kohsus

Ikuinen luonnonlapsi... ...kaikki muu on turhaa tietoa... Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
47
Kommenttia
76
Etsin
Minä haluaisin kertoa, rehellisesti, unelmista jotka täyttävät pääni lupaa kysymättä, ruuhkabussissa... kiireisenä työpä3230Haava
Vaikeaa, niin kovin vaikeaa. Kertoa sinulle näistä haavoista joita sydämeni reunat on täynnä, paljastaa miten paljon kip4229Hämähäkki
Siinä ei ollut mitään todellista, se kaikki oli vain liian pitkään jatkunut leikki. Minä olin niin satutettu, niin ar3229Kylmä yö
Betoniporras on jäinen, yöpaita ei paljoa lämmitä. Valun istumaan, jalat ei kannata enää. Vedän polvet rintaani vasten,2226yhteinen yksinäisyys
Meitä oli lopulta kaksi yksinäistä. Meitä yhdisti seinät, katto ja yhteinen vuode. Sanoilla olisi voinut särkeä ja tuh1225Sinä
Sinä et koskaan nähnyt oksilla kimmeltäviä jäisiä kyyneleitä ne olivat sinulle vain vettä. Sinulla ei ollut aikaa kuunn4223Kesäloma
Meillä oli liian paljon aikaa, tutkia toistemme silmiä aamuisin katsoa kunnes näki jo pohjalle. Minä pelkäsin aina, mitä1221Paleltunut
Se makasi rannalla, irtojään seassa oli niin samankaltainen ja värinen kuin jäätynyt vesi, että kuljit sen ohi jo kertaa4220Laulu
Se laulu soi sisälläni raatelee kuin nälkäinen peto. Minä hyräilen sitä usein öisin, kun uni karkaa ulottuviltani. Ja pe2219Rakas
Minä en tiennyt, olin kai lapsellinen. Tai sitten kukaan ei koskaan varoittanut, että rakkaus sattuu sittenkin enemmän k3219Tyhjyys
Sattuma on joskus, julmista julmin jumala. Miksi pitää polkujen jo eronneiden kohdata? Ja miksi minun piti olla juuri si3204Aamulla
Minä kivetän kasvoni, olen tyyni. Otan vastaan kaiken kivun ja tuskan. Annan sinun mennä. Kohautan olkapäitäni, olen vii3204ärsyttävä tapaus
Kohtaamme monen vuoden jälkeen, voi miten mukavaa! Sinä jaksat jutella kanssani vain vähän aikaa sitten jo kysyt, aavist4202Taitolaji
Vaatiiko se älykkyyttä tai taitoa, lyödä kun makaa maassa jo valmiiksi ruhjeilla? Antaako se hyvää mieltä tai nautintoa,2196RakkaudenLapsi
Sinä ojennat pitkät sääresi eteesi, katsot huolellisesti vartalosi kulman. Puhut minulle taukoamatta siitä, miten vartal6196Ne sanat
Minä kuulin eilen ne sanat, tiedättehän, ne sanat! Ne joilla särjetään sydämiä ja kaadetaan kaikki maailman esteet. Juur3194Tiedätkö?
Sinä tiedät sen tunteen, kun toisen katseenkin voi tuntea hyväilynä iholla. Sinä tiedät miten hellät sanat saavat sisimp2193Katse
Kaupan kassajonossa perjantaina viiden aikaan, sinä seisot niin lähellä että tuoksusi hyväilee ihoani. Minä tarkkailen s4193Paino
Askel on kevyt, mieli on raskas. Salaisuuksia muutama liikaa, joita piilottaa. Minä olen valehdellut sinulle, olen huija3185Lämpö
Joka päivä minä näen liian selvästi mitä yksinäisyys ihmisille tekee. Kuulen ne sadat puhumattomat sanat, kun kukaan muu3176