Vapaa kuvaus

Kotieläimet: Kissa Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

18

Kommenttia

232

1. Juha Tapion konsertti

Voi, voi huomasin et Juha Tapion konsertti on loppuunmyyty. En oo kyllä huomannu koko konserttia, vaikka joka viikko käy
    Kajaani
    0
    96
  2. Hair by Revitalash hiustenkasvutuote

Hei! Onko kukaan kokeillut Hair by revitalashin hiustenkasvu tuotetta? Minua kiinnostaa, et sais nopeammin.. harvent
    Hiukset
    1
    455
  3. SURE SLIM laihdutus

Luin just kirjaa Dieettitytön huimat seikkailut, jossa SureSlim laihdutusohjelma, joka perustuu yksilölliseen laihdutuso
    Yleistä laihdutuksesta
    0
    274
  4. Kumpi arvokkaampi

auto vai ihminen? Kun auton katsastus on kalliimpaa, kuin lääkärissä käynti. Onko se siis arvokkaampi kuin ihminen?? Ain
    Yleistä autoilusta
    10
    473
  5. Parturi-kampaaja

Luultavasti haen Parturi-kampaaja, hiusalan perustutkintoa opiskelemaan. Kirjoja yritin netistä hakea, et ois voinu tutu
    Aikuisopiskelu
    2
    631
  6. Kun virallinen taho

on nyt sitä mieltä et ei ole haittaa amalgaamipaikoista, niin ihmiset on näköjään ruvenneet laitattamaan amalgaamipaikko
    Suun terveys
    6
    396
  7. Kuolema amalgaamista

http://www.yle.fi/multifoorumi/vihreapolku/zgo.php?z=20040406010857415222 Aika vanha juttu, mut jos jotain kiinnostaa..
    Suun terveys
    17
    1443
  8. Onko homeopatiassa jotain

mystistä? Itse vasta ruvennut asiaa tutkimaan. Luin just kirjan Amalgaamista ja hoito homeopaattisesti. Vähän olen netis
    Homeopatia
    97
    4363
  9. KELAATIOHOITO JA HOMEOPATIA

Mistä saa tietoa kelaatiohoidosta. Kuka on asiantuntija? Kiinnostais vielä tuo homeopaattinen hoito amalgaamisaneeraukse
    Suun terveys
    4
    3191
  10. Miten vanhana

vielä nykyään enintään synnytetään. Onko palstalla "vanhoja" synnyttäjiä. Luin tässä kirjaa ja siinä eräs vaimo oli (elä
    Vauvakuume
    4
    654
  11. Hampaiden ruostuminen

ET-lehti 4-2001 Otsikolla: Mitä hampaan täytteeksi? Kyseissä tekstissä on mm. -Jos tehdään huono amalgaami- ja huono m
    Suun terveys
    4
    651
  12. Kuiduista

Olen tuossa lukenut jonkun viestejä nuista kuiduista ja esim. Vi-siblin aiheuttaa ilmavaivoja ja lepikol ei ois niin pah
    1
    392
  13. TUNNESYÖMINEN

http://www.terhi.net/index.php?option=com_content&task=view&id=16&Itemid=28
    Lihavuus
    0
    348
  14. Lääkkeenanto sujuu kuin tanssi

Kissafanissa oli uutta EASYPILL makupalaa, josta leikataan sopiva pala ja tabletti piilotetaan palan sisään. Makuun totu
    Yleistä kissoista
    2
    567
  15. QUESTRAN lääke

Sain tämän nimisen lääkkeen nimen, kun kirjoittelin toisella keskustelupalstalla. Minulla on tämä ripulivaiva ja mikään
    Tiede
    20
    14326
  16. Korroosio

Kertoisiko joku hampaiden korroosiosta enemmän.
    Suun terveys
    24
    2716
  17. Amalgaamisaneeraus..

Kirjoittelin aiemmin siitä saneeraukseen menosta ja nyt ne sit lähti. Ekas löytyi röntgen kuvista sellaisia amalgaameja,
    Suun terveys
    13
    1898
  18. Kissan pillerit

Meillä oli narttukissa. Kun sillä oli mouruaika, niin soitettiin eläinlääkärille ja antoi e-pillereitä. Niitä sit syötin
    Yleistä kissoista
    6
    474