Rakastan poikaystävääni enemmän kuin ketään. Luotan häneen täysin ja tiedän, ettei hän koskaan haluaisi satuttaa minua. Hän on 19 ja minä 16. Olen neitsyt ja hän taas ei. En koe olevani valmis seksiin ja olen hänelle siitä kertonutkin useaan otteeseen. Hän tykkää kosketella minua ja tekeekin sitä aina. Se on ihan ok muuten, mutta _aina_ kun on mahdollisuus, hän työntää kätensä housuihini. Se on erittäin rasittavaa. Hän kyllä lopettaa, kun käsken, mutta myöhemmin tekee uudelleen.
Kerran, kun olin hänen luona yötä, heräsin yöllä siihen, että hän taas hipli minua. En jaksanut enää edes estää ja hän päättikin sormettaa minua. Myöhemmin kun puhuttiin tästä, kerroin hänelle, etten erityisemmin pitänyt siitä. Hän sanoo, ettei haluaisi tehdä niin, mutta hänen halunsa ovat liian suuret. Välillä hän pystyy olemaan pari päivää ihan kunnolla, mutta sitten se taas jatkuu.
Hän luulee, että nyt kun hän on päässyt pidemmälle, niin voisimme alkaa kokeilemaan uusia juttuja. En todellakaan halua ja näin olen sanonutkin, mutta en tiedä ottaako hän sitä tosissaan..
Onko poikaystäväni sitten vain yliseksuaalinen vai mikä tässä on? Se jatkuva hiplailu on niin ärsyttävää! Hiplailisi sitten itseään eikä mua... Onko muilla kokemusta samanlaisesta?
Poikaystävää haluttaa kokoajan
13
1017
Vastaukset
Ei poikaystäväsi ole yliseksuaalinen, mutta sinä kyllä vähemmän seksuaalinen. Ero voi johtua pelkästään iästä. Voi olla, että päästyäsi seksin makuun, olet vallan kyltymätön seksipeto.
Melkein aina toinen, ei suinkaan aina mies, on seksuaalisempi kuin toinen. Jos kieltää 19-vuotiaalta mieheltä seksin, hän kärsii vakavasti. Et voi ymmärtääkään, kuinka hän kärsii, mutta koska hän rakastaa sinua, hän yrittää epäsuhdasta huolimatta olla vähäseksisempi, vaan ei onnistu.
Minulla oli aivan sama tilanne tyttöystäväni kanssa. Rakastin häntä ja hän minua. Kun tapasimme, pidin sormeani hänen vitussaan. Vaikka hän jopa kostui siitä, hän kuitenkin piti sitä vastenmielisenä. Yritin siis olla panematta sormeani hänen vittuunsa ja onnistuinkin siinä joskus niin, että hänkin huomasi yrittämiseni, mutta silti taas seuraavalla kerralla en voinut vastustaa itseäni työntämästä sormeani hänen sisällensä. No eihän siitä sen pitemmälle jouduttu. Koko seurustelu kaatui eri suuruisiin tarpeisiin ja eri käsityksiin, miten pitäisi edetä.
Tällä asialla on myös tunnepuoli. Kun työntää, oli se sitten kyrpä tai sormi, tytön vittuun, tuntuu, että on niin lähellä häntä, kuin voi olla. On välttämätöntä olla lähellä häntä, jota rakastaa. Itsensä hiplailu on myös välttämätöntä, mutta ei se poista tarvetta olla toista lähellä. Kun sormi tai kyrpä on toisen sisällä, on kuin olisi kasvanut yhteen toisen kanssa, kuin olisi täydellisesti sulautunut toiseen. Tämä ei todellakaan ole tahdonasia, jota ilman voi olla.
Jos aiotte jatkaa, teidän on tehtävä kompromissi, hyväilette toisianne jonkin verran. Jos se ei onnistu, seurustelunne menee karille. Aikaa myöten mies huomaa, että ei tästä mitään tule, ja etsii tytön, jolle seksi on luonnollista seurustelussa.
Voi olla, ettet ole seksuaalisesti vielä herännyt, mutta et voi vaatia sitä toiselta, joka on jo. Tulevaisuudessa sinullekin seksi todennäköisesti maistuu. Sinulla ei siis ole syytä huoleen itsesi ja tulevaisuutesi suhteen, mutta romanssi ilman seksiä tai liian vähällä seksillä, on toiselle mahdottomuus. :)Mnjahh. No siinä hyvää puoli on se et sun poikakaveri on kiinnostunu susta, vai onko? Ekaks selvittää se, anteeksi nyt vaan, onks hän sun, vai sun peffan perässä. Miehena ymmärän hyviinkin molemmat tapaukset.
Periaatessa jos hän on kiinnostunu sinusta, niin häneen pitää ymmärtää se ei sana. Tuosda iässä on kyl aika paljon vaadittu et nuorukaisella ois jotain ittehallinta, mut täs on kysymys et jos hän on ryhdynyt suhteeseen 16v tytön kans, pitäis häneen ymmärtää, et joku juttu saa odottaa.
Sun näkökannalta seksin aika on sit kun se on, kaikki pakkopulla jutut tuos ei auta yhtään. Itteä ku muisteleen 19v, niin en voi mitenkää mennä sormella osoittaa sun poikakaveria et hirveä ihminen. Aika moni 19v on just semmoinen, veri kiehuu. Odotaspa kunnes kevät vielä tulee.
Vaaran paikka on siinä et teidän odotukset eivät kohtaa. Semmoinen voi johtaa suhteen hajoamisen, kun se 19v otta seksiä joku hetki siitä mistä sitä saa.
Mitä kannatais ajatella, on se et kuinka paljon oot valmis tulemaan häntä vastaan siinä. Eli nuori ihminen ja terveet kädet. Ootko valmis, hmmh, auttaa häntä tiukassa tilaanteessa. Mut se on se et justiinsa niinpaljon kun sulle sopii. Ei niihiin pyöksyihin oo asiaa niinkauan kun sulle se ei käy. Piste.Poikakaverin pitäis ymmärtää missä rajat menee. Häneen pitäis ymmärtää että pikkuaskelet on paras tapa. Niinpitkälle meette kun sul lyö rajat vastaan.
Jonkun sortin kompromissi on ehkä ratkaisu, mut semmoinen mihiin sa oot valmis. Silloin kun sa oot valmis.
Pääasia et se ei olis sulle oikea emotionaalinen sitoutuminen, mut hänen mielenkiinto on vaan seksin saamisessa. Hyvin moni nuori mies ei osaa eroittaa niitä, tai on niin sen seksin perässä et ei välitä. Tämä voi sit sattua, mut ei ois kuule mitenkää ainutlaatuista.
Selvitä ekaks, mikä on häneen tavoite siinä suhteessä. Jos se on seksi, niin auch. Jos hän on sinusta kiinnostunut ihmisenä, niin ehkä joku toimiva kompromissi ratkaisu.Hmm. Ajattelin et no onko näist vastauksista sulle käytönnön hyötyä? Juuvet on ppjalla seksidraivia ja sul ei nyt niin paljon ja no on se ihaan yleistä tuossa iässä. No mitäs sit tehtais et homma ei karkais aina käsista.
Mitäpäs jos vaikka istusitte alas ja keskustelisitte asiasta.
Mitkä on teidän suhteessa sun ja häneen odotukset ja toivomukset tunnetasolla ja läheisyyden, fyysisella tasolla.
Eli kuinka kauas oot sa valmis menee ja mitä poikakaveri toivois. Missäs olis se piste missä häneen odotukset ja sun valmius mennä, kohtaasivat.
Siitä sit joko sovitte tai sit ei.
Tää on tietysti miehen näkökanta. Jos sulle se ei sopii niin ei vaan.
Mut se on lopuksi rasittavaa ja kiusaallista ku housuis jännitää koko ajan. Kuten sanottu, saa miehen kun miehen tyytyväiseksi/rauhoitetuks muutenki, ku perinteisella tavalla. Sinäänsä ei oo se pahin tapa tai johdatus aikuisen ihmiseen relämään tähään osaan. Ja no asioista sopiiminen on suhteessa kun suhteessa ihan jokapäivästä, ihmissuhde lihapullosoppa.
Tsemppia.- Justus1952
Ei 16 v ole enää syy pidttäytymiseen,antaa mennä vaan !!!!
Vittu kundii panettaa. Ja karkki ois ihan vieressä. Ymmärrän kyllä et harmittaa jos toinen koko ajan yrittää. Mut koita ymmärtää sitä jäbää. Sil varmaan tuntuu et kivekset räjähtää ja kyrpä seisoo koko ajan. Jos et itse diggaa" hiplailusta" niin mites jos jeesaat kundii? Kunnon kyllin hierontaa ja runkkaus jeesii. Ei oo sama asia jos se yksin näpittää. Ja sit kokeilet suihin ottoo. Ethän sä nyt voi antaa jäbän kulkee ladatun aseen kans koko ajan. Muuten se kyl löytää jonkun muun mestan mis laukaisee.
- Naistenmies83
Ei kannata välttämättä luotta noin sokeasti poikaystäväsi pidättäytymiseen. Itse olen sortunut muutaman kerran. Rakastan avokkiani suuresti ja en hänelle kyllä näistä koskaan kerro, koska en halua häntä loukata. Se vähäinen seksuaalinen halukkuus vain tuhoaa mut, jos en pääse toteuttamaan halujani muualla. Onneksi olet päässyt, koska olisin todennäköisesti joko masentunut tai sitten pistänyt avokin kanssa poikki. Kumpikaan vaihtoehto ei kuulosta hyvältä, koska tätä yhtä virhettä lukuunottamatta rakastan avokkiani todella paljon.
Itsestänikään ei kukaan uskoisi, että teen tällaista, ja itseäni aina teon jälkeen kaduttaa suuresti, mutta sitten kun sitä vähän mietiskelen, niin en voi ajatella muuta kuin, että tämä saattoi pelastaa suhteeni. Täydellinen seksuaalinen tyydyttyminen. Sillä jaksaa taas jonkin aikaa. Mitään rakkautta en näitä vieraita naisia kohtaan kokenut. He ovat minulle pelkkää seksiä, ja äärimmäistä himoa. Olisin äärimmäisen onnellinen, jos saisin tämän avokiltani, mutta minulle ei sitä anneta. Tiedän kuitenkin, että on vaikea löytää kaikin puolin yhteensopivaa puolisoa. Minulla oli ennen seksuaalisesti tosi himokas, mutta sitten persoonallisuus oli ihan hirveä, ja jätin hänet kun en kestänyt. Nykyistä en halua jättää. - Nainenisollanllä
Neitsyys on iso asia meille naisille. Jos tunnet että et ole valmis, älä suostu. Itse olin 17 vuotias ja halusin itse ja kaikki meni hienosti. Älä anna pojan painostaa sinua siihen.
- Nainenisollanllä
Löylykauhamies olet ihan mahdoton :D
- vvccgg
Ou jee löylis rulaa
- Nainenisollanllä
"Työnnä sille löylykauha pers***seen niin loppuu hiplaaminen" :D :D *Reps*
- Ihme.pihtari
Anna sitä pillua tai muuta nunnaluostariin.
- kokoajan
Ikä tai ikäero ei ole ongelman ratkaisu vaan se, että molempien itää haluta.
Älä aloita seksisuhdetta ennenkuin itse sitä oikeasti haluat. Rakastaminen ei ole sitä, että suostuu sellaiseen mitä ei halua.Kannattaa toki varmistua siitä, että tämä jäbä on nyt se, jonka kanssa haluat seurustella. Olet 16-vuotias joten 98 %:n varmuudella ette sovi yhteen.
Mistään rakaudesta ei kannata edes tuossa iässä puhua. Rakkaus tuossa iässä tapahtuu tuntematta toista. Tietämättä yhtään mitään toisesta oikeasti. Se voi tapahtua pelkästään kauniiden kasvojen perusteella. Tuo ikäero on myös tuossa iässä ihan järjetön. 35 vuotiaana voisin helposti olla kypsän 22 vuotiaan kanssa, mutta 19 vs. 16 on kuitenkin pari jossa toinen luulee olevansa aikuinen ja toinen toivottavasti ei edes vielä luule.
Pidättäydy jos halua, mutta sano siitä sitten selvästi. Sanot että et esim. halua seksiä ennen kuin vuosi tulee täyteen tai ennen kuin menette kihloihin tmv. Kyllä tämän jälkeen kaveri sitten joko jättää sut tai yrittää. Jos yrittää, niin ei sekään nyt vielä mitään sano, koska olette lapsukaisia vielä.
Ja yleisesti ottaen sanonta "Rakastaminen ei ole sitä, että suostuu sellaiseen mitä ei halua" on kyllä _täyttä_ potaskaa. Halut ei aina kohtaa, ja jos _todella_ rakastaa toista, niin on valmis tekemään tämän puolestä myös sellaista mitä ei itse välttämättä halua tehdä. Jos et ole siihen valmis, niin et kyllä rakasta. Mutta kuten sanoin, niin tässä tapauksessa ei kannata rakastamisesta puhua. Tämä on lyhytaikaista ihastuksentunnetta, joka kyllä voi tuntua pahaltakin kun se on ohi, mutta ohi se menee ajan myötä joka tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450