Hei,
Elikkä minulla on pitkä tukka, ja sillä pitkä historia. Eli värjätty monta kertaa ja nyt blondattu useampaan kertaan. Hiukset ovat huonossa kunnossa ja märkänä hius venyy ja katkeilee hirveästi.
En aio enää vaalentaa vaan annan oman värin kasvaa ja leikkautan pikkuhiljaa vaaleaa pois. Mietin vain että saako tuota hiuksen rakennetta vahvemmaksi esim. värjäämällä tummemmalla. Parturi on sanonu että vaalentaminen heikentää hiusta mutta värin lisääminen ei vahingoita hiusta. Mutta saako sillä sitten vähän kestävyyttä, ettei tukka venysi märkänä niin paljon eikä katkeilisi.
Kiitos vastanneille :)
Hiuksen kunto surkea!!!
6
299
Vastaukset
- senih
Tuskinpa mitkään hiusvärit vahvistaisi hiuksia. Hennasta en ole varma, mutta nämä normaalit kaupan hiusvärit...noh, pysyisin kaukana. Itse en ole värjänyt hiuksiani yli kolmeen vuoteen ja ovat huomattavasti paremmassa kunnossa. Ennen värjäsin niitä ruskeiksi ja sitä ennen mustiksi. Nykyään en voi oikein käsittää miksi menin värjäilemään hiuksiani niin paljon. Kaikkein parhaimmalta ne näyttää oman värisinä.
- nykyinen brunette
Ehkä jokin sävyttävä väri voisi olla ihan hyvä, ne kun hoitavat samalla. Itse käytin niitä ennen mutta kyllästyin siihen kun väri lähti parissa kuukaudessa koko pituuksista pois.. :D
Kokemusta tosin on siitä, kun blondattuihin hiuksiin käytin muutama vuosi sitten vaaleanruskeaa sävytettä niin ei lähtenyt kokonaan pois vaan jäivät sellaisiksi vaaleanruskean ja blondin välimuodoksi. Sitä ennen hiukseni olivat todella huonossa kunnossa mutta sävyttävän värin jälkeen alkoivat mennä parempaan kuntoon.
Blondauksesta nyt n. 4 vuotta, jonka jälkeen hiukseni ovat tulleet ainakin 3 kertaaa paksummiksi ja ovat nyt todella hyvässä kunnossa, suosittelen ehdottomasti!! - Turrjake
Oletko kuullut rakennepaikkaavista hiustenhoitotuotteista? Niistä pitäisi olla apua juuri tuollaisille hiuksille kuin kuvailit, eli venyville ja katkeileville "purkkahiuksille".
Kannattaa googlata "rakennepaikkaus" tms, niin löydät lisätietoa. Ehkä kaikista suosituin rakennepaikkaava hiustuotesarja on Joico K-Pak, sekin kannattaa googlata! - ndowfdb
itselläni oli sama ongelma muutama vuosi sitten. hiuksiani blondattiin pari kertaa ja ne katkesivat itsekseen polkkapituiseksi. No sen jälkeen en ole blondannut kampaamoissa vaan laittanut vaaleita raitoja päällimmäisiin hiuksiin. Itse saan hiukseni kasvamaan ja vahvistumaan syömällä paljon proteiinia (esim. 3x200g raejuustoa päivittäin).
- dancer..
Hiusvärit kuluttavat aina jonkin verran hiusta (kokemusta on), mutta ne myös runsauttavat/turvottavat ja ainakin saavat hiukset näyttämään vahvemmilta! Parasta käydä kampaajalla, kaupan väreissä 6x enemmän jotain "pahaa happoa" tms? Anna hiustesi kasvaa ja värjää n. 3-4 kk välein!
Minäkin laitoin hiuksiin aina vaaleita raitoja päähän. Sit alko hiukset harventumaan ja kaljuakin näkyy. Sit menin hiustutkimuksiin ja siellä halusin oman väriset hiukset ja ne onkin tosi tummat. Kampaaja kattoi sävyn millaiset omat hiukseni ovat ja laitettiin sit oman väriset latvoihin. Mulla on toukokuusta ollu nyt oman väriset hiukset ja oo tosi tyytyväinen. En aio enää vaalentaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496315Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422611Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821123
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.791087Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3011074Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601068- 78983
- 66951
- 228854