Vapaa kuvaus

heips, lakritsijäde on joutunut unholaan, olen jättänyt sen lojumaan pakastealtaaseen. Mä olen nyt "tripla-mummi", hienoo. Nyt on lenkkeily fiilis, ois kiva saada seuraa reippaalle kävelylle.siis lenkkarit jalkaan ja tuulipuku päälle, puvun housuihin jouduin jo laittamaan vyön, sen verran on tullut liikuttua, olen melkein ylpeä saavutuksestani ", niin olen siis kolmen tenavan mummi, mut en kovin mummomainen, tietty mummossa ja mummissa on vissi ero, mummot on selkeesti "vanhempia", ehkä, luultavasti, kyllä kai, varmaankin, mut jokatapauksessa MUMMI, vähän oon kyllä leuhka niistä tenavista. Täällä kotona mulla on vanha koira-rouva ja nuori kissa-neiti, musta kissa tietty niinku muillakin vappunoidilla, luudan joku pölläs oven pielestä, se ei ollu vakuutettu, joten joudun käyttämään pientä autoa kulkiessani, siitäkin on osa viel maksamatta, onneks iskä ei hätäile maksun kans. mut olkaahan yhteydes ja lähtekää lenkille, se piristää, ehkä, luultavasti, kyllä kai........ Suosikkibändit/artistit: Yö, zen cafe, hurriganes....... Lempikirjat: seppo jokiset, leena lehtolaiset, Remes, higgings-clark.... Vapaa-aikanani: sauvakävelen, Uiskentelen, Luen Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kreikka Katson tv:stä mieluiten: Poliisisarjoja Kotieläimet: Koira ja kissa En pidä: käyttö-ohjeista, alkoholisteista, raha-pulasta Ruoka & juoma: valkosipuliperunat, salaatit, vesi, joskus valkkari tai siideri Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

3

Kommenttia

9

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit