Vapaa kuvaus

Kotieläimet: Kissa Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

18

Kommenttia

232

1. Mullakin vaivaa. Siis vatsavaivaa. wc:ssä istumista.. Hirvee olo siellä Wc:ssä... Tällaisia tutkimuksia voisit kans tehdä Antibioottiklinikalla... Missä tarkistetaan kaikkien ravintoaineiden puute. Sit hiustutkimuksia tekee Akateemiset kampaamot.
    Multa näky hiuksissa kaikkee stressihiusta, maitohiusta... Siis kaikki näkyy hiuksissa. Maidon juonnin oon lopettanu kokonaan. Tällä hetkellä syön Cholerraa. Vihreitä helmiä 10 kpl päivässä. Joskus luin et esim B12 vitamiinin puute voi aiheuttaa ripulia. suosittelin et lopetat sokerin syönnin toistaiseksi kokonaan. Ja vehnäjauhot. Tässä vasta oli juttua et ulkomaillla ei ihmiset saa maidosta mitään oireita, jolla täällä on laktoosiongelma. Kuulema pastorointi tekee sen. Pastorointi tappaa maidosta, sen joka pilkkoo laktoosia. Kaikilla ei kuitenkaan ole laktoosiongelmaa. Joten voi olla maitoyliherkkyys.

Lootuskaupasta voi ostaa Ruokayliherkkyystestin.. On kyllä 92 euroa. Siitä näkee, jos ruokayliherkkyys on joillekkin ruoka-aineille.. Mut ei kuitenkaan allergiaa. En oo kyllä kokeillu.

TOIVOTTAVASTI JOTAIN APUA LÖYTYY..
  2. Se pitää ite kokeilla.
  3. Sattumalta mies ne löysi. Se on sellainen jalkapohjaan laitettava laastari, joka laitetaan yöksi jalkapohjaan ja siihen tulee yön aikana elohopeaa. En ekakerralla uskonu koko asiaan, mut kun aamulla aukaisin laastarit oli ne ihan amalgaamissa. Oli myös alussa jotain ruskeaakin seassa. Vähemmän nykyään tulee, ku alussa tuli paljon enemmän. Ne kasveista tehty. Amerikasta ne tänne tulee. Siitä näkee mitä myrkkyjä tulee elimistöstä. Aamulla kun ottaa laastarit pitää vielä pestä jalkapohjat, koska sitä on siinäkin ja vielä haisee amalgaamille, vaikka peseekin. Olen käyttänyt kummassakin jalassa. Minun lapsellakin, vaikka ei ole amalgaamipaikkoja on laastareissa amalgaameja. On saanu raskauden ja imetyksen aikana myrkkyjä elimistöön.

Yks mies netissä myy nuita ja muitakin laastareita, ravintoaineita..