Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
cesar68
profiilit
cesar68
cesar68
Vapaa kuvaus
Hellurei
Aloituksia
209
Kommenttia
1207
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
http://bigbrother-1.saunalahti.fi/subnetti/bigbrother/ehdollaputoajaksi.shtml
14.11.2005 18:54
Eipä ole mitään syytä poistaa tätä viestiä. Itsekkin olen pohtinut tuota että prosentit muuttuvat paljon vielä ohjelman aikanakin. Mielestäni tuolle kuitenkin on järkeenkäypä selitys: Valtaosa äänistä annetaan vasta ohjelman aikana. Esim jos ennen ohjelmaa on annettu vain 20% lopullisesta äänimäärästä on hyvin mahdollista että prosentit muuttuu paljonkin. Useimmat kuitenkin haluavat vielä katsoa koosteet kilpailijoista ennen äänestämistä vaikka olisivatkin jo päätöksensä tehneet.
Miksi sitten nuo 20 ensimmäistä ääniprostenttia eivät vastaa lopullista tulosta voisi selittyä pienen äänimäärän virhemarginaalilla, ja sillä että erilaiset ihmiset äänestävät viikon aikana ja ohjelman aikana. Väittäisin että tuossa mainitsemassasi ensimmäisessä äänestyksessä varsinkin ennakkoon annettujen äänten määrä oli huomattavan vähäinen, ja varmasti kaiken kaikkiaankin äänten määrä oli vähäisempi, kuin mitä nyt loppua kohden. Nythän viimeisessä häädössä ei tulos enään paljoa muuttunut ohjelman aikana.
14.11.2005 08:59
http://www.suomi24.fi/palaute/kirjoita.shtml
Kyseisessä paikassa voit ilmoittaa jos sinusta joku rekisteröity nimimerkki on asiaton. Jos nimimerkin galleria on julkinen, niin kuin tässä tapauksessa on, niin voit avata galleriasivun ja klikata siellä "ilmoita asiattomasta profiilista" linkkiä ja ilmoittaa siellä perustelusi. Ylläpito hoitaa kaiken tällaisen tarkistelun.
Tässä tapauksessa kylläkin sanoisin että tarkoittamasi nimimerkki ei ole sellainen johon ylläpito puuttuisi.
14.11.2005 06:20
Olen jo tuolla aikaisemmin sanonut että tämä viikko menee työn merkeissä. Ensi viikolla taas aikaa enempi syventyä Bigbrotheriin. Tallenteilta pikakelauksella olen vähän katsellut koosteita ja bilehetkiä. Aloituksia on ollut niin paljon että kaikki aika mennyt niiden lukemiseen ja karsimiseen. Vähempi nyt ehtinyt mitään kirjoitusta miettimään. Kiitos huolenpidostasi :)
Tuo toinen huomenta viesti oli tullut sen jälkeen kun olin yöllä käynyt viestejä katsomassa... Sinun huomenta-toivotus oli kyllä tullut melko varhain... Mutta jatkellaan taas lukemisia ja kirjoittamisia :)
13.11.2005 18:17
Ihan mielenkiinnosta aloin googlettamaan tuota mutta eipä tuollaista löytynyt. Tarkoititko kenties "Habeas corpus"?
Habeas corpus on latinaa ja tarkoittaa "sinulla olkoon ruumis". Termiä käytetään lakipykälissä ja tarkoittaa ainakin lakia pidätetyn enimmäisajasta. Aikoinaan englannissa tuolla tarkoitettiin sitä että mielipuolta ei saa vangita. Miten tämä tähän tapaukseen liittyisi?
13.11.2005 18:10
http://www.iltasanomat.fi/viihde/viihdeuutiset.htm
Pitää vähän vierittää alaspäin jotta löytyy
11.11.2005 14:56
Päivän nakuiluannos varmaan taas realityssä heh
11.11.2005 14:53
Mun mielestä lööpit hehkuttaa tänään Gustafssonia ja julkkisparin eroa. Elikkäs pikapikaa joku nyt todistamaan nämä puheet...
11.11.2005 13:08
skeptinen olen tämän palstan tiimoilta tuolliseen tapaamiseen. Hirmu kiva olisi tosiaan jutella ja vaihtaa mielipiteitä bb:n tiimoilta ihan silleen kunnolla. Aihepiiri on kyllä tarpeeksi laaja kantamaan yhden illan, muuten erilaisten ihmisten tapaamista. On harmi vain ettei tänne koskaan saatu rekisteröityneitä kirjoittajia enempää jollain olisi ollut helpompi seurata muiden kirjoituksia ja saada jatkuvuutta mielipiteisiin. Olen osallistunut useisiin miitteihin ja kivaa on ollut, mutta noissa on aina suunnilleen tiennyt millaisen luonteen ihminen omaa ja suorastaan odottanut että pääsee juttelemaan livenä. Miiteissä yleensä käy mukavaa porukkaa...
11.11.2005 00:37
Kilpailijat ovat aika hyviä kavereita keskenään ja tällaiset pikkujutut painavat silloin kun tilanne on tasaväkinen. Ei mitenkään kaukaa haettu ajatus.
11.11.2005 00:23
Taitaa arvata että jotain jäynää tulossa hänelle... Koitti käydä urkkimassa mitä tytöt puuhasivat. Nää tytöt meinaa pilata koko suunnitelman kun eivät saa kikatustaan lakkaamaan
11.11.2005 00:21
Ei kukaan sinun päivääsi pilata halua. Koita nyt vaan olla sovittaa tekstisi ja toimitasi palstalle sopivaksi. Et todellakaan ole ainut jonka tekstejä poistan; Et ole mitenkään silmätikkuna.
11.11.2005 00:19
siltä tuo nyt tosiaan vaikuttaa... Heh... Kostavat pojille Terhin kiusaamisen. Maitoa ja siirappia ja olisiko jauhoja ollut tuossa miksauksessa ainakin. Kukahan pojista mahtaa olla kohteena. Antti saisi olla minun puolesta kyllä uhrina kun aloitti Terhin kiusaamisen.
11.11.2005 00:09
http://bigbrother-1.saunalahti.fi/subnetti/bigbrother/uutiset.shtml?405273
11.11.2005 00:06
Yllättää kyllä että juuri Antti on tuo joka eniten kokoajan asialle nauraa. Perttu nyt ei niinkään jotenkin tässä yllätä. Mika ei ole ollut jutussa mukana ollenkaan. Jäin miettimään että nukkuuko muka noin sikeästi, vaika ihan taktisesti jättää nyt osallistumatta tuohon.
10.11.2005 23:57
Menossa improvisaatio. Jossain välissä ovat noita jäätelötikku-nukkeja tehneet.
10.11.2005 23:29
kaikki sellaiset poistetut avaukset jotka sisällön asiallisuuden puolesta olisi voinut jättää oli sellaisia joista oli juuri hetki sitten ollut samanlainen aloitus.
10.11.2005 23:28
Eli siis ei oikeen mun makuun, mutta kuunteleehan tuota. Ensimmäistä kertaa varmaan Nova soimassa tässä asunnossa :D
10.11.2005 21:28
Yökerhon rakentelu menossa
10.11.2005 21:26
oletuksena on se että 15v aloitetaan juhlimaan ja naisia kaatamaan joka viikonloppu, jollei muusta syystä jo ole jouduttu vuoteen omaksi.
10.11.2005 20:48
45 / 61