YLLÄPITO Ja CESAR

Säännöt

MIksi saa luoda nimimerkin joka halventaa jotakin henkilöä. minusta suomi24 säännöt kieltävät sen eli esim Perttu sucks syyniin

16

1196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerkkiä

cesar sucks

• lähtemätön

sefulle

• Perttu.Sucks
        lähtemätön kirjoitti:

sefulle

Aivan samaa mieltä kanssasi! Päinvastoin kuin Saijja jota ei palstalla edes juuri näkynyt, Cesar on hyvä tyyppi ja oikeudenmukainen - ja on pitänyt melkolailla 100% johdonmukaista linjaa palstan siivoamisessa. Sen lisäksi Cesar seuraa oikeasti 24/7-lähetystä kuten me muutkin aidot BB-fanit - ja on aidosti kiinnostunut Big Brotheriin liittyvistä tapahtumista, sekä osaa perustella kantansa.

• hyvä huomio

rasismihan ja siihen yllytys on täällä kielletty

• Perttu.Sucks

Sanon tähän vain sen, että jokaisella - myös minulla on oikeus mielipiteeseen jonka saa mielestäni vapaasti esittää tällä palstalla.

Oma mielipiteeni on, että Perttu ei todellakaan ole mikään ruudinkeksijä eikä missään tapauksessa itseoikeutettu voittaja. Olen sitä mieltä, että Pertun sijaan Mika olisi parempi vaihtoehto.

Jos nimimerkkini nyt sattuu olemaan muodossa "Perttu.Sucks" niin voi voi. Kyllä täällä palstalla on muitakin nimimerkkejä, joilla tehdään joku statement selväksi. Ja vielä enemmän täällä on kirjoituksia, jotka selvästikin ovat alatyylisiä teinareitten (ja ehkä aikuisempienkin) kirjoituksia.

Käypä lukemassa noita muita palstoja, niin huomaat että nimimerkkini ei ole ollenkaan erityisemmin herjaava. Paljon rankempia nimimerkkejä kyllä varmasti löydät.

Perttu Sucks tarkoittaa suomeksi "Perttu on syvältä" ja tätä mieltä asiasta satun olemaan. Onko se niin vaikeaa tajuta, että kaikki eivät Pertusta tykkää????

• kotia!!

Ei saatana enään jaksa tota sun Mikan ylistämistä! Jo on perkele tullu selväks!! Ja ikäänkuin sä et olis syyllistyny alatyyliseen kirjoitteluun...yeah right!!

• Perttu.Sucks
        kotia!! kirjoitti:

Ei saatana enään jaksa tota sun Mikan ylistämistä! Jo on perkele tullu selväks!! Ja ikäänkuin sä et olis syyllistyny alatyyliseen kirjoitteluun...yeah right!!

Eli sun mielestä Perttua saa ylistää mutta Mikaa ei???? Onpa kaksinaismoralistista ajattelua eikä olla edes jenkeissä!

Kyllä tällä palstalla on tehty varsin selväksi eräitten massapostaajien taholta, että kannattavat Perttua. Koska itse satun pitämään Mikasta, on mielestäni reilua ja oikeutettua Mikaa kohtaan, että hänenkin puolestaan joku täällä puhuu. Etenkin kun perustelut Mikan voiton oikeutukselle ovat perusteltavissa (ja ne perustelut olen mielestäni suhteellisen selkeästi esittänyt).

• että tuo
        Perttu.Sucks kirjoitti:

Eli sun mielestä Perttua saa ylistää mutta Mikaa ei???? Onpa kaksinaismoralistista ajattelua eikä olla edes jenkeissä!

Kyllä tällä palstalla on tehty varsin selväksi eräitten massapostaajien taholta, että kannattavat Perttua. Koska itse satun pitämään Mikasta, on mielestäni reilua ja oikeutettua Mikaa kohtaan, että hänenkin puolestaan joku täällä puhuu. Etenkin kun perustelut Mikan voiton oikeutukselle ovat perusteltavissa (ja ne perustelut olen mielestäni suhteellisen selkeästi esittänyt).

jotenki auttaa Mikaa saavuttamaan voiton? Sä ylistät sitä joka toisessa viestissä ja mollaat samalla Perttua! On sullaki usko Mikaan heikolla!! Ei voi muuta sanoa!!
        Toki toki olet esittänyt erittäin selkeästi perustelut miks Mikan pitäis voittaa jokaisessa viestissä ja miks Pertun ei pitäs voittaa! Keksippäs välillä jotain uutta!!!

• Perttu.Sucks
        että tuo kirjoitti:

jotenki auttaa Mikaa saavuttamaan voiton? Sä ylistät sitä joka toisessa viestissä ja mollaat samalla Perttua! On sullaki usko Mikaan heikolla!! Ei voi muuta sanoa!!
        Toki toki olet esittänyt erittäin selkeästi perustelut miks Mikan pitäis voittaa jokaisessa viestissä ja miks Pertun ei pitäs voittaa! Keksippäs välillä jotain uutta!!!

Samaa voisi sanoa Pertun faneille: Keksikää jotain uutta! On todella kiinnostavaa lukea tällä palstalla rivin kommentteja joissa vain sanotaan että "jep jep, perttu on paras" tai "perttu on paras". Ei osoita kirjoittajalta sen enempää kirjallisia lahjoja kuin mielikuvitustakaan!

• Tässä asiassa
        Perttu.Sucks kirjoitti:

Samaa voisi sanoa Pertun faneille: Keksikää jotain uutta! On todella kiinnostavaa lukea tällä palstalla rivin kommentteja joissa vain sanotaan että "jep jep, perttu on paras" tai "perttu on paras". Ei osoita kirjoittajalta sen enempää kirjallisia lahjoja kuin mielikuvitustakaan!

olen samaa mieltä! Ne turhat otsikot ja kirjoitukset saisi samantien karsia roskikseen!!

• jeppe
        Tässä asiassa kirjoitti:

olen samaa mieltä! Ne turhat otsikot ja kirjoitukset saisi samantien karsia roskikseen!!

Mä oon Perttu.sucks sun puolella vaikka pidän pertusta, kyllä sulla saa olla oma mielipide ja toi nyt on ihan naurettavaa alkaa valittaa valvojalle tosta sun nimimerkistä. Naurettavaa.

• hyvä kannanotto

varmasti voi luoda ilmaisematta siinä kantaansa taikka rotuansa tahi nimiä mainitsematta toivoisin näiden rekattujen poistamista ja tai uudelleen nimeämistä

• säännöt

nimimerkeitä saa lähettää myös suoraan ylläpitoon joka poistaa herjaavat nimimerkit

• hahahahahahahah

arkajaloille ja lapsille tikkari

• Perttu.best

nimimerkit harvassa

• http://www.suomi24.fi/palaute/kirjoita.shtml

Kyseisessä paikassa voit ilmoittaa jos sinusta joku rekisteröity nimimerkki on asiaton. Jos nimimerkin galleria on julkinen, niin kuin tässä tapauksessa on, niin voit avata galleriasivun ja klikata siellä "ilmoita asiattomasta profiilista" linkkiä ja ilmoittaa siellä perustelusi. Ylläpito hoitaa kaiken tällaisen tarkistelun.

Tässä tapauksessa kylläkin sanoisin että tarkoittamasi nimimerkki ei ole sellainen johon ylläpito puuttuisi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      727
      2266
    2. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      50
      2259
    3. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      125
      2173
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      127
      2113
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      54
      1756
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      241
      1633
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1361
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1309
    9. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1195
    10. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1137
    Aihe