Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
seiun
profiilit
seiun
seiun
Vapaa kuvaus
Kotimaa: Suomi
Koulutus: Dr
Ammatti: AT
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
92
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Varmaan+yksikin+riittäisi,+jos+ei+tarvitsisi+tämän+rikollisjuopon+hyvinvoinnista+välittää.+Ei+nuo+lyönnit+kyllä+mitään+kunnollisia+nyrkiniskuja+ole.+Sen+verran+epäteräviltä+näyttää.+Tuskimpa+poliisi+alkaisi+noin+suuren+porukan+nähden+nyrkittämäänkään,+vaikka+sattuisi+olemaan+ns.+mätä+omena.
22.08.2020 15:27
No+jotku+Mr.+Finlandit+tmv.:t+nyt+on+jotain+fruittareita.+En+onneksi+ole+mitään+sellaista.+Onneksi+valtaosa+miehistä+kuuluu+ns.+alempiin+miehiin+-+sinä+hyvänä+esimerkkinä.+On+sitten+meille+lopuille+aika+helppoa+nämä+hommat,+vaikkei+nyt+mikään+kiiltokuvapoika+olekaan+ruskeine+ihoineen+ja+siistine+sänkineen.+Kiiltokuvapojille+tietysti+on+vielä+helpompaa.+On+olemassa+aika+paljon+myös+heistä+kiinnostuneita+naisia.+Kilttimiehet+ovat+sitten+oma+aika+surullinen+kategoriansa.
29.07.2017 01:37
Lisätään+nyt+vielä+,että+vaikka+ei+haluttanutkaan,+niin+kyllä+mä+aina+yritin+parhaani,+kun+naista+halutti.+Pihtaamiseen+en+kyllä+syyllisty,+vaikka+ei+haluttaisikaan.+Jos+kyrpä+ei+nouse,+niin+sitten+hoidetaan+suulla+tai+sormin.
16.07.2017 02:04
Olin+parisuhteessa,+jossa+nainen+oli+halukkaampi.+Ongelma+oli+se,+että+en+kiihottunut+naisesta.+Sen+jälkeen+kun+nainen+oli+muutaman+kuukauden+käynyt+salilla,+ongelma+katosi.+Hän+alkoi+kiihottamaan+niin+paljon,+että+kyrpä+oli+pystyssä+kun+vain+katsoin+häntä+tekemässä+palapeliä+olohuoneessa.
Eli+joo.+Ongelma+voi+olla+naisessa,+mutta+en+tietysti+voi+puhua+kaikkien+puolesta.
16.07.2017 02:02
Koitahan+välillä+vähän+liikkua,+niin+ehkä+saisit+nuo+extra-kilot+pois+sieltä+vyötäröltä.+Sen+jälkeen+voisit+vaikka+etsia+jonkun+oikean+miehen,+ja+saat+intohimoa+ja+kyrpää+sen+minkä+vain+tahdot.+Voit+sen+jälkeen+sanoa+tuolle+lusmulle,+että+så-lång.+Itsestään+huolta+pitäville+kyllä+aina+löytyy+ottaja+myös+meistä+vähän+paremman+luokan+miehistä.+Ei+tarvitse+tyytyä+b-luokan+äijään.
16.07.2017 01:59
Itse+yleensä+hoidan+homman+fiilispohjalta.+Ensimmäinen+yhdyntä+tapahtuu+aika+nopeaa,+koska+nainen+yleensä+vaikuttaa+aika+valmiilta+ottamaan+sisään.+Yritän+vedellä+perinteisin+keinoin+niin+pitkään,+kun+pystyn.+Lähes+poikkeuksetta+nainen+on+niin+kostea,+että+en+pysty+pidättelemään+15+minuuttia+pidempään,+vaikka+kuinka+yrittäisin.+Toisella+kerralla+nainen+onkin+sitten+jo+vähän+rennompi,+ja+alkaa+itsekin+vähän+toteuttamaan+omia+fantasioitaan.+Kolmas+kerta+tapahtuu+jos+on+tapahtuakseen.+Mun+mieskunto+alkaa+olla+jo+kolmannella+kerralla+vähän+lopussa,+erityisesti+jos+siinä+ei+nukuta+välissä,+mutta+tarpeksi+kiihottavan+naisen+kanssa+mennään+vielä+sekin+kerta.+Siinä+kuitenkin+yleensä+on+molemmat+siinä+tilassa,+että+yritetään+vain+saada+se+tyydytys+yhdessä+ja+jaetaan+se+tunne+keskenämme.
16.07.2017 01:54
2kk+päästä+eivät+voi+kieltää.+Kannattaa+ottaa+kuitenkin+huomioon,+että+hän+saattaa+pyrkiä+tekemään+susta+ankkurin+Suomeen.+Ei+kannata+viedä+suhdetta+kovin+pitkälle+ennen+kuin+turvapaikkahakemus+on+hyväksytty,+koska+muuten+saatat+tulla+hyväksikäytetyksi.
24.05.2017 19:13
Itselläni+tuntuu,+että+jos+suhde+pääsee+alkuun,+niin+nainen+olisi+lähes+poikkeuksetta+halukas+sitoutumaan.+Itse+olen+sitten+joutunut+lähtemään,+vaikka+olen+kyllä+pyrkinyt+pitämään+tosi+korkeaa+rimaa+sille,+että+aloitan+edes+suhdetta.
24.05.2017 19:04
Tunnen+kans+pari+peräkammarinpoikaa.+Heitä+yhdistää+outous.+He+ovat+vähän+hyypiömäisiä.+Normaalisti+tosi+sellaisia+tasaisia,+ehkä+vähän+liiankin+tasaisia,+persoonia,+mutta+joissain+tilanteissa+sitten+yhtäkkiä+tosi+kärkkäitä+ja+räjähtämisherkkiä.+Ottavat+itteensä+jostain+ihmejutuista.+Tuntuu+kuin+olisi+vähän+luonteessa+vikaa.+Tästä+se+yleensä+on+kiinni.+Erityisesti+jos+suhteissa+pääset+alkuun,+mutta+ne+eivät+tunnu+jatkuvan.+Naisissa+on+kuitenkin+samanlaisia+hyypiömäisiä+tyyppejä.+Tiedä+myös+tällaisen+lähes+peräkammarinpojaksi+jääneen,+joka+kuitenkin+löysi+tosi+oudon+itseään+n.+10+vuotta+vanhemman+taiteilijanaisen.+Se+suhde+kyllä+oli+outo,+ja+kahteen+vuoteen+eivät+viettäneet+yötä+yhdessä+(tosin+en+ole+udellut+mitenkä+sänkyrintamalla+muuten.)
24.05.2017 19:02
Pantava+vai+painava?+Itse+taipuisin+jälkimmäiseen.+Ja+miksi+sanot,+että+"normaali"+nainen?+Onko+sairaalloisesti+ylipainoinen+ihminen+jotenkin+normaali+jo+nykyään?+Tuo+ei+ole+enää+normaalia+edes+Amerikassa.
Mitenkä+myös+sanot,+että+"pidän+ulkonäöstäni+hyvää+huolta".+Et+selvästi+pidä.+Liiku+vähän+enemmän+ja+syö+vähän+vähemmän.
Ei+naisen+mikään+heinäkeppi+tarvitse+olla+välttämättä,+mutta+sairaalloinen+ylipaino+on+vasteinmielistä+jo+sen+takia,+kun+tietää+kuinka+huonosti+ihminen+pitää+terveydestään+huolta.
27.01.2017 22:16
Riippuu+ihan+tykkääkö+toinen.+Itse+tykkään+ja+kumppanitkin+on+yleensä+tykänneet.+Kerran+nainen+oli+vähän+liian+innokas+sen+kielensä+kanssa.+Kun+suutelin,+niin+kieli+tuli+aina+sillä+samalla+sekunnilla+mun+suuhun.+Se+vähä+oli+turnoff,+mutta+ei+paha.
Jos+olet+hyvä+suutelija,+niin+todennäköisesti+ottava+puolikin+tykkää.+Vastaavasti+jos+huono,+niin+hän+todennäköisesti+menettää+halunsa.+Myös+jos+on+pidempiaikainen+suhde,+ja+nainen+ei+halua+katsoa+sinua,+niin+todennäköistä+on+että+hän+haaveilee,+että+joku+työkaveri+on+ottamassa+häntä+takaa.+Muistan+entisen+avokin+kanssa.+Usein+kun+otin+häntä+takaapäin,+niin+ajattelin+yhtä+hänen+kaveriaan,+mutta+joo...+se+on+entinen+suhde+se+:)
04.01.2017 04:13
7-vuotta+on+pitkä+aika+tuhlata,+jos+toinen+vaikuttaa+väärältä.+Kukaan+ei+ole+täydellinen,+mutta+yleensä+alle+7-vuottakin+riittää.+Itse+lähdin+2½+v+jälkeen.+Nyt+on+uutta+katseltu+vieressä+myös+tuon+2½+v,+ja+ei+tee+mieli+lähteä.+Alkuhuumakin+uuden+kanssa+kesti+suht.+vähän+aikaa+joka+välillä+harmittaa,+mutta+tämä+on+varsin+hyvä+nainen.+Onhan+siinä+omat+vikansa,+mutta+niinpä+on+meissä+kaikissa.+Nalkutus+söi+vähän+miestä+aluksi,+mutta+osaan+suhtautua+siihen+nykyään+huumorilla.+Elämänlaatu+parani+satakertaisesti+sen+jälkeen.+En+kuitenkaan+koe+samanlaista+henkistä+väkivaltaa+kuin+ekassa+suhteessani.
Mutta+joo,+enpä+tiedä+miltä+tämä+7-vuoden+jälkeen+tuntuu.+Toivotaan+että+jopa+paremmalta,+kun+viimeaikoina+tämän+on+mennyt+jopa+parempaan+suuntaan.
04.01.2017 03:23
Kannattaa+toki+varmistua+siitä,+että+tämä+jäbä+on+nyt+se,+jonka+kanssa+haluat+seurustella.+Olet+16-vuotias+joten+98+%:n+varmuudella+ette+sovi+yhteen.
Mistään+rakaudesta+ei+kannata+edes+tuossa+iässä+puhua.+Rakkaus+tuossa+iässä+tapahtuu+tuntematta+toista.+Tietämättä+yhtään+mitään+toisesta+oikeasti.+Se+voi+tapahtua+pelkästään+kauniiden+kasvojen+perusteella.+Tuo+ikäero+on+myös+tuossa+iässä+ihan+järjetön.+35+vuotiaana+voisin+helposti+olla+kypsän+22+vuotiaan+kanssa,+mutta+19+vs.+16+on+kuitenkin+pari+jossa+toinen+luulee+olevansa+aikuinen+ja+toinen+toivottavasti+ei+edes+vielä+luule.
Pidättäydy+jos+halua,+mutta+sano+siitä+sitten+selvästi.+Sanot+että+et+esim.+halua+seksiä+ennen+kuin+vuosi+tulee+täyteen+tai+ennen+kuin+menette+kihloihin+tmv.+Kyllä+tämän+jälkeen+kaveri+sitten+joko+jättää+sut+tai+yrittää.+Jos+yrittää,+niin+ei+sekään+nyt+vielä+mitään+sano,+koska+olette+lapsukaisia+vielä.
Ja+yleisesti+ottaen+sanonta+"Rakastaminen+ei+ole+sitä,+että+suostuu+sellaiseen+mitä+ei+halua"+on+kyllä+_täyttä_+potaskaa.+Halut+ei+aina+kohtaa,+ja+jos+_todella_+rakastaa+toista,+niin+on+valmis+tekemään+tämän+puolestä+myös+sellaista+mitä+ei+itse+välttämättä+halua+tehdä.+Jos+et+ole+siihen+valmis,+niin+et+kyllä+rakasta.+Mutta+kuten+sanoin,+niin+tässä+tapauksessa+ei+kannata+rakastamisesta+puhua.+Tämä+on+lyhytaikaista+ihastuksentunnetta,+joka+kyllä+voi+tuntua+pahaltakin+kun+se+on+ohi,+mutta+ohi+se+menee+ajan+myötä+joka+tapauksessa.
04.01.2017 02:45
No+tämä+nyt+ei+kyllä+pidä+paikkaansa.+Kyllä+minua+on+aina+oman+ikäinen+kiinnostanut+eniten.+Toki+skaala+on+pikkuhiljaa+laajennut+alaspäin,+mutta+kyllä+15-18+vuotiaat+ovat+olleet+poissa+jo+aikoja+sitten.+Skaala+ei+ikinä+kuitenkaan+mennyt+siten,+että+yli+20+vuotiaat+olisivat+siitä+pois+tippuneet.
Evoluutio+ei+mitenkään+tue+sitä+että+pylsitään+mahdollisimman+nuoria.+Siinä+hommassa+on+myös+evoluution+kannalta+haitallisia+asioita.+Toki+karuissa+olosuhteissa+varmaan+nuorempikin+kelpaa,+mikä+taas+on+evoluution+mukaista.
Evoluutio+on+todennäköisesti+mukautunut+kiinnostukseen+lähellä+samaa+ikää+olevia+kohtaan,+että+ihmisryhmissä+tulisi+mahdollisimman+vähän+riitatilanteita,+jotka+johtavat+populaation+pienenemiseen.+Samaan+aikaan+kuitenkin+miehet+ovat+olleet+vaarallisissa+tehtävissä+ja+miehiä+on+ollut+huomattavasti+vähemmän.+Täten+myös+aikuisiälle+(20+vuotta+lähtien)+päässeet+naiset+kiinnostavat+myös+vanhempia+miehiä.+Oman+ikäistä+seuraa+ei+välttämättä+naispoloiselle+löytynyt.+Miehellä+saattoi+karummissa+oloissa+olla+suurikin+naiskatras,+josta+pitää+huolta.+Paremmissa+oloissa+sitten+tilanne+oli+vähän+toinen,+ja+ihminenhän+käyttäytyy+luonnostaan+ihan+erilailla+yltäkylläisyydessä+kuin+karuissa+olosuhteissa.
04.01.2017 02:37
Ei+taida+olla+ihan+puhtaat+jauhot+pussissa+alottajalla.+Nimittäin+jos+tuollaista+haluaa,+niin+sitä+myös+saa+todella+helposti.
Miehen+onki+sitte+useampaa+naista+lähes+mahdoton+löytää.+Nainen+löytää+vaikka+10+miesta+naimaan+tätä+samaan+aikaan+helpommin+kuin+mies+löytää+yhden+naisen.
01.01.2017 20:37
Joo molemmat olisi kyllä kiinnostaneet. Toinen piti valita... vieläkin yhdessä.
30.04.2016 02:12
Mäkin ajattelin että voisin. Just ostin 3 santtua.
23.04.2016 13:34
Joo no voisit varmaan vähän harkita asiaa tarkemmin. Jos näet heitä usein joka tapauksessa, niin voi johtaa aika ikäviin tilanteisiin, erityisesti sen jälkeen kun aviomiehesi saa tietää. Jos pystyt hallitsemaan, että halutessasi et enää ikinä törmäisi siihen ihmiseen, niin sitten pitää miettiä, että haluatko menettää kaverin. Seksin jälkeen hän ei enää ole pelkästään kavereita sen jälkeen.
Ainut vinkki minkä voin sulle antaa on, että jätä miehesi.
09.04.2016 03:46
Miehet arvostaa neitsyyttä, mutta aika harvassa taitaa olla nainen, joka haluaa katsoa kokematonta miestä. Tietysti jos maksat tarpeeksii, niin varmaan löytyy joku.
04.04.2016 00:26
Heh. Eiköhän se kysynnän ja tarjonnan lakia noudata tämäkin "ala". Jos näitä 200e/tunti maksavia löytyisi, niin toki alempaan hintaan ei tarvitse tyytyä. Onnea vain etsintään, kun rahaa tarvitsisi.
04.04.2016 00:23
2 / 5