Vapaa kuvaus

Ikuinen luonnonlapsi... ...kaikki muu on turhaa tietoa... Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

47

Kommenttia

76

1. Etsin

Minä haluaisin kertoa, rehellisesti, unelmista jotka täyttävät pääni lupaa kysymättä, ruuhkabussissa... kiireisenä työpä
    Rakkausrunot
    3
    230
  2. Haava

Vaikeaa, niin kovin vaikeaa. Kertoa sinulle näistä haavoista joita sydämeni reunat on täynnä, paljastaa miten paljon kip
    Rakkausrunot
    4
    229
  3. Hämähäkki

Siinä ei ollut mitään todellista, se kaikki oli vain liian pitkään jatkunut leikki. Minä olin niin satutettu, niin ar
    Rakkausrunot
    3
    229
  4. Kylmä yö

Betoniporras on jäinen, yöpaita ei paljoa lämmitä. Valun istumaan, jalat ei kannata enää. Vedän polvet rintaani vasten,
    Runot
    2
    226
  5. yhteinen yksinäisyys

Meitä oli lopulta kaksi yksinäistä. Meitä yhdisti seinät, katto ja yhteinen vuode. Sanoilla olisi voinut särkeä ja tuh
    Rakkausrunot
    1
    225
  6. Sinä

Sinä et koskaan nähnyt oksilla kimmeltäviä jäisiä kyyneleitä ne olivat sinulle vain vettä. Sinulla ei ollut aikaa kuunn
    Rakkausrunot
    4
    223
  7. Kesäloma

Meillä oli liian paljon aikaa, tutkia toistemme silmiä aamuisin katsoa kunnes näki jo pohjalle. Minä pelkäsin aina, mitä
    Rakkausrunot
    1
    221
  8. Paleltunut

Se makasi rannalla, irtojään seassa oli niin samankaltainen ja värinen kuin jäätynyt vesi, että kuljit sen ohi jo kertaa
    Rakkausrunot
    4
    220
  9. Laulu

Se laulu soi sisälläni raatelee kuin nälkäinen peto. Minä hyräilen sitä usein öisin, kun uni karkaa ulottuviltani. Ja pe
    Rakkausrunot
    2
    219
  10. Rakas

Minä en tiennyt, olin kai lapsellinen. Tai sitten kukaan ei koskaan varoittanut, että rakkaus sattuu sittenkin enemmän k
    Rakkausrunot
    3
    219
  11. Tyhjyys

Sattuma on joskus, julmista julmin jumala. Miksi pitää polkujen jo eronneiden kohdata? Ja miksi minun piti olla juuri si
    Kirjallisuus
    3
    204
  12. Aamulla

Minä kivetän kasvoni, olen tyyni. Otan vastaan kaiken kivun ja tuskan. Annan sinun mennä. Kohautan olkapäitäni, olen vii
    Kirjallisuus
    3
    204
  13. ärsyttävä tapaus

Kohtaamme monen vuoden jälkeen, voi miten mukavaa! Sinä jaksat jutella kanssani vain vähän aikaa sitten jo kysyt, aavist
    Rakkausrunot
    4
    202
  14. Taitolaji

Vaatiiko se älykkyyttä tai taitoa, lyödä kun makaa maassa jo valmiiksi ruhjeilla? Antaako se hyvää mieltä tai nautintoa,
    Rakkausrunot
    2
    196
  15. RakkaudenLapsi

Sinä ojennat pitkät sääresi eteesi, katsot huolellisesti vartalosi kulman. Puhut minulle taukoamatta siitä, miten vartal
    Rakkausrunot
    6
    196
  16. Ne sanat

Minä kuulin eilen ne sanat, tiedättehän, ne sanat! Ne joilla särjetään sydämiä ja kaadetaan kaikki maailman esteet. Juur
    Rakkausrunot
    3
    194
  17. Tiedätkö?

Sinä tiedät sen tunteen, kun toisen katseenkin voi tuntea hyväilynä iholla. Sinä tiedät miten hellät sanat saavat sisimp
    Rakkausrunot
    2
    193
  18. Katse

Kaupan kassajonossa perjantaina viiden aikaan, sinä seisot niin lähellä että tuoksusi hyväilee ihoani. Minä tarkkailen s
    Rakkausrunot
    4
    193
  19. Paino

Askel on kevyt, mieli on raskas. Salaisuuksia muutama liikaa, joita piilottaa. Minä olen valehdellut sinulle, olen huija
    Rakkausrunot
    3
    185
  20. Lämpö

Joka päivä minä näen liian selvästi mitä yksinäisyys ihmisille tekee. Kuulen ne sadat puhumattomat sanat, kun kukaan muu
    Rakkausrunot
    3
    176