Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
cesar68
profiilit
cesar68
cesar68
Vapaa kuvaus
Hellurei
Aloituksia
209
Kommenttia
1207
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
...nimimerkeissä on juuri se että tämä on rekisteröity, ja tällä palstalla olevissa kirjoituksissani on se tähti perässä. Toivottavasti kaikki palstalukijat sen jo osaavat tunnistaa. Noin periaatteessa ei ole kiellettyä kirjoittaa jollakin samankaltaisella nimimerkillä, mutta kielletyä sensijaan on toisena esiintyminen. Näin oli asianlaita tämän kirjoittajan toisessa viestissä jossa puhui että poistelee viestejä, jolloin selkeästi oli tarkoituksena harhauttaa lukijoita; Tuon viestin luonnollisesti poistin.
22.11.2005 08:55
Näin sitten kävi... Pitääpi illempana kirjotella joku kiitoskirje Mikallekkin
20.11.2005 22:31
Älä ilmoita turhaan tätä viestiä asiattomaksi. Vien tämän kirjoituksen nyt lopulta ylläpidon tarkistettavaksi. Olen jo useita tällaisia Tiina koskevia, täysin tietoisesti harhaanjohtavia viestejä poistanut mutta aina vaan tulee uudestaan.
epäilenpa että kirjoittajana on tuo joka mainosti että oli saanut lopullisen bannin Subin keskusteluihin Tiinaa koskevista "asiallisista" viesteistä. katsotaan miten täällä käy...
19.11.2005 14:30
Itsellä ei ole koiraa joten ehkä vaikea suhtautua kysymyksen siten kuin koiranomistajat, mutta jos muuttaisi kysymyksen niin että kenelle heistä antaisin asuntoni avaimen viikoksi kun olen poissa niin enpä tiedä... En ehkä kellekkään :/
19.11.2005 13:02
Vaikka kovasti on yritetty ärsyttää. En ole poistanut viestejä eriarvoisesti niin kuin esität. On useita tilanteita joissa joutuu olemaan puolueeton kahden tai useamman tahon välillä vaikka asiasta olisikin itsellä jokin mielipide. Tuomareilla on laki käytettävissä joten heidän on helppo perustella ratkaisunsa.
Kun arvioidaan palstakirjoituksen oikeutta jäädä palstalle on asia toinen. Sheriffi on aika yksin päätöksensä kanssa. Selkeät herjaukset on helppo poistaa. Mutta mihin vetää raja vapaan ilmaisun ja hyvän maun välille? Olen ollut suht liberaali viestien säilyttämisessä, mutta tasapuolinen kylläkin. Kaikista kilpailijoista on palstalla kipakoita kirjoituksia joissa nimitellään ja esitetään vihjaavia väitteitä.
Vastauksistani voin todeta että missään ei velvoiteta palstasefua vastaamaan ylipäänsä millään tavalla. Jos sefu vastaa johonkin kyselyyn se on sefun oma valinta. Ei ole mielekästä että palstasta tulee inttämispaikka jonkun kirjoittajan ja sefun välillä. Sefu ei yleensä noita väittelyitä voita koska usein kyselijöillä ei ole edes tavoitteena/haluna saada mitään järkevä vastausta. Mielestäni jos olen vastannut olen vastannut asiallisesti.
Olisi aina naivia ajatella että ohjelman fanina minulla ei olisi mielipidettä kilpailijoista. Toin mielipiteeni esille koska mielestäni se on reilua läpinäkyvyyttä toimieni suhteen; Avoimet kortit, ei mitään vedätystä. Vaihtoehto olisi sefu joka ei seuraa sarjaa kuin satunnaisesti (siis ei kiinnostunut kilpailijoista, tapahtumista, tai ylipäänsä koko ohjelmasta) ja kävisi läpi vain valitukset.
19.11.2005 12:46
Pojille kaikille viisi tähteä ja tytöille neljä.
Näin karkealla asteikolla en osaa tuon paremmin laittaa järjestykseen :)
19.11.2005 11:46
Mielestäni sopivin ehdotus hänelle sopivasta ohjelmasta missä voisi olla mukana on jo mainittu tällä palstalla. Eli Perttu mukaan johonkin rakennusohjelmaan. Tosin tuollaiset ohjelmat on yleensä suunnattu aikuiselle väestölle ja luulisin että suurimman suosion hän saisi vähän nuoremmalle väestölle suunnatussa ohjelmassa. Mutta mitäpä jos rooli näin alkutaipaleella olisikin jonkin sellaisen ohjelman pikkuroolissa jossa nikkaroitaisiin jotain pienempää.
Toisaalta kun miettii että Perttu nykyään opiskelee it-alaa niin en tiedä miten kiinnostunugt olisi tuollaisesta roolista.
19.11.2005 11:43
Tarkoititko ehkä tätä kirjoitusta joka löytyy tuolta hieman alempaa?
----------------------------------------------
Perttu.sucks
Kirjoittanut: vetaus Cesar 18.11.2005 klo 21.12
Olen epäillyt tätä alusta asti. Vertailin noita tekstejä ja lauserakenteita. Ihan sama. Perttu.sucks = Cesar. Mikan kaveri tai kavereita.
Molemmat Helsingistä, mutt kirjoituksista päätellen kyseessä on sama henkilö!
------------------------------------------------
Tuo taisi olla ensimmäinen tguollainen kirjoitus mitä osasinkin odottaa "palsta-asiaa" kirjoitukseni jälkeen. Tuon nyt jätin ihan sillä tarkoituksella että siinä on nyt sitten ketju missä voivat spekulantit asiaa pohtia. Ei tarvitse uusia ketjuja perustaa mokoman huuhaan takia... Sinne vaan kommentoimaan lauserakenteita :)
19.11.2005 01:02
kaivoinpa tällaisen kirjoitukseni tuolta jostain kaukaa:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000630&posting=22000000011475659
18.11.2005 23:50
Hyvä linkki kaikkeen palautteeseen Suomi24:n asioissa. Tuo on tosiaan oikea paikka ilmoittaa jos asiattomuuksia tapahtuu palvelun piirissä :) Muistakaa laittaa mailioso mukaan niin saatte mahdollisesti jonkin vastauksenkin. Perustelut toki vaaditaan miksi jostain antaa palautetta...
18.11.2005 23:46
Eivät ole malttaneet lopettaa ollenkaan nyt kun vauhtiin päässeet. Lähinnä kaksistaan käyvät laulamassa. Tällä hetkellä Terhi ja Mika laulavat Starshipiä. Aika pieni tuntuu olevan tarjonta tuolla pleikkarin levyllä...
18.11.2005 23:30
Vasata poiston jälkeen tulin ajatelleeksi että siinä tarkoitettiin tuota realityn loppukohtausta jossa perttu unissaan höpötti. Hassu kohtaus oli kyllä, mutta tuo viesti oli niin hämäävästi kirjoitettu että en heti yhdistänyt, vaan ajattelin huuhaaviestiksi.
18.11.2005 23:21
Minä en mitään tuollaista kohtaa huomannut. No saattaa olla että olen juuri ollut hetken poissa ruudun ääreltä kun on näytetty Terhiä pyykkikoneen äärellä tms, mutta se että Terhi olisi ottanut jonkun likaisen pyykin pois koneesta saadakseen omat pyykkinsä mahtumaan sinne ei Varmasti pidä paikkaansa. Että se siitä viestistä.
18.11.2005 23:19
Osalla ei näytetty kuin yksi jolle halusi antaa lahjan. Osalta näytettiin kaksi. Luulisi että Bigbrother oli ohjeistanut jokaista niin että nimeä kaksi jolle haluat antaa, koska niin luontevasti jotkut nimenomaan sanoivat juuri kaksi kilpailijaa.
18.11.2005 23:12
Niin siinä Antti leikisti sekosi ja alkoi mätkimään Terhiä tyynyllä. Muut aprikoivat että psykologi on odottamassa Anttia kun "flippasi" noin.
18.11.2005 23:06
Aika tyytyväinen olen ollut tähän ensimmäiseen Suomen Bigbrotheriin. hetkeäkään en ole katunut sitä sijoitettua eromäärää mikä tähän meni :)
Hieman olisin toivonut enemmän toiminnallisuutta tehtäviin ja enemmän johdonmukaisuutta bigbrotherin toimiin. Monet naurut on kuitenkin saanut.
18.11.2005 22:58
Taisi tuossa olla nuo arvostelukappaleet... Terhi lähti ensimmäisenä antamaan pisteitä päiväkirjahuoneeseen
18.11.2005 22:10
Vai Eniro maksais mun äänestykset...
Itseasiassa minulla kyllä on firman känny (ei siis Eniron), mutta siinä on kylläkin maksupalvelu-esto että en voi sillä kännyllä edes äänestää. Aion kylläkin tänä viikonloppuna äänestää toisen kerran kilpailun aikana. Sen voi sanoa että se ääne ei mene Mikalle...
18.11.2005 22:08
Kappaleena FOREIGNER:I WANT TO KNOW WHAT LOVE IS
aika karmeeta kuultavaa kyllä :D
...no en parempaa kyllä itsekkään varmaan pystyis
18.11.2005 21:19
Tiloihin laitettu neljä tuolia ja pieni lavakoroke. Ilmeisesti playstation toimii karaokelaitteena.
18.11.2005 21:03
43 / 61