itsessään sen terveen pojan, enkä tarkoita tällä mitään jannukulttuuria :)

kuuluu olla se pikkupoika ja sen kuuluu antaa näkyä. Sellainen mies, joka ei leiki lastensa leluilla ei ole mies eikä mikään =)

• ~nainen~ kirjoitti:

ohhoh. vai Hugh... No kun näyttelijästä on kyse, niin onko enempi sukat pyörineet jaloissa niiden roolien aikana kun herra on esittänyt sellaista lurkkia, vai niiden höpsöjen hahmojen kohdalla?

• ~nainen~
        Mielikki77 kirjoitti:

ohhoh. vai Hugh... No kun näyttelijästä on kyse, niin onko enempi sukat pyörineet jaloissa niiden roolien aikana kun herra on esittänyt sellaista lurkkia, vai niiden höpsöjen hahmojen kohdalla?

se oli eka, joka ton leffoista tuli mieleen. siitä olen aina tykännyt. Neljät häät ja yhdet hautajaiset, se oli toinen joka tuli mieleen...ei muita nyt sit heti tuu mieleen...

• ~nainen~
        ~nainen~ kirjoitti:

se oli eka, joka ton leffoista tuli mieleen. siitä olen aina tykännyt. Neljät häät ja yhdet hautajaiset, se oli toinen joka tuli mieleen...ei muita nyt sit heti tuu mieleen...

eli parempia on joo ne, joissa se on ollut se "paha poika"...

• Mielikki77 kirjoitti:

on siitä huonoja vertailukohteita, et mielikuvat niistä rakentuu niiden ammatin kautta, eli elokuvien :(

Kyllä erittäin monet ihmiset on ammattikunnan kautta tarkasteltuna sankarillisia ja ihailtavia, mut silti yksilöitä yksityiselämässään.

• ~nainen~
        suminagashi kirjoitti:

on siitä huonoja vertailukohteita, et mielikuvat niistä rakentuu niiden ammatin kautta, eli elokuvien :(

Kyllä erittäin monet ihmiset on ammattikunnan kautta tarkasteltuna sankarillisia ja ihailtavia, mut silti yksilöitä yksityiselämässään.

Eipä oo pahemmin tullut Hughin yksityiselämää tarkkailtua. en oo ollut ikkunoiden alla kurkkimassa, enkä lähetellyt uteliaita kysymyksiä fanipostin muodossa tai muuta...:) Riittää ihan vaan, et ulkonäkö on mun mieleen, eikä kyseinne herra sen enempää kiinnosta.

• suminagashi kirjoitti:

mielikuviin kai se ensivaikutelma perustuu?

No elokuvat on elokuvaa, mutta jos katselee näitä näyttelijöitä, niin monet niistä ei ole edes kovin komeita joten jokin muu siinä sitten on... karisma? Rooli joka on ollut jotenkin vaikuttava ja saanut ihmiset mieltämään tämän näyttelijän samanlaiseksi tyypiksi?

• Mielikki77 kirjoitti:

mielikuviin kai se ensivaikutelma perustuu?

No elokuvat on elokuvaa, mutta jos katselee näitä näyttelijöitä, niin monet niistä ei ole edes kovin komeita joten jokin muu siinä sitten on... karisma? Rooli joka on ollut jotenkin vaikuttava ja saanut ihmiset mieltämään tämän näyttelijän samanlaiseksi tyypiksi?

ihan samaa, et ei sitä tarvii ku kävellä Suomessa kadulla ja katsella ympärille, niin löytyy varsin hyvännäköstä ja komeaa porukkaa. Ammattinäyttelijöitä ne kuiteski on, eikä se ulkonäkö ainut kriteeri estradille pääsyn kanssa ole.

• sassaasasas
        ~nainen~ kirjoitti:

just nimenomaan on ihan liian vanha. Se on mua 21 vuotta vanhempi ja siinä on ainakin 20 vuotta liikaa :D

nyt, kymmenen vuotta vanhempi äijä olisi kaltaisellesi hysteerikolle just sopiva. Siis jotain 70-syntynyt arvaan.

• se miten se liikkuu ja tanssii.

Sit sellanen elämän asenne ja se miten suhtautuu ympäristöönsä. Nokan nyrpistelijät ja tosikot ei sytytä, mut sellaset iloset ja avoimet ihmiset on mukavia. Sellaset jotka ei heti oo miettimässä että mitähän se toiki tahtoo...

• meitsi täällä vänkää lisätietoja kaikilta vastanneilta, niin myös sulta, eli
        Liikkuminen, tanssiminen; oletan että joku rytmitaju yms tärkeää vai??
        Tuon nyrpistelyn allekirjoitan toki, mutta miten ihmisestä näkyy se iloisuus ja avoimuus heti kättelyssä?

• Mielikki77 kirjoitti:

meitsi täällä vänkää lisätietoja kaikilta vastanneilta, niin myös sulta, eli
        Tuon nyrpistelyn allekirjoitan toki, mutta miten ihmisestä näkyy se iloisuus ja avoimuus heti kättelyssä?

No tietenki sellanen pirtee väritys ja "avoin" ilme. Katselee ihmisiä, hymyilee ja nauraa. Sit on sellanen ilkikurinen ilme välillä päällä. Esim Tähkän laurilla on sellanen ilme ja asenne joka vetois muhun (itte ku oon vähän samanlainen), Tarja turunen on vähän sulkeutuneen olonen, Sama juttu tuomaksella, mut emppu ottaa ilon irti jne

En mie nyt sitä ekaa lausetta ihan kirjaimellisesti tarkota. Mut se näkyy ryhdistä ja kävelystä. Sellanen rento ja rempsee on mun mieleen. Toki baarissa sit silmä lepää rytmitajusissa tanssijoissa jotka ottaa ilon irti siitä hommasta.

• Frederico kirjoitti:

No tietenki sellanen pirtee väritys ja "avoin" ilme. Katselee ihmisiä, hymyilee ja nauraa. Sit on sellanen ilkikurinen ilme välillä päällä. Esim Tähkän laurilla on sellanen ilme ja asenne joka vetois muhun (itte ku oon vähän samanlainen), Tarja turunen on vähän sulkeutuneen olonen, Sama juttu tuomaksella, mut emppu ottaa ilon irti jne

En mie nyt sitä ekaa lausetta ihan kirjaimellisesti tarkota. Mut se näkyy ryhdistä ja kävelystä. Sellanen rento ja rempsee on mun mieleen. Toki baarissa sit silmä lepää rytmitajusissa tanssijoissa jotka ottaa ilon irti siitä hommasta.

itse tarkotin sen ekan lauseeni vitsiksi, jonkun hymiön oisin voinut varmaan perään laittaa :)
        hmmm...toi Tähkis on muuten oikeesti sellaisella asenteella varusteltu että se tyyppi voisi olla ulkonäöltään mitä vaan ja se olisi silti karismaattinen... joo-o. Ei se toki haittaa että se on juuri sennäkönen kun on! :)

• Mielikki77 kirjoitti:

meitsi täällä vänkää lisätietoja kaikilta vastanneilta, niin myös sulta, eli

http://www.youtube.com/watch?v=-n1vN-_XAcM&feature=related

Tää menee kyl nukkumaan.

"..eikä meitä surulla ruokita. Se on ilo joka elättelöö. Nuorena miehen ei saa olla surenteeleevaane. Sen pitää olla iloone ja huikentelevaane. Nuorena mua ei saa antaa surulle sitä valtaa vaan antaa ilon leimahtaa kuin päivä pilven alta." Sitä se tarkottaa :D

• ~nainen~
        Frederico kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=-n1vN-_XAcM&feature=related

Tää menee kyl nukkumaan.

"..eikä meitä surulla ruokita. Se on ilo joka elättelöö. Nuorena miehen ei saa olla surenteeleevaane. Sen pitää olla iloone ja huikentelevaane. Nuorena mua ei saa antaa surulle sitä valtaa vaan antaa ilon leimahtaa kuin päivä pilven alta." Sitä se tarkottaa :D

Hyvät yöt:)

Muistat sit heti huomenaa alkaa selvitteleen niitä sukujuuria;)

• nbvnn---------

malliesimerkki ketjusta, jonka ainoa sisältö on perseen nuolemista.

• paskachattia

voinu pitää tuolla toisessa ketjussa

• se heti, jos sua ei miellytä :)

• suminagashi kirjoitti:

se heti, jos sua ei miellytä :)

...toi on just niitä negativisteja joista oli puhe! Anna sen olla, sillä on itsellään varmasti tosi paha olla kun pitää tänne tulla rähiseen ;)

• Mielikki77 kirjoitti:

...toi on just niitä negativisteja joista oli puhe! Anna sen olla, sillä on itsellään varmasti tosi paha olla kun pitää tänne tulla rähiseen ;)

sille :) ja se oikeesit haluas osallistua keskusteluun, mut se ei uskalla päästää vaan irti.

• suminagashi kirjoitti:

sille :) ja se oikeesit haluas osallistua keskusteluun, mut se ei uskalla päästää vaan irti.

absoluuttinen totuus ;) nyt mä uskalla päästää irti ja meen koisiin!

• Erkki Mahtava

- Muodokas pylly (J-Lo, Beyonce)
      - Miellyttävä käytös, älykäs katse
      - Lämmin, viettelevä ääni
      - Huumorintaju
      - Oikeasti kiva luonne

• Danskuu

ettei tyhmiä kysymyksiä ole olemassakaan ;D

>"Onko joku tietty asia joka saa kiinnostuksen syttymään salamana?"<
      -Positiivinen elämänmyönteisyys ja rentous. Rentous ja varmuus myös ulkoisessa olemuksessa, ettei niska jäykkänä/selkä suorana jurruta joka paikassa (kuten kaappibodarit ja periaate ihmiset)

>"Mikä on viehättävin piirre vastakkaisessa sukupuolessa?"<
      -Herkkyys/lempeys

>"Ulkonäössä joku? Joku tietty luonteenpiirre?"<
      -Hymyileminen koko olemuksella ja nuo kaikki yllä mainitsemani asiat eli kaikkiin kysymyksiin sopii hyvin kaikki vastaukseni.
      (esim.monilla kamppailulajin harrastajilla on nuo ominaisuudet:positiivinen elämänmyönteisyys, rentous, varmuus, lempeys/herkkyys)

• Icerose

sellanen energisyys ja iloisuus saa syttymään.

• Papeete1

Kiinnostus herää lähinnä asenteesta. Toinen kun on sopivan rento, huumorintajuinen ja miehekäs niin siitä se lähtee.

• possi

Niin ja ulkonäön pitää tietenkin olla kohdallaan.

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2280
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1494
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1367
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1101
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1064
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      989
    Aihe