Vapaa kuvaus

Olen pirteä 50 ylittänyt yksinhuoltaja/virkanainen. Harrastan pyöräilyä ympäri vuoden, lenkkeilyä koiran kanssa ja hyötyliikuntaa muutenkin. Matkustelen myös paljon. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

19

Kommenttia

50

1. Milanon maailmannäyttely

Ihmettelen etteivät matkatoimistot kilvan ota ohjelmaansa Milanon maailmannäyttelyä. Muutama matka löytyy, mutta niissä
    Eurooppa
    1
    67
  2. Maailman ympäri ensi vuonna?

Kukaan kiinnostunut? Olen 60 nainen.
    Matkaseuraa
    8
    216
  3. Noin 5-vuotias Helkaman pyykinpesukone

Kannattaako korjauttaa? Viat: pesee huonosti, mahtaakohan lämmittää vettä enää, kaikki ohjelmat eivät lähde käyntiin, hu
    Kodinkoneet
    6
    235
  4. Kuuntelen radiota

Käytän kännykkää puhumiseen, viestien lähettämiseen, radion kuunteluun ja herätykseen. Mitään muuta en oikeastaan tarvi.
    Mobiililaitteet
    3
    314
  5. Junailua USA:ssa

Onko joku matkustellut junalla USA:ssa. Tarkoitus olisi ensi vuonna kokeilla. Mutta jos jollain on jo jotain kokemuksia
    Junat ja Interrail
    3
    3090
  6. Koirankoulutusta Kaarinassa???

Eli yksinkertainen kysymys, onko Kaarinassa toimivaa koirankoulutusryhmää, jonne voisi mennä mukaan pienen koiran kanssa
    Koirien kouluttaminen
    5
    570
  7. Pitäisi saada kissa vaan..

..millainen kissa. Rotukissa vai maatiainen. En oikeastaan tiedä roduista mitään. Kissan pitäisi tulla toimeen koiran k
    Yleistä kissoista
    6
    638
  8. Laattojen soveltuvuus vanhaan saunaan

Ostamani omakotitalon pihapiirissä on pahuuden vallassa oleva vanha sauna. Kiuaskin on hävitetty. Mutta voisi sitä minus
    Lattiat
    3
    476
  9. Otoskleroosileikkauksen jälkeen

Kun tamponit ja tikit poistettiin, huomasin ensimmäisenä että ihmisten jaloista lähti ääni, kun ne kopisivat lattiaan??
    Kuulo
    5
    2482
  10. Mistä halvalla pellettiä?

Haluaisin kokeilla miten se pelletti takassani palaa. Saisiko jostain täältä Turun seudulta jonkun koe-erän halvalla?
    16
    3856
  11. Viemärin haju WCstä

Muutin juuri ok-taloon. 2 kertaa kävin katsomassa ja kuntokartoituksessa olin mukana, mutta vasta muutossa huomasin oud
    6
    879
  12. Mies n. 60 v Piikkiö

Siitä on yli 20 v, kun tapasimme EG:llä. Olin kesäleski, sinä olit vapaa. Sanoin että olet yhtä paljon minua vanhempi, k
    Etsintäkuulutus
    0
    212
  13. Matka Emmerdaleen

Matkapojilla täältä Turusta näyttäisi olevan matka Emmerdaleen 30.6. Olen luultavasti siihen aikaan toisella matkalla, m
    Emmerdale
    2
    2368
  14. Tunteita ja Tuoksuja/tietääkö kukaan

Tietääkö kukaan jatkuuko Tunteita ja Tuoksuja syksyllä? Jos tätä sarjaa olisi alettu esittää Suomessa ennen Kauniit ja R
    Tv-sarjat
    20
    8977
  15. Englannin maaseutu ja Lontoo

Olen lähdössä kuukauden päästä (29.6.)mielenkiintoiselle bussimatkalle reittinä Turku-Tukholma-Lyypekki-Zuthpen-Dunkerqu
    Englanti
    2
    534
  16. Emmeri alusta

Minusta Emmerin vois laittaa tulemaan alusta, siis jotain 30 vuoden takaa. Tulee sieltä TV.stä paljon tyhmempääkin. Tänä
    Emmerdale
    13
    1155
  17. Ruis-Rock 1970

Oliko kukaan paikalla? Muistan miten itse innokkaana menin ko. tapahtumaan muistaakseni elokuussa 1970. Olin vain aika p
    50 plus
    9
    699
  18. Jouluapua

Nyt on kaikilla mahdollisuus kääriä lahjoja lapsille, jotka näin ehkä saavat elämänsä ensimmäisen lahjan. Lähempiä tieto
    Lähetystyö
    1
    228
  19. Tilaisuus auttaa

Nyt kaikilla on tilaisuus auttaa käärimällä joululahja lapselle, jolle se on ehkä elämän ensimmäinen lahja. Lisätietoa o
    Maailman menoa
    1
    139